Omg griezelbus, weken nachtmerries van die film gehad
Ik heb net Lisa Loeb - Fopfeminisme uit en was echt aangenaam verrast hoe goed ik het vond. Ik wist alleen dat ze cabaratier was, wist helemaal niet dat ze ook schrijfster is en zich met dit onderwerp bezighoudt (ja, ik heb waarschijnlijk weer onder een steen gelegen).
Ze heeft echt heel veel research gedaan en weet echt zo scherp de wetten, het beleid (of het gebrek eraan) en de onderliggende mechanismen bloot te leggen die zorgen voor genderongelijkheid en de instandhouding daarvan. En dat klinkt redelijk taai, maar vond het heel onderhoudend geschreven. En heb er ook veel van geleerd - ook hoe ik hier zelf beter woorden aan kan geven.
Echt een aanrader in ieder geval!
Ik probeer het even hier:
Ik zoek een nieuwe ereader voor mijn kinderen (ik had zelf een Kindle maar die accepteert niet alle epubs, en een aparte ereader is ook wel praktisch) en twijfel tussen een Pocketbook Verse Lite en Kobo Clara BW. Kan iemand me overtuigen van het een of het ander?
Omdat mijn kinderen er op gaan lezen is het vooral belangrijk dat ik lettertype/grootte kan kiezen maar dat kan denk ik bij alle ereaders wel?
Hahaha ja echt eens en bovendien was die kerel ook in alle tijdlijnen een eikel!
Ik heb een kobo clara (paar jaar oud inmiddels wel). En die vind ik prima en idiootproof. Heb er zelf nooit issues mee. Mijn vorige was ook een kobo en die had ik ook járen en heb ik weggedaan omdat ik ‘m langzaam vond worden.
Dank voor de tips! Mijn Kobo is inmiddels 5 jaar oud maar ik vind het toch zonde dat ze steeds stuk gaan.
Een kleuren e-reader zou ik ook niet prettig vinden inderdaad, wil dat het echt leest zoals een boek dus vind kleuren dan overbodig.
Ja mijn Kobo is ook stuk en twijfel nu tussen een Clara en een Libra color. Ik had een Libra 2 en was daar heel tevreden mee maar kom er nu achter dat die dus niet meer wordt gemaakt. Maar ik lees online toch best wat mensen die het kleurenscherm niet fijn vinden en het lijkt me sowieso geen toevoeging. Maar de Clara lijkt me dan weer heel klein als ik de Libra gewend ben.
Je kan bij de mediamarkt bijvoorbeeld kijken hoe je de color vindt! Kennis heeft dat ook gedaan en vond het helemaal niet zo vervelend dus toen toch gekocht.
nouw en nr 3 van het forum die na toeps en charlotte een boek heeft geschreven zag ik vandeweek; dat lindsayv nu dr boekcontract heeft. komt in nieuwe jaar uit
kun je op een kindle ook kobo van bol lezen?? ik heb een kobo+ abbonnement maarr heb ook al 2 kobo ereaders versleten in 7 jaar dus vind dat eiglenlijk wel snel
een film?? ik ken alleen die boeken
Ik heb een Android ereader gekocht (swaytosh nova). Ben wel heel benieuwd, lijkt me super handig dat ik dan gewoon Google play books en Storytel op mijn ereader kan gebruiken
ik heb net de nieuwe (( Het eerlijkheidspact) van jade vening binnen, heel benieuwd naar. vind haar echt een leuke ontdekking van nl schrifjsters. en Het eerlijkheidspact gaat ook met een adhd rep dus ben er extra benieuwd naar
Ik heb gisteren Yesteryear uitgelezen en hoewel ik het eigenlijk verrassend goed geschreven vond, vond ik het ook lezen als brainrot ragebait sorry. Het zit zoooo dicht op Ballerina Farm dat het eigenlijk meer leest als een soort wraakfantasie van een fanatieke redditor dan een roman. Ook met echt onnodige details als dat Maeve een beperking heeft omdat de thuisbevalling verkeerd is gegaan bijvoorbeeld. Ik weet niet, ik had gewoon heel erg het gevoel dat de auteur met dit boek ook echt inzette op een social media hit en dat vond ik nogal goedkoop lezen. Jammer van de individuele stukjes die wel goed waren.
Leuk, benieuwd naar! Ik vind haar boeken tot nu toe ook mega verfrissend.
Nee! En de bieb doet het ook niet goed. Mijn kinderen lezen veel de laatste tijd dus ik heb een Kobo aangeschaft.
Herkenbaar en gat in de markt dat Kobo laat vallen. Zoveel mensen willen de Libra 2 terug of een nieuwe versie, maar geloof niet dat er plannen zijn om iets uit te gaan brengen.
Ik heb zelf de Libra Color en heb voor mijn zoontje de Clara BW gekocht. Zou voor mij te klein zijn en ik wil zelf graag fysieke knoppen maar voor hem is hij perfect. Lekker simpel, licht en hij neemt hem makkelijk mee naar school. Hij is er erg blij mee!
Dat is het eigenlijk ook toch 🫢 de auteur had meerdere tiktoks over Ballerina Farms (nu verwijderd) en podcast afleveringen
Ik ben op 40% in de sekstypiste en vind het nog steeds niet zo grappig, gaat er nog daadwerkelijk iets gebeuren? Ik lees de Nederlandse vertaling en heb ook het idee dat die niet zo goed vertaald is.