Hahaha shit
Ja, echt irritant, toch heb ik deel 2 ook al uit⊠haha
Hahaha ja ik was wel weer benieuwd naar het verhaal dus heb m wel uitgelezen! Q
dit is zoooân leuke plek in Berlijn! Echt al heel veel toffe boeken daar gevonden ![]()
Ik heb een abbo genomen bij de online bieb en kwam Ossenkop tegen. Echt genoten van de schrijfwijze en het verhaal!
Ik ben momenteel bezig in deel 3 van Throne of Glass (Heir of fire/erfgenaam van vuur), maar jeetje, wat komen er ineens veel POVâs en nieuwe personages bij. Ik raak het overzicht een beetje kwijt en sommige verhaallijnen vind ik zo oninteressant. Wordt dit later nog beter??
Jahaa! Houd vol. Ik lees nu de allerlaatste deel. Al die povâs komen ook uiteindelijk bij elkaar soort van
Ik vind Yesteryear nog niet echt fijn lezen, het zorgt nog niet dat ik verder wil lezen. Zit nu op 30%, hoofdstuk 15.
Ik heb net âHet Aanbodâ uit, over een journalist die een levertransplantatie onderging. Daar ging ik wel heel snel door heen met veel plezier.
Herken ik van Yesteryear. Ik vind het typisch een boek dat je leest voor het einde en dat einde maakt het dan waard dat je je door de eerste 80% heen gelezen hebt. Of het maakt het het niet waard, afhankelijk van de lezer.
Ja! Zoals @Vkaya zegt wordt het beter. Ik moest ook echt even wennen in deel 3. Heb het toen maar een beetje over mij heen laten komen en uiteindelijk snapte ik het verhaal wel weer.
Een half jaar geleden heb ik een reread gedaan van de hele serie en toen merkte ik wel dat er al opbouw voor de nieuwe verhaallijnen zit in deel 1 en 2. Maar als er zoân vage naam wordt genoemd in een bijzin en er wordt niet zoveel mee gedaan dan onthoud ik dat niet. Maar dat komt dus goed! En ik vond het leuk genoeg voor een reread.
Hoe vond je dat laatste boek? Ik heb het liggen, maar ben bang dat ik het nog te confronterend vind om te lezen (naaste met zelfde ziekte en transplantatie).
Ik heb het boek âWij vinden dat fijnâ van Stephanie Hoogenberk in een paar dagen uitgelezen, vind haar schrijfstijl fijn en makkelijk om te lezen, je gaat er snel doorheen. Vind het boek zoals haar boek ervoor âWe hebben het over je gehadâ ook wel weer juicy om te lezen. Sommige mensen vinden haar irritant maar ik hou er wel van, ze is erg open over hoe vrienden haar teleurstelden tijdens het ziekteproces van haar moeder, en als je dat zo leest snap ik haar heel goed. Ook is ze genadeloos eerlijk over zichzelf en de woede die ze soms naar haar moeder voelde tijdens het ziek-zijn. Echt heel mooi, open en eerlijk geschreven.
Oh ja ik lees het grotendeels uit professionele interesse, ik werk ook deels met transplantatie patienten. Vond het heel mooi en goed geschreven. Relatief weinig over de praktische dingen over de transplantatie, wel complicaties die hij heeft gehad. Gaat veel over de geschiedenis van transplantaties, hoe de zorg daarom heen is en de blinde vlekken van artsen en hoe de impact is geweest van zijn ziekte en transplantatie op zijn relatie, vrienden en familie.
haii! miss een gekke vraag, maar door het influencertopic waar het over de oude og bloggers ging en dacht daardoo aan de boeken van destijds bloggers. dus ik was daardoor een lijstje aan het maken van bloggers met een boek.
ik had deze
Masha beautygloss - Happy life, kook/eetboek
Beautylab Sereena - Serenaâs Stijlgids
Veracamilla - Tussen je oren
misslipgloss Cynthia - structuurjunkie, wandel en wijnboek(en)
2wmn Tien & Wil - zwangerschaps en kookboek
Anna Nooshin - On top en zwangerboek
Shirley Visser - Introverte moeder
Annemerel - hardloopboek(en)
Selfhelphipster Lianne - zelfhulpboek(en)
Jamie li - No filter (met het goede advies en forumrellen><)
LavieSanne - dit verzin je niet
Jiami - niet wat je denkt
Bonnie - invulboek(en)
Chanel - Antiracismeboek
dit zijn eigenlijk allemaal nonfictie, persoonlijke ontwikkeling en adviesboeken, Maar ik dacht dat er ook een paar bloggers fictie hadden geschreven. die kan ik alleen niet vinden door zelf te googelen. Jennie from the blog? in mijn herinering. Maar ik vind er niets van.
als iemand ineens denk: ja, die bloggers hadden een boek geschreven, thankss
De Hoofdzakenserie van Blossom Books bevat ook wel een paar boeken van influencers
oh ja goeie van toeps en ook charlotte. die zaten ook nog op het oude forum vroeger.
En ook nog On Life! ![]()
Vraagje over de Kobo app, als ik de melding krijg âer is een boek van je verlanglijst beschikbaarâ zie ik nooit welke
mijn verlanglijst is laaaang, dus ik onthoud het ook niet. Hoe kan dan makkelijk zien welk boek er nu beschikbaar is?!
Wil en Tien hebben ook nog een vriendinnenboek, âblij dat ik jou hebâ ofzo toch? En Mascha had toch ook nog happy love life of zoiets?
Girl online is fictie van een Amerikaanse infliuencer dacht ik.
Bonnie heeft behalve die invulboeken (telt niet echt als een boek toch?) ook een boek geschreven, Dertig en depri.
Overigens het eerst en laatste influencer boek wat ik zal lezen ![]()
@Jenn Girl Online is van Zoella, zij is Engels