Het algemene boekentopic #3

Klinkt heerlijk

3 likes

jaaa ik heb deze net binnen! zo benieuwd.

1 like

Veel plezier!! En jaloers wel haha, mijne komt tussen 16 en 19u maar ik wil NU beginnen :joy:

Ik vond de leeschallenge en de vragen heel leuk! Dacht eerst dat ik niet meer was gaan lezen, maar merkte gisteren dat ik toch door de challenge van mezelf iedere dag 15 min moest lezen. Wat dan vaak resulteerde in een uur omdat het boek zo leuk was.

1 like

Ja echt balen van de leeschallenge. Ik begon best goed, ging halverwege met het vliegtuig en toen is m’n ereader kapot gegaan en ik heb geen fysiek boek bij me :frowning:

1 like

Ik heb de genezer van Zalindov uit en wauw! 5 sterren. Tis een ya fantasy, maar dan zo van wauw ze kussen, niet meer dan dat.

Spoiler over het boek/einde

ik had dus helemaal niet dit einde verwacht. Ik dacht wel dat zij ook magie had maar dat kwam maar niet en zelfs toen ze Tipp beter maakte met magie legde ik niet de link dat Tilda dan haar moeder was. Ook dat Jaren de prins was had ik niet zien aankomen. Beetje naïef maar zelfs na de 3e proef dus niet. Echt wow en dat ze d’r eigen moeder verzorgd heeft. En het verklaart ook zoveel van de dingen die ze zei zoals dat ze haar sowieso zou willen genezen en dat ze haar dat liefdesverhaal van d’r vader vertelde.

Ben nu in deel 2 begonnen maar ik merk ook dat deel 1 me nog zo grijpt. Ik stop steeds met lezen om terug te denken aan hoe goed ik deel 1 vond.

3 likes

Haha ik had echt precies hetzelfde! Na het einde dacht ik wowww dit was zo obvious maar ik had niks door en zat echt van :exploding_head::joy: Vond het tweede deel ook zo goed, maar ik mag van mezelf ff geen boeken kopen dus kan deel drie nog niet lezen helaasss

1 like

Ooh! Echt nog meer zin om verder te lezen. Ik dm je wel als ik deel 2 uit heb :heart_eyes:

1 like

Ik heb de afgelopen dagen het boek Ik ben er niet van Lize Spit gelezen en ik ben lang niet meer zo onder de indruk geweest van een boek. Het is echt heel goed geschreven, en ondanks het een vrij dik boek is met een hele lange spanningsboog bleef ik maar lezen. Ik ben blij dat ik het een kans heb gegeven, want ik heb niet heel lang geleden Ik smelt (ook van Lize Spit) gelezen, en dat vond ik wel heel goed geschreven en bleef ik ook lezen, maar ik vond dat verhaal/de gebeurtenissen bij momenten zo absurd dat het echt tijdens het lezen soms een raar soort cynisme (en walging) bij me opriep.

6 likes

Heeft iemand hier toevallig een Fairyloot abonnement die geen interesse heeft in From Lukov with Love en deze in de presale voor mij zou willen bestellen? :pray:t2: (is pas 8 augustus). Ben bang dat het weer uitverkoopt zoals andere specials die ik graag had gewild dus probeer het maar op deze manier haha

Natuurlijk kan ik het geld van te voren overmaken!

Kun je niet gewoon inloggen in die wachtrij als je het wachtwoord hebt? Dat heb ik ook wel eens gedaan. Dan wil ik je zeker de link en het wachtwoord even sturen hier.

Wel onhandig dat die presales altijd midden op de dag zijn want ligt aan de werkdag of ik toevallig dan even online kan shoppen haha.

Ik lees momenteel People we meet on vacation (Nederlandse editie) van Emily Henry en het boek is zo heerlijk

3 likes

Dat wordt in de meeste gevallen wel gecontroleerd @nightlife, dus de kans bestaat dat je bestelling geannuleerd wordt.

Ik heb nu nog een abonnement op de Fairyloot Adult book only sub, maar heb nog maar één skip over en tot nu toe ben ik niet bijster enthousiast over de keuzes haha, dus ik zou hem voor je kunnen bestellen als ik nog abonnee ben, dat hangt even van de aankomende twee boekkeuzes af (juli en augustus dus). :sweat_smile:

2 likes

Ah, deze moet ik wel even in de gaten houden haha. Vond het eerste boek wel goed!

3 likes

@arcobaleno Heb inderdaad wel gehoor dat die gewoon geannuleerd worden helaas :frowning:

Mocht je nog abonnee zijn zou dat heel chill zijn! :smile: Zal tegen die tijd nog eens even een berichtje sturen.

Ik vind het aanbod ook niet zo bijzonder in die boxes dus vind het niet echt van toegevoegde waarde om de waitlist weer te proberen… Hoeveel skips krijg je trouwens by Fairyloot? Ik dacht dat je zoals bij Illumicrate zoveel als je wilt kon skippen, wel goed om rekening mee te houden als de romance box in 2024 komt want daar heb ik me dan wel weer voor de waitlist ingeschreven haha

1 like

Fairyloot is sinds december 2022 begonnen met een maximum aantal skips! Maximaal vier in een jaar.

Illumicrate sinds februari ook trouwens, maar zij zijn wel veel soepeler. Bij het skippen van tien of meer boxen per jaar (achter elkaar) kunnen ze je abonnement beëindigen. Wel enorm redelijk dus,

Illumicrate

Doe me inderdaad maar bericht tegen die tijd! :grin:

1 like

Blij met deze tip! Eerste boek net uit. Leest als een trein. Precies wat ik leuk vind!

1 like

Ahhh dat verklaart! Ik heb bij Illumicrate de afterlight box die maar 4x per jaar is dus daar geldt dat (denk ik) niet.

Heeft iemand aanraders uit de online bibliotheek? Ik ben op zoek naar nieuwe eboeken, maar heb ff de levenslust niet om iets te kiezen :smile:

1 like

Ja als je op online bibliotheek zoekt in dit topic kom je een recent lijstje van mij tegen!

1 like

Zachtop lachen van Malou Holshuijsen
Play as it lays van Joan Didion
Zomerboek van Tove Jansson

En ik heb nog een hele lange to-read lijst, misschien zit er wat bij

online bieb

1 like