Ik had De Droomvriendinnen en een enorme verzameling Babysittersclub boeken.
Oh zoveel nostalgie! Ik heb hier ook heel veel van gelezen, Pitty, de dolle tweeling, de olijke tweeling.
En de boeken over ‘De Vijf’? Zegt dat iemand nog iets?! Vond ik ook zo geweldig
Haha precies dit!
Ja de vijf!!!
Ohhh heerlijk. Ik zou het weer willen herlezen maar ik ben ook wel bang dat het heel slecht gaat zijn haha. Ik wilde zelf altijd naar een kostschool door die boeken en nog steeds als ik hoor dat iemand naar een boarding school is geweest heb ik daar een veel te romantische beeld bij :’)
Ik had ook die bovenste reeks van mijn moeder haha, ik heb die echt verslonden en ik weet nog precies hoe ze roken inderdaad @cloversinmay
Jep, hier ook! Ze liggen nog bij mijn ouders. Heb zooooveel van de Olijke Tweeling gelezen. Zie ze nog wel eens bij de kringloop, echt nostalgie.
Ik heb, op aanraden van Zendaya
, Giovanni’s Room van James Baldwin gelezen en wow… echt een hartverscheurend boek en zo mooi en vlot geschreven. Aanrader!!
Ja schitterend boek waar ik ook wel van heb genoten, maar ik vond het met momenten wel lastig om door de misogynie heen te lezen. Tijdsgeest enzo, dat begrijp ik, maar toch.
Edit: maar misschien las ik het toen wel verkeerd, en maakt het juist deel uit van de niet perfecte personages in het boek, en minder met de tijdsgeest/ blik van Baldwin.
Heeft er iemand Young Mungo gelezen? Ik kom er niet helemaal in en weet niet zo goed of ik verder moet lezen ![]()
Snap ik wel. Ik vond het een boek waarbij ik aan het eind toch blij was dat ik had doorgelezen en het achteraf ook goed vond en kon waarderen. Ik zou doorlezen als het je het waard is dat die waardering pas achteraf komt. Als je wil dat de leeservaring zelf fijn, leuk, ontspannen is, dan misschien beter wegleggen (en dan wel op een later moment nog eens een van zijn andere boeken proberen).
Ja sluit me hier helemaal bij aan! Vond het ook wel een beetje ploeteren tot vrij laat in het boek, maar achteraf ook heel mooi.
Ik had dit ook en heb ‘m uitgelezen, omdat ik steeds aan het wachten was tot ik net zo gegrepen was als in Shuggie Bain, maar dat gebeurde niet. Vond ‘m op het einde nog steeds medium en vond m misschien op het einde het geploeter toch niet waard als ik nu terugdenk.
Ik heb in minder dan 1 week drie boeken van Freida McFadden geluisterd
Hoe heb ik deze schrijfster nu pas ontdekt
Eindelijk de titels van Acotar 6 en 7. Het gaat over de deathless gods en door de afbeeldingen op de covers denk ik dat 6 gaat over de nonecarver en 7 over the Weaver.
Ik zit nu zo middenin allemaal speculaties op instagram door de kleuren van de covers. Een van de speculaties gaat erover dat de covers twee kleuren hebben en dat die overeenkomen met boeken uit verschillende series. Ben heeeeel benieuwd
Ik zit ook heeeelemaal in deze loop. Heerlijk. Heb ACOTAR 6 al besteld als pre-order en heb helemaal zin om de oudere boeken nu te re-readen.
Wel was ik een beetje teleurgesteld over de ‘blurbs’, sorry ik weet niet hoe ze dit noemen, maar ik moest echt nog even goed nadenken wie Koschei was en ik had eigenlijk gewoon even zin in een verhaal dat Tamlin de shockende mate van Elain zou zijn ofzo, gewoon even lekker romantiek ![]()
Ja ik lees ze opnieuw nu! Maar was van plan het alleen bij acotar te houden dus ben benieuwd of ik dan nog heel veel ga missen
ik heb cresent city echt net twee weken uit ofzo, dus dat is nog wel redelijk vers. Acotar is al wat langer geleden. TOG wil ik me eigenlijk niet aan wagen, echt te veel boeken te gaan.
Het lijkt me opzich wel leuk als Bryce en haar wereld samen komt met Acotar, in de nieuwe boeken, maar aan de andere kant heb ik ook gewoon zin in een focus op alleen de acotar personages
TOG is juist mijn favoriete serie van haar, wel langzame opbouw in het eerste boek, maar daarna was ik er zo doorheen omdat ik het zo leuk vond. In mijn hoofd zijn het ook 5 boeken ofzo haha. Dus als je na ACOTAR en CC nog meer wilt lezen, zou ik het zeker proberen!
Stiekem ben ik wel blij dat dit boek niet over Elaine gaat. Niet omdat ik haar niet leuk vind, maar omdat Acotar veel groter is dan de zussen Archeron. Ik ben zo benieuwd naar het verhaal van Vassa! En heel erg benieuwd hoe de Crescent City-personages in het verhaal verweven zullen worden!