Het algemene boekentopic #3

Mijn boeken van juni! Wat minder gelezen dan normaal, maar wel tevreden met de boeken die gelezen zijn

7 likes

Hier ook minder gelezen/geluisterd dan ik zou willen. Wel overduidelijk één favoriet! Boek van Kees heeft een sterretje minder omdat hij het niet zelf ingesproken heeft :eyes:

7 likes

Ik ga vandaag proberen mijn boek nog uit te lezen. Ik ben half mei (!) begonnen in dit boek en dit is dan het enige boek dat ik heb gelezen in juni. Niet best voor mijn doen.:joy:

Oh ja, het gaat om Liefde in tijden van Cholera. Ga 3 sterren geven denk ik (nog 30 blz te gaan).

7 likes

Niet zoveel gelezen als ik had gehoopt helaas

7 likes

En ben nu bezig in The island of missing trees! En alvast aan het kijken wat ik meeneem op vakantie aan boeken. Volgens mij kan je bij de bieb vanaf de vakantie 6 weken lenen maar ik vind dat nergens terug (zal ook wel verschillen per bieb denk ik?).

9 likes

Hou je van ‘gewone’ smut of meer fantasy smut? Gewone new adult met smut:

• The Spanish Love Deception - Elena Armas
  • Icebreaker - Hannah Grace
  • Een zomer vol verrassingen & Aan het lijntje - Tessa Bailey (staan ook op KoboPlus)
  • Rood, wit en koningsblauw - Casey McQuiston (LGBTQI)
  • De liefdeshypothese (Love Hypothesis) en Love on the Brain - Ali Hazelwood
  • Zussen Brown serie van Talia Hibbert
  • Kiss my cupcake - Helena Hunting

Oh en de boeken van Kelly Moran! Bijvoorbeeld ‘In jouw armen’. Deze vond ik echt nog meer richting Harlequin boeken gaan haha. En de boeken van Lucy Score (Things we never got over is net in het NL’s vertaald, het tweede deel nog niet)

Deze heb ik niet gelezen maar zijn ook populair: de Twisted Love series van Ana Huang.

2 likes

Over smut gesproken, ik vind seksscĂšnes in de Nederlandse literatuur (geschreven door mannen??) vaak zo plat en on-geil als wat. Ik kwam net dit tegen, uit De belofte van Pisa van Mano Bouzamour:

Als iemand aanraders heeft qua literatuur waar de seksscÚnes wél wat spannender omschreven zijn, let me know

Gaaaaaaadverdamme. Hier droog je toch helemaal van op.

9 likes

Christus te paard

3 likes

Hahahaha wtf zeg

4 likes

Mijn lijstje van juni

Ben nu bezig in de perfecte echtgenote van Darby kane en in The night in question van Kathleen Glasgow

6 likes

:sob::sob: die zin erna ook. Ik moet gelijk aan die mango meme denken die ergens anders net gedeeld werd :sob::sob: en vragen om meer vingers?? de clitoris bestaat weer eens niet

3 likes

ja het is helemaal gewoon bedroevend :smiling_face_with_tear: ook dat ‘het heiligste plekje van haar lijf’ :roll_eyes: pls stop

1 like

Neeee :sob: Dit is ook wel een kandidaat voor: https://www.reddit.com/r/menwritingwomen/

Ik zou ergens best een bloemlezing willen van de tenenkrommendste seksscĂšnes in Nederlandse boeken. Lachen en cringen tegelijk.

5 likes

Niet alleen tenenkrommend maar wel een heel leuk account: Lulstukjes m/v/x (@schrijvers_en_piemels) ‱ Instagram photos and videos

4 likes

Mijn gelezen boeken van juni. Niet gedacht dat ik er nog 4 had gelezen. Morgen en morgen en morgen vond ik echt fantastisch, moet er nog wel eens aan denken. Vooral een aanrader als je van gamen houdt.

8 likes

Nee joh wat is dit :face_vomiting: Ik snap wel dat sekscenes lastig te schrijven zijn, maar dit is echt bedroevend slecht. Zouden mannen dit dan wel opwindend en/of goed vinden als ze dit lezen vraag ik me dan af.

2 likes

Echt een goede maand dit :ok_hand:t2:

11 likes

Veel gelezen, maar niet alles was even goed. Aanraders zijn Thirteen en Aristotle en Dante.

Aristotle en Dante vond ik heel fijn lezen, ben er ontzettend snel doorheen gegaan. Ik heb beide boeken bijna in één ruk uitgelezen. Ik vond wel dat de gedachten van Ari iets te volwassen waren voor de leeftijd die hij zou moeten hebben, maar ik vond veel denkwijzen wel heel herkenbaar in waar ik nu zelf sta (alleen ben ik 25 en zijn ze in dat boek 16/17).

The colour of Bee Larkham’s murder vond ik matig. Ik vond lezen over zijn synesthesia best ingewikkeld, pas tegen het einde kwam het verhaal en mysterie echt op gang. Maar ik vind dat over een aantal belangrijke thema’s weer heel makkelijk werd heengestapt.

6 likes

Wow, ik wist helemaal niet dat er nog een Aristotle & Dante boek was :astonished: Goed om te weten, vond de eerste heel leuk!

2 likes