Ik ben deze ook aan het lezen!! Bizar inderdaad maar ik vind dat wel leuk ben heel benieuwd hoe het verhaal verder loopt.
Ik heb het Amerikaanse datingexperiment van Elena Armas gelezen. Leuk, vermakelijk boek. Wel voorspelbaar.
Ik vond het de hype niet waard maar ik heb er wel van “genoten”. Vind dat je het prima kan lezen!
Maar, echt TIEN keer beter vind ik haar debuut: the people in the trees (notities uit de jungle in het Nederlands, weet niet of de vertaling goed is). Een van de beste/“leukste” boeken die ik gelezen heb. En wel echt een pageturner vind ik.
En misschien: drive your plow over the bones of the death van Olga Tokarczuk - super spannend en heeeeel goed!!
Allebei niet super dikke boeken alleen. Ik hou ook van John Irving als je zin hebt je echt in een groot verhaal te verliezen (bidden wij voor Owen meany en de regels van het ciderhuis).
Ik ben net begonnen in chain-gang all-stars van Nana Kwame Adjei-Brenyah en brr dit is een soort hungergames maar dan wow meteen na het eerste hoofstuk zit je al op het puntje van je stoel. Iemand die deze toevallig al heeft gelezen?
Oh en ik heb eindelijk aap in pak gelezen @d12baby ik zal in het ander topic wel even zetten wat ik er van vond. Sowieso leuk!
Ah leuk, dankjewel! Ben benieuwd wat je ervan vindt!!
@Kwal ik vond Een klein leven helemaal niks, maar in mijn vriendengroep ben ik de uitzondering
Ik heb The Argonauts gelezen van Maggie Nelson. Interessant en heel goed geschreven, maar autofiction is niet echt mijn ding. Ga nu beginnen in haar andere boek, Bluets
Oh ik kwam hier net om te vertellen dat ik niet kan wachten om vandaag Een klein leven uit te lezen . Zit er helemaal in
Ik vond Bluets echt geweldig! Benieuwd wat je er van vindt. Denk erover the Argonauts mee te nemen op vakantie. Wat is het dan aan autofictie dat je niet aanspreekt?
Ik hou er niet zo van dat alles op zo’n dagboekmanier wordt uitgeschreven. Ik heb liever dat een verhaal zich langzaam ontvouwt, niet om steeds maar een soort recensie te lezen van wat er allemaal heeft plaatsgevonden volgens een verteller. Dus niks tegen Maggie persoonlijk! Zou 'm zeker lezen, vond het een mooi verhaal en ik heb dankzij haar nu een hele andere blik op zaken zoals zwangerschap en transitie (ze beschrijft beide thema’s echt prachtig)
‘Hoe overleef ik…’ boek aan het lezen. Genieten dit
Hoe is ie? Niet te kinderachtig?
What the fuck. Was er nou níemand die bij het schrijven printen uitgeven dacht, dit kan niet. Mind = blown.
Ik dacht nog even, mss missen we gewoon een enorme twist in het verhaal. Maar de eerste pagina’s zijn in te zien op de site van de uitgeverij zelf en Nope.
Ja wauw Ik reken het de schrijfster zelf ook aan maar vooral de uitgever die hier totaal geen probleem in ziet, want ik zie de comments al op haar account, they gonna drag her.
Wiens dochter is dit?
Kan me niet voorstellen dat er zo’n schrijverstekort is in Nederland dat dit nodig was. Kan echt niet in 2023. 🫠
Ai het is nog erger dan ik dacht
Ik zag al wel foto’s van haar in Afrika met part of my youth, en ergens is dat in combinatie met haar naam en dan ook nog de kunstacademie bijna too good to be true. Is dit echt niet De Speld?
Het boem zou ook eerst Psycho gaan heten!
wtf, lijkt wel alsof ze dit vooral voor de ophef/aandacht uitgeven? die flaptekst klinkt ook zo amateuristisch als wat, net als het plot
Ik wil voor mijn vader een boek kopen, hij houdt van Duin (de hele serie of iig echt veel boeken) en de boeken van Robin Hobb. Hij leest uitsluitend in het Nederlands, en dus van die science fiction fantasy boeken.
Heeft iemand een leuke tip?