Ik heb ‘m gelezen! Heb er geloof ik vrij lang over gedaan omdat ‘ie inderdaad heel moeilijk inkomen is - en ik vraag me af of ik er ooit écht in zat. De schrijfstijl wen je later wel enigszins aan, maar het is echt zo’n boek waarop je achteraf trots kan zijn dat je ‘m hebt uitgelezen, haha. Heel veel mensen DNF’en het boek.
Mythos of on the road?
@Riley Ik heb hem inderdaad nog niet gezien haha
Ik heb net 4 boeken opgehaald en twijfel of ik nu in The Last Letter van Rebecca Yarros begin of Calamiteitenleer voor gevorderden ga herlezen. Die laatste vond ik destijds trouwens heel erg tof.
Zijn hier trouwens mensen die ook naar RARE gaan in september? (behalve @Booklover misschien)
Mag je wel opschieten Ook omdat verlof verloopt, haha.
Oh sorry! On The Road haha.
Ik word er al gek van als ik op Goodreads op ‘more’ moet drukken bij ‘currently reading’ hahaha. Dat probeer ik dus ook te vermijden.
Haha, dat doe ik dus ook
Weet iemand boeken die ongeveer hetzelfde zijn als de boeken van MJ Arlidge en Luke Delaney? Het liefst in het Engels.
Robert bryndza
Dankjewel! Ga ik lezen!
Ik ben nu op een kwart van Nimmernacht van Jay Kristoff en i loooove it Heb hierna Allerzielen van Deborah Harkness liggen. Iemand nog aanraders voor (urban) fantasy die niet YA is? Ik wil al maanden beginnen in Een lied van ijs en vuur maar kan me er niet toe zetten!
Woow dankjewel!! Ik ga even uitzoeken of er NL vertalingen van deze boeken zijn . Vind het Engels lezen zo veel lastiger.
Nouuu ik heb mijn teleurstelling van dit jaar gevonden hoor: Moord op de moestuin. Heeft een van jullie hem gelezen/beluisterd?
Ja! Ik vond het een soort aflevering van Midsummer Murders. En dan zou het wel leuk geweest zijn maar in boekvorm was het het echt helemaal suf. Hoe de schrijfster het voor elkaar heeft gekregen zoveel veel aandacht voor dit flut-verhaaltje is mij echt een raadsel.
van A Darker Shade of Magic is in elk geval een vertaling En ik vind Nimmernacht ook echt heel goed. Ben ook echt heel benieuwd naar deel 2.
Ik heb net voor de derde keer Fangirl van Rainbow Rowell gelezen. Gewoon, omdat het kan. Ik hou van dat boek (en van Levi) Dat boek voelt als een comfortabele spijkerbroek met hier en daar en scheur, maar eentje die je het liefste altijd zou dragen.
Haha love je beschrijving. Heb je Carry On toevallig ook gelezen? Ik vond die stukjes in Fangirl namelijk maar meh terwijl ik de rest van het boek wel leuk vond. Vraag me af of Carry On dan de moeite waard is?
Ik ben momenteel ‘bezig’ in The Hate U Give, Thunderhead en Queen of Air and Darkness, maar merk dat wanneer ik veel moet werken (horeca + nijmeegse zomerfeesten ) lezen echt heel snel op de laatste plek komt.
Deze week is The Reading Rush/Booktubeathon dus hoop dat dit me wat extra motiveert naast werk. Ik wil deze boeken eigenlijk uithebben voor augustus aangezien de Newts readathon dan begint en daar wil ik sowieso aan meedoen Doen mensen hier ook mee aan (deze) readathons?
Ik vond Carry On een stuk minder dan Fangirl. Ik heb ze bij de herlees ook zoveel mogelijk overgeslagen. Maar alsnog vond ik Carry On best leuk Of ik hem nog een keer zou lezen, weet ik niet.
Ik wil altijd wel meedoen aan readathons, maar vergeet ze vaak.
Ik wil voor het eerst mee doen aan de Magical Readathon, maar ik ga in augustus eerst de O.W.L.s doen aangezien ik die nog nooit gedaan heb.
Hoeveel boeken wil jij lezen voor de N.E.W.T.s?
Ik moet voor de baan die ik heb uitgekozen 9 boeken lezen verdeeld onder 5 vakken, maar ga proberen in alle vakken een outstanding te halen (dus 15 boeken). Ik had met de O.W.Ls alle vakken gehaald wat 12 boeken waren en nu ben ik ook nog eens 2 weken op vakantie dus denk dat het wel moet lukken. Maar ik zie het allemaal wel, 9 moet sowieso wel goed komen
Ik heb nog wel een boek nodig voor de ‘read your friend’s favourite book’ opdracht. Heeft iemand een aanrader aangezien mijn vrienden niet lezen en je ook iemand anders mocht vragen dan? Als iemand een favoriet boek heeft wat in deze lijst staat zou het helemaal top zijn : https://www.goodreads.com/review/list/8800217?shelf=tbr-pile