Ik heb net experienced uit, aanrader! Gay Bridget Jones in 2026
Het einde duurt netttt iets te lang maar verder echt leuk boek
Ik heb net experienced uit, aanrader! Gay Bridget Jones in 2026
Het einde duurt netttt iets te lang maar verder echt leuk boek
Kroegpraat heeft weer een zomerboekenaflevering! Ze hebben deze keer zelf de titels in de shownotes gezet. Nog niet geluisterd, maar ben wel benieuwd. Aantal heb ik gelezen en ben wel benieuwd wat ze erover zeggen, aantal ken ik maar nog niet gelezen en een paar helemaal onbekend.
Besproken/getipte boeken:
â˘â â Barbi MarkoviÄ â Het laatste elftal
â˘â â Lidewey van Noord â De as komt eerst
â˘â â Patric Gagne â Sociopath
â˘â â Johann Hari â Wondermidel
â˘â â Thijs Launspach â Het is jullie zo gegund
â˘â â Rosa van Gool â Via Italia
â˘â â Alles van Malcolm Gladwell
â˘â â Steven Levitt en Stephen J. Dubner â Freakanomics
â˘â â Maarten Reijnders â Dit was niet de bedoeling
â˘â â Ăric Chacour â Wat ik van je weet
â˘â â Akwaeke Emezi â De dood van Vivek Oji
â˘â â Bethan Roberts â Mijn politieman
â˘â â Splinter Chabot â Confettiregen
â˘â â Pepper Maria â Geboren, getogen, gebroken
â˘â â Linn Le Roux â Een vrouw in bed
â˘â â Allen Levi â Theo in Golden
â˘â â Caro Claire Burke â Yesteryear
â˘â â Nelio Biedermann â Lazar
â˘â â Caro Derkx â Mijn onwaarschijnlijke vriendschap met Emma Watson
â˘â â StĂŠphanie Hoogenberk â Wij vinden dat fijn
deze raad ik af!!! ik las m na narcis van judith fanto en die vond ik veel beter en vermakelijker (zelfde genre/thematiek ongeveer)
the death of vivek oji is wel heel goed ![]()
omg dit soort reviews hahahaha OK JONATHAN bedankt dat jij het niet kan ontkennen, bedankt dat ondanks dat jĂjĚ het niet voelde, bedankt dat de schrijver haarzelf mag blijven
hij schijnt wel âliteraire duizendpootâ genoemd te worden (maar misschien door zichzelf) en in âhet wereldjeâ te verkeren ofzo maar aub.
over welk boek gaat dit hahahahah
corpus britney !! !! die voor mij tot nu toe (ben op blz honderdzoveel) amazing is
de titel van zijn review is ook âflessenpost aan vakgenotenâ en begint met âBeste Dominiqueâ. en ja oke zelfde vakgebied is waar maar hij heeft precies 0 boeken geschreven en Dominique de Groen 1 + 4 dichtbundels dus ja (of nee). schrijf gewoon een normale review
Waarom klinkt dit is als de feedback van je pretentieuze docent creatief schrijven op het hbo.
ik hoop dat hij uiteindelijk ook daar zal eindigen ![]()
Ooooh dit herken ik zo van toen ik een boek schreef en er allemaal critici (aka mannen die geen recensent waren en/of zelf iets hadden geschreven) uit de woodworks kwamen met hun ongewenste mening over hoe en wat ik had geschreven. Het waren ook echt ĂĄltijd mannen zonder ook maar enige credits in het vakgebied.
echt vreselijk!!! waar halen ze de audacity toch vandaan, het is onvoorstelbaar
gisteren scrollde ik langs een filmpje van jutta leerdam die vertelde dat ze 150 squat en toen zei er een man âik denk dat ze 50 bedoelde want ze ziet er dun uit (ze droeg een oversized broek en je zag haar alleen van voor) en kunstschaatsers en vrouwen zijn niet zo sterk en haar knieĂŤn breken waarschijnlijk onder dat gewicht en ik kan het weten want ik weet hoe mannen in de gym eruit zien die 150 squattenâ
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik had dit ook en dan haalden ze vaak âhun hoogleraarâ aan (iemand van wie ze 30 jaar geleden college hadden gehad) als bewijs van dat iets wat ik schreef niet klopte. Ik moet hier nu toevallig aan denken omdat een van die mannen onlangs mijn e-mailadres bij mijn huidige werkgever heeft gebruikt om me eraan te herinneren dat ik nooit heb gereageerd op zijn e-mail en blogpost die hij indertijd aan me gewijd had op zijn website
(het boek is 11 jaar oud)
wow dat is echt next level sad
@issa hahaha oh vreselijk! Wat erg.
Volgens mij zijn dit ook een soort beroepszeikerds die er hun hobby van hebben gemaakt om vrouwen onderuit te halen, omdat ze het niet kunnen hebben dat wij slimmer en beter dan ze zijn.
Ja ik schrok er best van tbh
Het was ook zoân blog over dat âik het waarschijnlijk goed bedoelde maar niet helemaal goed begrepen hadâ. Je hebt als jonge vrouw je bek maar te houden hè
uhm hoezo droppen jullie allemaal zo casual dat jullie een boek geschreven hebben!! waarschijnlijk willen jullie anoniem blijven maar zo niet dan wil ik jullie boeken lezen!
Haha dat is inmiddels 12 jaar geleden en geen meesterwerk dus ik blijf liever anoniem. ![]()
dat zoân man zich dan 11 jaar loopt op te vreten dat dat onnozele meisje nog niet haar meerdere heeft erkend in de rando die haar wel even ongelijk ging bewijzen. creepy gewoon
Hahaha een saai wetenschappelijk boekje waar ik me amper iets van herinner! Bleek vooralsnog geen begin van literaire sterren carrière
de mail van de creepy man was ook eigenlijk voor het eerst in jaren dat ik er weer aan dacht. De enige reden dat mensen het hebben gelezen is als ze het voor hun studie moeten lezen of omdat ze het super slechte interview in de krant erover indertijd hebben gelezen. En mijn oma natuurlijk!!