Geen specifieke tip maar ik zweer bij magnetische boekenleggers
Het duurde ook wel even voor ik er in kwam hoor! Bij bladzijde 100 begon dat pas een beetje, alles daarvoor is inderdaad erg droog en m.i. een hele andere stijl dan de rest van het boek. En dan nog, het boek kon inderdaad een stuk compacter en met betere bronvermelding.
Anyway, het was vooral het onderwerp en het perspectief daarop wat me aansprak. Ik lees boeken sowieso meer om te leren en met mensen over te praten/filosoferen; de schrijfstijl probeer ik dan niet al te veel op te letten
Mijn aanraden om dit boek te lezen leunt dus vooral op het onderliggend moreel en psychologisch probleem dat wordt besproken.
Ik ben aan Project Hail Mary begonnen door dit topic. Het begon sloom maar ik zit er nu helemaal in.
spoiler
Echt een aanrader als audioboek want hoe de alien communiceert is echt leuk gedaan. Er zitten echt alien geluiden in.
Helaas heeft de badass Nederlandse (!) wetenschapper die het project leidt een Duits accent. En ik zie dat in de film het ook Duitse actrice is
echt why
-aangepast door moderator-
Ik zou dit in een spoiler zetten want het is echt leuker om helemaal niks te weten van tevoren bij dit boek
Heeft er iemand een boekentip voor de Franco-tijd in Spanje? Mag zowel fictie als non-fictie zijn. Het is echt een gat in mijn historische kennis.
De boekenserie âhet kerkhof van vergeten boekenâ van Carlos Ruiz Zafon. Speelt zich (deels?) af in Franco tijd in Barcelona. Deze reeks is sowieso een aanrader om te lezen!
ik ben sinds gisteren Rejection aan het lezen van Tony Tulathimutte naar aanleiding van deze comment en wat de fuck hahahahhahaha
ik vind het echt zoooo goed! Kan niet stoppen met lezen
Spoilers spoilers spoilers
ben nu net bij het gedeelte dat die gast met een humiliation kink zestien paginaâs aan anime-fantasieĂ«n omschrijft aan een onlyfans creator en het vervolgens naar al zijn vrienden en familie stuurt
ik lag echt helemaal dubbel en moest steeds stoppen met lezen omdat ik het niet hĂĂ©ld.
Er zit ook een heel goede diepe laag in, dat we door schaamte en zelfhaat mensen van ons wegduwen en relaties saboteren. Het is zo goed omdat het ergens heel realtistisch voelt
het is echt American Psycho voor millennials, met cringe in plaats van geweld
Dank voor de tip! Ik kende deze serie helemaal niet, maar zie dat ze hem hebben in mijn bieb.
Ohh ik heb deze al een hele tijd liggen en ook zin om âm te lezen maar misschien begin ik dit weekend wel, krijg helemaal zin! Ben eigenlijk nog de meester & margarita aan het lezen maar dit kan denk ik wel tussendoor.
Het is niet echt een spoiler als het letterlijk in de trailer al voorkomt toch ![]()
Ik ben het boek nu aan het lezen en ik wist het niet hoor ![]()
De trailer hoort bij de film en hier gaat het over het boek, het is toch leuker om het boek te lezen zonder dat je iets weet lijkt me
Het gebeurt echt pas op 1/3 van het boek ofzo. Maar goed iedereen denkt daar weer anders over ![]()
Edit: is ook echt geen grote moeite om het even aan te passen toch maar ja
Ik vind het wel een spoiler die afdoet aan het boek lezen. Niet iedereen kijkt de film trailer in een boeken topic.
Hij is maar +/- 200 paginaâs dus kan goed tussendoor! Ik ben echt benieuwd wat je vindt, denk dat dit een heel erg haat/liefde boek zou kunnen zijn voor verschillende mensen haha
Als ik Normal People stom vond, is er dan een verhoogde kans dat ik dit kut vind?
Nee ik vind het echt totaal andere boeken! Tenzij je misschien gewoon niet van boeken over millennials houdt
Nee ze zijn echt totaal anders!
dan denk ik dat je dit juist leuk vindt