Ik ben door de ‘losse’ heen aan het lezen (al zitten daar wel steeds ook dezelfde karakters in). Heb ze niet op volgorde gedaan! En hierna begin ik aan de reeks die ze ook heeft die dan steeds om dezelfde detective draait. Maar ik heb er geen last van dat ik ze door elkaar heen lees. Ik vond zelf The Institution een van de meest interessante!
Als je nog op zoek bent naar meer thriller tips dan heb ik er nog wel wat in dezelfde categorie (althans ik vind de helen fields boeken ook heel leuk)
Robert Bryndza (Erika foster serie)
M.W. Craven (Washington Poe en Tilly Bradshaw serie)
Lars Kepler (joona linna serie)
Jørn lier Horst (William wisting serie)
ja ik las dit inderdaad ook op Goodreads, maar ik weet dan nog steeds niet of ik het echt de moeite waard vind het verder door te ploegen. Ik heb zoveel dat ik nog wil lezen, dan trekt zo’n boek waar voor moet werken me toch minder. En daarnaast vind ik die onderwerpen in het boek over het algemeen ook minder leuk om over te lezen.
Thanks! Ik ga eens kijken wat de bieb heeft
Edit: ik heb steeds eerst een error omdat ik dan aan Helen Fielding denk
Hahaha ja ik heb dat ook steeds
Bridget Jones’ Murdery
Ik heb tot nu toe alleen Profiel M gelezen, misschien toch maar nog eentje proberen!
Ja ik heb haar Fjallbacka serie ook helemaal gelezen en vond dat altijd vermakelijk. Maar dit is zo’n wereldvreemd verhaal.
Ik reed laatst langs het dorpje Beek en kreeg ineens zin om het boek Hex van Thomas Olde Heuvelt weer te lezen. Dus die lees ik nu, en ik hou echt van de grimmige sfeer die je voelt tijdens het lezen.
Ohhh ik vond dat echt zo’n goed boek, zat er helemaal in en denk er ook nog vaak aan. Ben daarna al zijn andere boeken gaan lezen in de hoop weer zo invested te raken maar alleen November kwam in de buurt.
SAME maar ik vond Echo beter
Weet iemand of het boek PAAZ ergens te luisteren is? Ik heb momenteel geen luisterboekabonnement en bij de online bibliotheek is hij helaas niet.
Ik ben het boek aan het lezen, maar wil er graag sneller doorheen. Dan kan ik de film nog zien ![]()
Ik ben bezig met Het Derde Rijk van Knausgård en oh heerlijk, ik geniet ervan. Verschillende dingen uit de eerdere delen beginnen op hun plek te vallen
Ik heb een storytel abonnement en zie daar zowel paaz als het vervolg opstaan als audioboeken
Ik heb dat boek vorig jaar gelezen op een vakantie en denk er zonder overdrijven nog zo vaak aan terug. Het was een hele regenachtige week en ik zat in de bergen in een bosachtig gebied en door alle regen was het vaak mistig en ik zat dan uren op de veranda in een dikke trui dat boek te lezen. De hele sfeer was gewoon perfect.
Kan niet wachten tot het volgende deel vertaald is in het Nederlands!
Oh nee, ik totaal niet! Wel heel spannend maar de hele setting sprak me uiteindelijk toch niet aan of zo? Had hetzelfde bij Orakel. </3
Same! Ik dacht toen ik eraan begon dat het drie delen zouden zijn en dat deel 3 dan ongeveer net vertaald zou zijn als ik 1 en 2 uit zou hebben. Bleken het er dus vijf te worden … Ik heb nu maar aantekeningen gemaakt zodat ik het straks allemaal nog weet.
Wooow ik kom hier nu achter, maar dat is fantastisch ![]()
Ooh goed on dit te lezen, want ben ook op de helft, maar lees nu elke keer andere boeken. Maar dan zet ik door.
6 volgens mij zelfs! ik las ook ergens dat hijzelf ook niet precies weet hoeveel boeken het gaan worden en aangezien hij nogal lang van stof is… ![]()
Zes zelfs! Nou prima hoor Knausgard, ik lees wel door.