Ter inspo
Nu zelf bezig in Samen met kerst van Sarah Morgan
Waarom staan er op sommige boeken die explosies? Betekent dat ook iets?
Als je kobo plus hebt: de verhalenfabriek heeft allemaal korte kerstverhalen.
Soms beetje wisselend qua thema en kwaliteit maar je hebt ze zo uit dus dat scheelt ;).
En van Jenny Colgan vond ik de boeken van de kerstboek winkel vorig jaar heel knus. Mede daarom later op city trip naar Edinburgh gegaan.
Oeps deze heb ik gisteren opgeslagen op Kobo Plus nadat ik hem in de boekenwinkel zag
ach, een hateread kan op z’n tijd ook vermakelijk zijn ![]()
Ik zag deze vandaag toevallig bij de ramsj liggen, dus heb ‘m meegenomen omdat was blijven hangen dat iemand hier ‘m goed vond. Ben benieuwd!
Die heb ik gelezen ![]()
Oo zo haha. Ik ga er zo eens een paar toevoegen. Heb een vakantie waar ik veel met de trein ga, dus genoeg tijd om te lezen.
Ik heb hem niet eens uitgelezen.
Ik lees deze post nu pas maar wil hier echt nog even op reageren want EENS! Heb voor mijn gevoel grof geld betaald in de boekenwinkel voor het dagboek van een zure tiener. Ik miste echt diepgang voor hoe dit boek op de markt is gezet.
Haha YES een medestander! Ja ik was heel het boek aan het wachten tot de diepgang kwam die ik door de hype had verwacht, but no. Inderdaad bijna een tienerdagboek.
Weet iemand of het ingewikkeld is om boeken van online bibliotheek op een kobo e-reader te zetten? Ik hoorde van iemand dat het echt gedoe is maar is een ouder persoon, op de site van de bieb lees ik wel een stappenplan. Is het echt gedoe of valt het mee?
Ja is echt gedoe en mega omslachtig. Maar goed het werkt wel als je eenmaal weet hoe het moet
Nee hoor, valt heel erg mee. Het is echt niet ingewikkeld maar het moet alleen wel via een laptop/pc dus in die zin ‘ingewikkelder’ dan als je via bol.com koopt.
@June haha ja het is hoe je ingewikkeld interpreteert. Het is omslachtig idd maar zeker niet moeilijk.
deze verschillende antwoorden hahaha. het is niet ingewikkeld maar zeg nou zelf dat het gedoe is. dat je adobe digital editions nodig hebt enzo. en een kabeltje. en een pc of laptop.
Haha ja, ik zag jouw reactie ook. Maar heb 'm geedit- het is omslachtig maar niet moeilijk.
Hahah thanks, dit klinkt wel als irritant eigenlijk ja. Dus ik chill in bed, zie in de app een leuk boek en moet het dan eerst via laptop met kabel enzo op de e-reader zetten. Dan ben ik alweer tig keer afgeleid onderweg naar die laptop (die altijd leeg is etc etc)
Wel 10 x makkelijker dan naar de bieb fietsen die altijd dicht lijkt te zijn en je favo boek is uitgeleend. En 10 x goedkoper dan in de winkel alles kopen.
Ik doe het via mijn telefoon downloaden, en dan op de ereader zetten. Is wat makkelijker dan via de laptop vind ik zelf (en minder effort dan die hele laptop erbij pakken)
Hoe doe je dat dan?
Zelfde principe, boek downloaden via de website, openen via de digital editions app. En dan je ereader koppelen aan je telefoon met kabeltje, en via je bestanden folder van je telefoon naar je ereader kopieren/overzetten