Nou kom ik toevallig nog een keer maar ook hierin kan ik me vinden. Het pakte me al met al niet echt…
Alleen en duizend mensen? Ben ± 2u aan het lezen en leest makkelijk weg.
Beatriz Serrano - Ontevreden
Paulien Cornelissen - De verwarde Cavia
Taylor Jenkins Reid - De zeven echtgenoten van Evelyn Hugo
Vond ik leuke en niet al te zware boeken, en goed geschreven!
Ik vond hem ook vreselijk. Kon die plakkerige auteur ook echt niet koppelen aan seks. Ew. Heb het boek afgelopen week naar de kringloop gebracht. ![]()
Ja, ik vond het ook vreselijk. Had hem ook nog voor mijn verjaardag gevraagd omdat iedereen er zo lyrisch over was. Ik kreeg bij alles zo’n vies, groezelig gevoel. Ik weet dat het boek als een satirische maatschappijkritische roman bedoelt is. Maar die verkrachtingsscene kwam ik niet doorheen. Werd er helemaal naar van.
En los daarvan; de schrijfstijl spreekt me ook niet aan. Heb dit vaker bij literaire romans. Zelfde heb ik bij Rob van Essen - hier kom ik nog op terug. Totaal ander genre, maar heb me daar echt doorheen geworsteld. Ik dacht: ik ga die 5 ster recensies nog wel begrijpen. Nee dus.
Ontevreden vind ik echt een aanrader, grappig en herkenbaar (vooral voor mensen met een kantoorbaan haha)
Vond dit echt een vreselijk boek met onuitstaanbare hoofdpersoon dus ook niet uitgelezen.
@vitaminwater luister je BoekenFM? Of vind je dat kut haha?
Hun nieuwste podcastaflevering gaat over Overgave op commando! Ik ben het nu luisteren ![]()
Ik heb ‘m niet eens uit kunnen lezen, zo vervelend vond ik de schrijfstijl. Succes met uitlezen!
Oh leuk, geloof niet dat ik dat wel eens heb geluisterd maar zal het eens checken!
nee vond hem net als de rest hier ook kut en heb hem nooit uitgelezen. Vond het volgens mij ook best wel seksistisch.
Wat ik recentelijk op koboplus gelezen heb en vermakelijk vond (allerlei genres, geen 5 sterren maar wel prima boeken):
Favoriete dochter, De onttoverden, Rouwdouwers, De onbedoelden, reeks van Marit Vanström (beetje onrealistische thriller, maar las wel lekker weg), The RomCommers (wel erg zoetsappig)
Lees nu De eerste, is wel oké.
En nog op m’n koboplus nog te lezen lijstje; Faye reeks van Camilla Lackberg, Project Hail Mary, Kairos
Tana French reeks wil ik nog een keer oppakken, wel in de eerste gestart maar kwam er nog niet helemaal lekker in, wel goede dingen over gehoord.
Oké Grand Hotel Europa gaat morgen terug naar de bieb en ik ga iets beters uitzoeken haha
Ik heb Rejection vandaag uitgelezen en ik was benieuwd wat mensen er hier van vonden en ik zag dit en moest er toch ff op reageren! Je moet het boek echt uitlezen want de 2e helft is heel anders!
Ik vond het op het begin echt een kut boek over losers maar op een gegeven moment wordt het een heel meta verhaal en uiteindelijk levert het boek zelfs kritiek op zichzelf. Het wordt een soort verhaal in een verhaal, ik vond het einde echt heel interessant en verrassend!
Ik kijk daardoor ook anders terug op het eerste deel.
Oh doe die faye reeks niet! Eerste boek was best leuk maar de andere 2 waren zo slecht.
Nou maar echt! Lang geleden gelezen maar weet nog dat ik dacht van dit slaat echt helemaal nergens op.
Ohh echt! Goed advies haha, vond vroeger haar boeken wel leuk maar ook al tijd niets van gelezen
Ik zit weer in een detective/thriller fase en ben door alle boeken van Helen Fields heen aan het vliegen! Vind ze echt leuk, met best wel originele plots en twists, en niet irritant geschreven. Geen baanbrekende ontdekking ofzo want ze is razend populair lol maar ik ben enthousiast.
Ik ben elke keer zo blij als jij een detective aanbeveling doet want ik zie zelf door de bomen het bos meestal niet en ik ben wel weer toe aan wat nieuws dus dank!!
Oeh dit klinkt wel goed. Ben je begonnen met één van de series of maakt dat niet zoveel uit?