Het algemene boekentopic (Deel 1)

Ik heb 'm geluisterd! Heb wel ook het ebook gekocht maar ik luister zulke boeken makkelijker dan dat ik ze lees.
Mijn recensie op goodreads was dit: Een geweldig boek dat je alles leert over inclusief activisme. Een boek voor mensen die er nog weinig over weten, maar ook de ervaren activisten zullen hier een hoop van leren. (5 sterren)

1 like

Ik ben ā€˜De avond is ongemakā€™ aan het lezen maar ik krijg er steeds zoā€™n ongemakkelijk gevoel van. Herkent iemand dit? Ik wil het wel uitlezen, maar ik merk dat ik er tussendoor ook wat luchtigers bij moet lezen.

1 like

Door @Vaiana heb ik toch net mijn camera gepakt en een foto gemaakt voor een potentiƫle bookstagram. Eens kijken of ik dit leuk ga vinden. :thinking:

5 likes

Jaaaa!

1 like

Ergens in dit topic was er al een heel gesprek hierover gevoerd dat het zo vreselijk was en viezig (?) Dus toen dacht ik mwah laat maar dan. Dus nee je bent niet de enige, haha

Ja, ik dacht ook dat ik het ergens hier had gelezen, maar kon het even niet zo snel terugvinden. Wilde zelf ook nog een keer vermelden dat het boek een ongemakkelijke gevoel geeft, haha. Ik ga vanavond denk ik maar even op zoek naar een boek wat een beter gevoel geeft :sweat_smile:

Hebben er nog meer hier een bookstagram? Dan kan ik jullie volgen! Ik volg @vitaminwater al haha

2 likes

Ik! Al is het de laatste tijd wat meer een van alles en nog wat insta. LizHartevelt ben ik er :slight_smile:

1 like

Jaa! En dan hier delen want love bookstagrams. Dus als iemand nog leuke aanraders heeft, kom maar door!

1 like

Oeps ik heb het nog steeds niet opgepakt. Als mijn dochter ooit weer naar school mag laat ik het weten :stuck_out_tongue: Ik heb helemaal zin om mooie fotoā€™s te maken en mijn boekenkast opnieuw in te delen.

1 like

Ik ben je gaan volgen!

1 like

Ik ook met mijn boekenaccount waar ik dus nog vrij weinig mee doe :stuck_out_tongue:

Ik ben skybisontales!

2 likes

Oeh ik kan niet wachten, volgde je eerder altijd!

1 like

Leuk, ik ben je gaan volgen!

1 like

Ah ja snap ik hoor dat je dat zelf ook wilde delen, leuk juist al die meningen.

Kon het zelf ook niet weer vinden, maar wist wel dat ik het had gelezen en de conclusie trok van laat maar boek hoef ik niet lezen.

En @Lorem leuk je epistel juist! In mijn omgeving heeft niemand een boek van hem gelezen en ik weet echt niet wat ik we van vind. Ik ben op blz. 400 vind die Nakata een beetje zielig en ben bang dat iedereen hem voor het zooitje houdt (maar dat gebeurd wonderbaarlijk genoeg niet) en ik vraag me ook echt af snap ik het verhaal nu wel of niet. Ben nog niet echt overtuigd, maar het leest verassend makkelijk weg. De zinnen zijn echt soepel ook een heerlijk ritme met voorlezen.

En het smelt vond ik toenertijd niet zo, maar dat had ik ook met dat debuut van Nina Weeirs ofzo, de consequenties? Die heb ik vorig jaar herlezen en vond ik toen heel wat beter. Dus zal het smelt nog een kans geven. Toch niets beters te doen tenslotte

Ik heb iedereen even teruggevolgd :grin:

Ik ben jullie gaan volgen ook! Heb zelf geen bookstagram trouwens

1 like

Ik ook, maar ook geen bookstagram aangezien ik 0 talent heb voor mooie fotos makes haha :sweat_smile:

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Het algemene boekentopic (Deel 2).