Heeft iemand nog een aanrader voor een detective/politie reeks? Ik heb die van Karin Slaughter, Nicci French, M.J. Arlidge en Robert Bryndza allemaal al gelezen.
Samuel BjĂžrk?
Er is een nieuwe Washington Poe uit zie ik nu! Ik weet wat ik vanavond doe (als jonge hotte vrouw die middenin het leven staat op een vrijdagavond)
Als je houdt van Belgisch/lokaal: de serie van Toni Coppers over Liese Meerhout.
Als je houdt van luguber: de Robert Hunter serie van Chris Carter, of de Perfecte⊠serie over Luc Callanach van Helen Fields.
Als je houdt van meer de rechtbank-thriller: de Eddie Flynn serie van Steve Cavanagh.
Of als je houdt van Scandinavische thrillers: de serie van Samuel Bjork, of de Frederika Storm-serie van Frida Skyback
De laatste thriller die ik erg goed vond was De schuilplaats van Chris Carter (is een los boek, geen deel van bovenstaande serie en meer psychologisch, die hierboven zijn - net als de andere die je noemde - meer met detectives).
Nederlands: de mooie moorden reeks van Tica Morgan.
De boeken van Marit vanström. Wel stom dat een man een vrouwelijk pseudoniem gebruikt
The Dublin Murder Squad-serie van Tana French is hier al vaak genoemd, en ik kom ook weer even de Maeve Kerrigan-reeks van Jane Casey tippen (al vind ik de laatste twee wat minder)
Ik vind de boeken van Simon Beckett leuk!! De David Hunter reeks. Je leest dan het politieonderzoek vanuit de forensisch patholoog. En vond ze best spannend.
De Waddenthrillerserie van Mathijs Deen
Wordt het nog beter? Want ik vond dat eerste boek âDe Hollanderâ niet zo best. Heel erg op de vlakte, lauwe beschrijvingen van de omgeving en een hoop overbodige karakters.
Blijft hetzelfde, en toch heb ik ze allemaal gelezen.
Edit: ik heb ze geluisterd, niet gelezen.
Ik heb het na aantal hoofdstukken opgegeven, kwam er niet doorheen geworsteld.
Dan ga ik niet verder ![]()
Ik heb net 138 Main Street van Gavin Bell uit. Dat vond ik wel echt een leuke thriller! Gaat over een reeks moorden op hetzelfde adres, maar dan iedere keer in een andere plaats. Hoop gedoe natuurlijk voor de FBI, want er zijn meer dan 7000 Main Streets in de VS.
Vond het echt goed geschreven, en bleef ook lang gissen hoe het nou zat.
Oh ik vond het eerste boek al erg goed anders had ik de rest ook niet gelezen
Zo hier sluit ik me bij aan. Ben hier aan begonnen op vakantie maar heb toch besloten om niet verder te lezen en dat doe ik echt zelden. Vond het echt een boek voor fvd-incels met een obsessie voor geschiedenis, sorry not sorry. Alleen dan met wat feministische platitudes en namedroppings erin verwerkt om te doen alsof het heel verlicht is allemaal. Ben echt verbaasd dat dit zo als een nieuw wonderkind jubelend wordt onthaald, wat mis ik?
I could not met die sekspassages
Samenvatting
âMaar hier, staand terwijl Ilona nog steeds geschrokken en ineengedoken in haar stoel zat, voelde hij zich mannelijk en sterk - misschien voor het eerst in haar aanwezigheid. Opeens wist hij ook hoe hij het moest aanpakken, hoe hij eindelijk haar verborgen fantasieĂ«n kon blootleggen. Hij trok Ilona aan haar handen overeind, klemde haar als een boomstam onder zijn arm en droeg haar naar de slaapkamer. Daar gooide hij haar op het echtelijke bed, stroopte haar jurk en haar onderrokken van haar lijf en zakte vervolgens in zijn zwarte pak hijgend voor haar op zijn knieĂ«n. Ilona beefde van opwinding. Langzaam duwde ze haar tenen in Kurts mond en begon zichzelf te bevredigen.â
Of
Samenvatting
âPas toen Lilly uit medelijden, affectie en opluchting dat seks kennelijk niets te maken had met de folterscĂšnes die bij de gedachte eraan steeds in haar waren opgekomen, zijn sponzig zachte eikel was beginnen te kussen, was Lajosâ penis hard en buitengewoon groot geworden. Maar nu ze er vertrouwd mee was geraakt, maakte het ook niet meer uit dat hij zo groot was. Onverschrokken had ze haar benen gespreid en hem zo diep als maar mogelijk was in zich opgenomen. Sindsdien kon ze er geen genoeg van krijgen.â
Blijkbaar heeft hij dit geschreven tussen zijn 16e en 21e en dat verbaast ook niet echt.
Ga nu maar beginnen aan Lost Lambs
Nooooooooooooooo
âbuitengewoon groot gewordenâ hahahahahah
GATVERDAMME
Hahaha dit is ook zo duidelijk door een man geschreven
Laten we aan onze boyfriends vragen of ze weleens een sponzig zachte eikel hebben gehad of welk beeld ze daarbij hebben ![]()
Merkwaardige woordkeuze wel
weet niet hoe betrouwbaar dit is maar zou wel super vet zijn!!!