Ja ik zag het! Heb het laatste boek 8 jaar geleden gelezen zag ik op Goodreads… toch maar ergens een recapje lezen tegen die tijd ![]()
Dat is knap voor een boek dat in 2021 uitkwam ![]()
Oh ja ik zie Nesta haar verhaal als een losstaand iets. Ik zie nu idd dat dat als 4e deel wordt gezien… Worden de nieuwe ook spin-offs?
Eigenlijk zou ik alles opnieuw moeten lezen, maar weet niet of ik daar zin in heb.
Volgens mij wordt het in ieder geval een verhaal va Elain. Maar ik vond in Nesta’s boek ook nog genoeg Fyre en Rhys eigenlijk. En hun verhaal was ook wel redelijk compleet. Vind het zelf wel leuk om nu vanuit Nesta’s en Cassian’s perspectief te lezen.
Ja, dat is waar! Ik ben benieuwd.
En allebei de hoofdpersonen waren ook eikels!
Eens!
Ik vond ook echt een bepaalde seks scene, hoe die beschreven was, echt ronduit ranzig ![]()
Ik zie op tiktok overal dat je Throne of Glass en Crescent City ook gelezen moet hebben om de nieuwe ACOTAR boeken volledig te begrijpen. Heb in februari net de eerste twee ACOTAR boeken gelezen dus heb nog een lange weg te gaan ![]()
Oh jeetje, ja dan moet ik ook nog even aan de slag haha.
Moneygrab ![]()
![]()
Oh dan moet ik een hoop:sweat_smile: want ik ben vorig jaar met acotar begonnen. Ik moet alleen dat oranje boek en zoals ik nu lees ook thrones of glass en cresent city lezen. Dus ik heb nog genoeg te lezen:face_with_hand_over_mouth:![]()
Ik zag op tiktok dat als je vandaag begint en elke dag 45 pagina’s leest je als acotar 6 uitkomt, je alles gelezen hebt ![]()
Wie heeft Ik volg je van Lisa Jewell gelezen? Het eindigt met een gesprek tussen Freddie en zijn vader. Freddie gaat door dozen van zijn moeder heen en vindt een envelop met haar erin. Als Freddie zijn vader confronteert, wordt hij lijkbleek. Van wie zijn die haren? Van Geneviève Hart, het meisje dat vlak voor haar zelfmoord haar haren zou hebben afgeknipt? En heeft die vader er dan toch wat mee te maken?
ik zoek grappige boeken voor hardop om te lachen!! ik ben allemaal zware klinische kost aan het lezen en I need a break maar heb geen tv/internet meer
A wizard’s guide to defensive baking. Of een column boek zoals van Johan Goossens (wie heeft er wel een boek bij zich)
Alles van David Sedaris. Hij schrijft semi-autobiografische korte verhalen en hij is zo ongelooflijk grappig.
Ik vond a funny story van emily henry leuk! Romcom vibes
Ik ga een deel luisteren, dan moet het goedkomen en heb ik ook nog tijd om andere boeken te lezen ![]()
Ik vermaak me op het moment ontzettend met Dungeon Crawler Carl, al een paar keer echt om gelachen
Iemand weleens naar zo’n silent book club geweest? Ik ga morgen maar ergens lijkt het me ook een beetje awkward, zo met elkaar in stilte zitten