Het algemene boekentopic #3

Ja dat laatste idd. Ik heb laatste een boek gevonden met een couplet uit een nummer van Depeche Mode. Dan heeft iemand dat speciaal voor een ander daarin geschreven met een bedoeling, of een gedachte. Zoiets geeft een boek dan net even meer geschiedenis! :blush:

2 likes

Ik heb er ook veel te lang naar gestaard

2 likes

Het aanbod op kobo plus valt best wel tegen vind ik :frowning:

Ik heb via mijn bibliotheek ook een abonnement op Borrowbox en dat is volledig Engelstalig en heeft veel aanbod!

2 likes

Oeh! Is dat via een NL’se bieb?

1 like

Ja! Ik kan even dm’en welke. Dus misschien heeft jouw bieb ook zon samenwerking?

2 likes

Heel graag!

1 like

Volgens mij zijn dit boeken die via piracy verkregen zijn en het lijkt me dus niet legaal? Auteurs verdienen hier in ieder geval niets aan. Oh en Google zegt dat er soms virussen in de bestanden zitten van deze site :grimacing:.

1 like

Vooral NL!

Ik ben begonnen in De avond is ongemak, maar het komt me heel erg bekend voor? Denk dat ik het een beetje verwar met Griet op de Beeck ofz… ben benieuwd of dat zo blijft

1 like

of ‘het smelt’ misschien? Heb m nog niet gelezen, omdat er vergelijkbare thema’s in voorkwamen als “het smelt” en die vind ik naar

Ik denk ook met Het Smelt, maar misschien ook met Mijn lieve gunsteling. Weet niet of je een van die twee hebt gelezen? Zelfde setting en thematiek.

Ik heb je een PB gestuurd! Ik weet even niet of het goed is gegaan.

Mijn vriendinnen en ik zijn een boekenclub begonnen en ik mag als eerste kiezen :raising_hand_woman:t2::relaxed:

Ik twijfel tussen deze twee:

Iemand hier bekend met deze boeken? Ik hoor graag jullie meningen! Vind het best spannend om verantwoordelijk te zijn voor de eerste keuze :grimacing:

2 likes

The Great Alone heb ik gelezen en vond ik goed! Sowieso Kristin Hannah wel!

5 likes

Ben ik ook heel benieuwd naar. Laat je weten of het wat is?

4 likes

@Feather volgens mij allebei nog niet gelezen, al twijfel ik over mijn lieve gunsteling. Maar ik twijfel nu ook of ik dit boek niet al heb gelezen, maar dan zou er toch wel meer moeten zijn blijven hangen :sweat_smile:

Babel is echt fantastisch! En The Poppy War trilogy is ook zo goed. Ik ben fan van deze auteur haha

3 likes

Jaaa ik ook, auto-buy auteur voor mij :grin:

4 likes

Wat klassiekers van King besteld.

7 likes

Ben benieuwd! Ik ben een fervent lezer maar heb nog nooit iets van King (uit)gelezen. Was ooit begonnen in Fairy tale.

1 like