ik heb net kitchen van haar gelezen en dit is het echt precies! heb zoveel dingen gebookmarkt, ben echt gek op dat metaforische schrijven ook, bijna poezie. sommige zinnen en stukjes raakten juist door dat abstracte overpeinzen zo veel dieper. vond het alleen wel opvallend dat meerdere mensen online hem omschreven als âweirdâ dus ik had wel zin in wat raars en absurdistisch maar voordat ik het doorhad was het verhaal al klaar en was er niets absurds gebeurd. niet per se erg want ben hartstikke blij dat ik de schrijver nu ken en mn hart heeft meerdere sprongetjes gemaakt tijdens het lezen, maar mijn verwachtingen strookten niet helemaal. maar moet het tweede verhaal nog dus misschien gebeurt daar wat geks in.
anyway ik ga moshi moshi en butter direct op mn to read lijst zetten!
mocht jij/jullie (@Nefertiti) ook van films houden, ik vond little forest summer autumn en little forest winter spring heerlijk en in dezelfde trant. heel langzaam, kabbelend, hoofdpersoon is eigenlijk alleen maar eten aan het maken en het leven en haar jeugd aan het overpeinzen. er is ook een koreaanse versie die 1 film is maar die ik keek is japans en in 2 delen. het staat op dailymotion.
en perfect days van wim wenders is natuurlijk ook zoân soort film