Leuk om te lezen! Ik vond de boeken vanaf deel 1 al geweldig en heb ze echt verslonden. Denk dat ik rond de 23 jaar was toen. Echt mooie herinneringen aan. De films vond ik ook geweldig behalve toen er ineens een andere regisseur kwam en de wolf begon te praten dat vonden we allemaal cringe in de bios
het was inderdaad ook super leuk om die films zo in de bioscoop te bekijken samen met andere fans.
Ik ga het denk ik opgeven, want ik wil lezen leuk vinden en dit voelt als een taak ![]()
Nou kom ik toevallig nog een keer maar ook hierin kan ik me vinden. Het pakte me al met al niet echt…
Alleen en duizend mensen? Ben ± 2u aan het lezen en leest makkelijk weg.
Beatriz Serrano - Ontevreden
Paulien Cornelissen - De verwarde Cavia
Taylor Jenkins Reid - De zeven echtgenoten van Evelyn Hugo
Vond ik leuke en niet al te zware boeken, en goed geschreven!
Ik vond hem ook vreselijk. Kon die plakkerige auteur ook echt niet koppelen aan seks. Ew. Heb het boek afgelopen week naar de kringloop gebracht. ![]()
Ja, ik vond het ook vreselijk. Had hem ook nog voor mijn verjaardag gevraagd omdat iedereen er zo lyrisch over was. Ik kreeg bij alles zo’n vies, groezelig gevoel. Ik weet dat het boek als een satirische maatschappijkritische roman bedoelt is. Maar die verkrachtingsscene kwam ik niet doorheen. Werd er helemaal naar van.
En los daarvan; de schrijfstijl spreekt me ook niet aan. Heb dit vaker bij literaire romans. Zelfde heb ik bij Rob van Essen - hier kom ik nog op terug. Totaal ander genre, maar heb me daar echt doorheen geworsteld. Ik dacht: ik ga die 5 ster recensies nog wel begrijpen. Nee dus.
Ontevreden vind ik echt een aanrader, grappig en herkenbaar (vooral voor mensen met een kantoorbaan haha)