Ik vond Mr Mercedes en de Eerlijke vinder erg leuk!
En de Marathon
Ik vond De noodzaak leuk!
Four past midnight is ook superleuk, staan twee verhalen in (the langoliers en secret window).
En idd, the shining boek is niet te vergelijken met de film dus zou het boek zeker een kans geven!
Ik ga deze herfst IT weer eens herlezen
Nog mensen die morgen naar de boekenmarkt gaan?
Lees zelf voornamelijk op mijn e-reader, maar vind het altijd wel leuk om wat oudere boeken en klassiekers voor een leuk prijsje te kopen
wist helemaal dat die morgen was joh, maar leuk! nu heb ik een plan voor morgen š«”
Ik ga! En ik ga lekker op tijd, dus hopelijk niet teveel de regen trotserenā¦
Pet sematary is absoluut mijn favoriet, daarna 11/22/1963. Wel 2 heel verschillende boeken maar bij alle twee worden de personages echt goed uitgewerkt en bouw je naar iets toe.
Ik vind Dolanās cadillac (kort verhaal over wraak) en Riding the bullet/Achtbaan (kort spookverhaal) ook heel goed. Ik denk dat Stephen King bijna het best is in korte verhalen.
Ik vind vaak de verfilming van zijn boeken niet zo goed omdat hij echt de tijd neemt om personages neer te zetten. En vaak wordt de spanning lekker traag opgebouwd. In een film is daar te weinig tijd voor
The island of missing trees is het eerste boek wat door de boekenclub waar ik deel van uit maak 5 sterren heeft gekregen!! Zo mooi, al is er 1 deel qat van mij weg had mogen worden gelaten, te cliche.
Ik heb ām gister uitgelezen, makkelijkste 5 sterren ooit. Ik vond het zó mooi!! Ik was op vakantie in Griekenland toen ik ām las en had gedroogde vijgen voor mijn moeder gekocht, nu heb ik ook nog snel een kopie van het boek voor haar gekocht omdat ik wil dat zij het ook leest.
Welk stuk vond je minder? Over Ada en de viral video misschien? Dat vond ik het minste denk ik⦠maar kon ermee leven
Het eind haha⦠maar dat we hem alsnog 5 sterren hebben gegeven zegt genoeg!
Ik heb de eerste 3 delen van āa court ofā gelezen van Sarah Maas en ik ben helemaal fan. Kan dan van te voren al verdrietig zijn dat ik weet dat de reeks gaat eindigen
SJM heeft gelukkig al bevestigd dat er op zijn minst nog 2 boeken komen
Ik ben helemaal obsessesed met deze boeken (ik had laatst ook al gepost dat ik me net weer een tiener voelde toen ik ook zo obsessed was met Twilight). Ik heb de serie een aantal maanden terug ontdekt en de boeken ondertussen al 2 keer gelezen haha (ik vond trouwens het tweede boek het leukst maar het vijfde boek vond ik ook topmaar dat heeft een andere invalshoek).
Ik heb ook de eerste 2,5 boek gelezen van throne of glass (zelfde schrijfster) maar die pakt me helaas niet zo. Ik had gehoopt dat dat mijn nieuwe ACOTAR-verslaving zou kunnen worden maar ik vind deze boeken dus niet zo fijn. Online lees ik dat mensen zeggen dat je moet blijven doorlezen en dat het uiteindelijk nóg beter wordt dan ACOTAR maar na 2,5 boek heb ik het eigenlijk wel opgegeven.
Ik heb afgelopen maand ook eens een paar korte luisterboeken āgelezenā
Ik vond Het Bosgraf van Simone van der Vlugt en A Good Marriage van Stephen King heel leuk.
@Glitterpen , nu ben ik heel benieuwd. Ik was destijds ook helemaal obsessed met Twilight. Hij is verkrijgbaar in Kobo plus dus ik ga er morgen aan beginnen
Ik heb ze ook gelezen via kobe plus (volgens mij zijn ze allemaal beschikbaar daar!) Ben benieuwd hoe je ACOTAR vindt.
Haha biecht maar ik volg op Facebook ook de Sarah j Maas pagina en daar posten mensen ook allemaal theorieƫn en fotos van de karakters en ik lof het, voelt echt weer als tumblr (wel alleen kijken als je alles gelezen hebt).
Zoals je aan mān username kan zien ben ik echt groot fan van ACOTAR en vind ik die zeker ook leuker dan TOG. MĆ”ar TOG pakt zo lekker op nadat je Assasinās Blade hebt gelezen. Inhoudelijk vind ik het verhaal zelfs sterker dan ACOTAR, maar de karakters moeten je wel aanspreken.
Ik ga ook! Wil sowieso even langs blossom books em verder lekker struinen
Ik heb echt heel lang geen boek gelezen (reden smartphone 2 kleine kinderen en druk). Maar nu 2 besteld. Ik ben er niet van Lize spit & daar waar de rivierkreeften zingen. Dus ben benieuwd.
Confettiregen - Splinter Chabot
Ik heb het boek nog niet uit hoor, maar ben wel benieuwd in welke tijd jij denkt dat het afspeelt. Zelf dacht ik dat die ongeveer in de jaren 80 is geboren want op school is er een schooltelefoon en daarmee belt hij zijn moeder, er staat nog een computer in de kamer voor gezamenlijk gebruik (dacht ik gezien de zoekgeschiedenis wissen) en hij gebruikt een mp3 speler met een vriendin op pagina 143 op de middelbare.
Maar toen stond er op pagina 158 ineens dit
Het nieuwe schooljaar begon. De vierde. Een week van tevoren was ik vriendinnen gaan appen om te kijken met wie ik samen naar school kon fietsen.
Ik dacht zelf dat appen iets van de laatste jaren was, in elk geval na de tijd van de mp3. Maar ik ben nu ff in de war, haha. Was dit jou ook opgevallen? Ik lees de eerste druk uit 2020
Confettiregen
Volgens mij is het autobiografisch, dus dan zou zijn geboortejaar 1996 zijn.
Ik kom uit hetzelfde jaar en herken de dingen (telefoons, gedeelde computer) wel zo ongeveer als hij het beschrijft. Mp3 herinner ik me wel meer als iets van de basisschool en appen halverwege de middelbare, maar misschien hadden zij nog een oude mp3 ofzo haha