Oeh, wat vind je ervan?
Zo benieuwd naar Adeyemiâs vervolg
Had een hele tijd geen energie / aandacht / headspace om te lezen en daar baalde ik zo van. Nu bezig in Tiny Beautiful Things van Cheryl Strayed en het is echt fijn om weer te lezen!
Ben heel benieuwd naar die nieuwe van Erin Morgenstern Vind hem wel duur
Ik wil trouwens ook De genadigden die eind deze maand uitkot, maar nog niet gepre-ordered haha
Iedere keer als ik dit boek voorbij zie komen moet ik denken eraan denken dat ze Nora Roberts praktisch beschuldigde van het jatten van haar titel omdat haar boek zo succesvol was. (Ik denk dat ze even niet doorhad dat Roberts al ruim tweehonderd boeken op haar naam heeft staan en honderden miljoenen exemplaren heeft verkocht - alsof ze dat nodig heeft.)
Oh ja, dat was inderdaad heel bijzonder.
Haha, dat is best⊠arrogant. Heb het niet mee gekregen verder.
Ja, ben pas net begonnen hoor! Maar tot nu toe vind ik het spannend
Ik heb al 70 uur gelezen sinds ik mijn ereader heb (29 juni) Ben nu in Hanna Bervoets - Alles wat er was bezig en vind m echt heel tof
Haha ja dat is ook mijn associatie ermee. Echt een enorme misser van Adeyemi! Vond het wel mooi hoe Roberts reageerde door haar uit te leggen hoe het publiceren van een boek werkt en dat een titel dus als maanden of zelfs een jaar voor publicatie vast kon staan - en dat Adeyemi dat kon weten âif she knew SQUAT about publishingâ. Burnnnnn
Of zelfs jaren, als je niet zoân rappe auteur als Roberts bent. Hoe ze zoveel boeken schrijft is me echt een raadsel.
Op basis van mijn eigen opmerking heb ik net even zitten googelen wie eigenlijk de meeste boeken heeft geschreven en hoeveel dat er dan zijn. Kwam uit op een lijst met veelschrijvers: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_prolific_writers
Omg. Die enge Ron Hubbard staat er ook op met meer dan duizend boeken.
Dat boek vond ik echt zo raar.
Ik vind het zo jammer dat Kindle die leesstatistieken niet heeft (geloof ik).
Hij bevalt me tot nu toe goed! Ik ben bijna op de helft. Opvallend: er staan soms voetnoten in omdat er bijvoorbeeld eten en termen in voorkomen die typisch zijn voor de regio Baskenland. En de moorden zijn gelinkt aan archeologie, dus je krijgt ook een soort (historische) rondleiding van bepaalde gebouwen en nederzettingen, wat ik zelf altijd wel interessant vind. Het boek is geen enorme nagelbijter in de zin van cliffhangers, maar de auteur heeft een mooie stijl en ik geniet ook van de personages.
Ja? Ik heb m nu uit en vond m juist heel goed!
Jaaaaaa dat boek Alles wat er was is te gek!
Jaaa!! Wat heb je nog meer van haar gelezen/raad je mij nog meer aan (ook van anderen)?
Jup. Vond het echt heel raar. By far dr slechtste boek. Ik gaf hem 1 ster haha
Weerwater van Renate Dorrestein! Zelfde idee!
Ik . Vond hem ook maar raar.
Haha is voor mij ook een uitzondering hoor Normaal ben ik altijd van de goedkoopste edities, maar vind het steeds leuker om mooie edities te verzamelen
Denk dat dit mijn eerste gesigneerde boek is.