Mijn augustus boeken! Het verschil tussen schrijvers had volgens mij niet groter gekunt
De Christina Lauren boeken vond ik gewoon hersenloos vermaak. Ik moest echt heel erg lachen hoe de man in Paradise Problem wordt omschreven want het is echt een man die nooit zou bestaan. Extreem knap, rijk en slim en dan heel erg bescheiden en altruistisch, ok sure Jan 
In the Unhoneymooners vond ik de love interest gewoon een paar keer zo ontzettend gemeen dat ik het een teleurstellend einde vond. En ik kan me heel erg ergeren als ergens zo’n probleem van wordt gemaakt wat geen probleem is in het echt. Ze doet alsof ze haar tweelingzus is om op haar huwelijksreis te gaan en is dan extreem bezorgd om wat het personeel denkt etc. Alsof hotel personeel uberhaupt je naam weet of dat interessant vindt?? Verder een standaard enemies to lovers.
Annihilation van Jeff VanderMeer is een van mijn all time favoriete boeken en Borne zou zich in dezelfde wereld af kunnen spelen, echt een van de beste boeken die ik dit jaar heb gelezen, ik was obsessed. Maar niet een boek wat ik snel zou aanraden denk ik.
Strange Bird speelt zich af in dezelfde wereld als Borne maar is een op zichzelf staand verhaal, ik ben verbaasd dat het een hogere rating heeft, het verhaal is ok maar nogal zwaar/troosteloos.