Mag ik vragen hoe duur deze editie is?
En I love gesigneerde boeken. Deze maand Caraval en Legendary laten signeren. En in september hopelijk ook een hoop
Mag ik vragen hoe duur deze editie is?
En I love gesigneerde boeken. Deze maand Caraval en Legendary laten signeren. En in september hopelijk ook een hoop
Dat vond ik ook echt een prachtig boek.
Ik lees dus The Last Letter en ik weet nu al dat het janken gaat worden.
19 pond. Het is deze:
Heb dezelfde hardback editie van het eerste deel (maar dan zonder handtekening) dus had sowieso al wat meer betaald voor deze editie. Nu is het alleen nog 4-5 euro extra denk ik voor de handtekening
O, ik dacht dat je het over die van Erin Morgenstern had, haha.
O haha, die zijn volgens mij niet gesigneerd. Die waren allebei 15 pond voor de hardback exclusive edition.
Er waren wel gesigneerde Starless Sea boeken, maar die zijn allang uitverkocht!
Ik heb door jou het boek Verlangen naar vrijheid bij de bieb gehaald, ben heel benieuwd. De boeken van Kader Abdolah heb ik ook gelezen. Het pad van de vele Slippers heb ik nu meegenomen.
En iets van Nicci Gerards, Nicci French heb ik denk ik allemaal wel gelezen.
Ik ben bezig in het laatste boek voor The Reading Rush!
Hoe gaat het bij @Booklover en eventueel anderen?
Ja zag het! Maar de handtekening maakt me ook niet zoveel uit, vind het gewoon een mooie editie. Echt jammer dat boeken met sprayed edges vaak exclusive zijn
En goed bezig met The Reading Rush! Ik moet nog 1 boek voor de normale challenges en 2 boeken voor ‘read 7 books’. Helaas moest ik deze week extreem veel werken waardoor ik niet veel tijd had om me erop te focussen maar ben al heel tevreden dat ik nu op 5 boeken zit! Heb meer gelezen dan ik normaal zou doen en dat is toch de bedoeling van een readathon Welke boeken heb jij gelezen?
Ach, zo boeiend vind ik het niet haga. Persoonlijk de handtekening krijgen is het leukste.
Maar ik vind dit echt een duur boek
Twee graphic novels (Anne Frank’s Diary en The Prince and the Dressmaker), Crazy Rich Asians (+ de film voor de challenge), Wicked Fox, With the Fire on High, The Near Witch en nu dus Circe! Als ik die graphic novels niet gekozen had, had ik het sowieso niet gehaald denk ik. Heb zelf ook veel gewerkt, ik heb ook veel baat gehad bij audiobooks!
Welke heb jij gelezen?
Ik zag er door het weer ook wel meer tegenop. Gelukkig wordt het aankomende week weer wat normaler.
Ah, ik begreep al dat hij moeilijker te krijgen is in de bieb sinds de Gouden Strop. Laat me weten wat je ervan vond!
–
En jongens, vanaf maandag wordt iedere dag een boek van de shortlist van de Hebban Debuutprijs bekendgemaakt. Duim voor me! (Ik sta op de longlist.)
What the heck is de reading rush trouwens? Heb ik hier overheen gelezen?
Een jaarlijks terugkerende readathon! Ik doe dit jaar voor het eerst mee, was van afgelopen maandag tot en met morgen.
Ik heb ook heel weinig gelezen hoor. Ook door het weer denk ik
Heeft iemand ervaring met de boeken van Margaret Atwood? Ik ben nu het verhaal van de dienstmaagd aan het lezen. heel mooi en goed uitgedacht. Ik vraag me af of haar andere boeken vergelijkbaar zijn.
Niet echt een antwoord op je vraag maar ze brengt in september een vervolg uit op de dienstmaagd (the handmaid’s tale). De serie op Videoland is overigens ook echt een aanrader.
Dank je! ik wist niet dat ze nog een boek aan het schrijven was. Dat vervolg ga ik zeker lezen. De serie heb ik inderdaad nog niet gezien. ik ben benieuwd wat ze daarvan gemaakt hebben .
Is de vertaling een beetje goed? Ik wil dit boek ook lezen, maar vrees dat ik het te pittig vind in het Engels.