Het algemene boekentopic (Deel 1)

Oeh naar The Prince & The Dressmaker ben ik heel benieuwd! En de Crazy Rich Asians film is zo mooi :heart_eyes:

Ik heb Saga vol 1, 2 en 3 gelezen, The Hate U Give en Queen of Air and Darkness (de laatste 480 blz alleen). Ben nu bezig in The Immortal Rules en ben pas op blz 70 ofzo dus een 7e boek wordt hem echt niet meer. Heb ook teveel tijd verspild aan Reading Rush vlogs :joy:

@LastYoungRenegade voor een hardback is dit vrij normaal toch? Als je het boek via bol koopt betaal je dit minstens al voor de normale editie. In vergelijking met een paperback van bookdep is het wel heel duur :yum:

Ohh zo blij dat ik 't lezen weer een beetje opgepakt heb! Krijg gelijk weer koopdrang door dit topic. :joy: Bedacht me dat ik op vakantie laatst The Bear and The Nightingale heb gelezen en die prachtig vond, dus de vervolgen daarop staan nu op m’n verlanglijstje.

Maar heb nog zoveel ongelezen boeken. :roll_eyes:

Ik vind 28 euro voor een hardcover echt veel. Zelfs voor Caraval met die hidden covers was 18 euro of zo.
Ik heb het overigens over de gewone hardcover, niet de speciale editie. Die speciale editie is onderhand net zo duur.

Ik ben zwak.

8 likes

Het is dan rond de 22 toch? 28 zou ik denk ik ook net wat te duur vinden :yum:

Maar ik heb ook weer de special editions van de illustrated Harry Potter boeken en die zijn 90-115 euro per stuk :sob: Had de eerste gekregen dus ik voel me nu een beetje verplicht om die edities door te sparen, maar eigenlijk is het echt te belachelijk.

1 like

Ben van plan morgen ook het laatste deel te kopen. Wilde eigenlijk wachten tot de winter omdat ik het een boeken vind om lekker onder een dekentje op de bank te lezen terwijl het buiten stormt. En heb nog veel andere boeken liggen. Maar ik ben ook zwak haha

1 like

De gewone editie (die ik op Amazon zag in elk geval) is 28 euro en daar had ik het dus over :slight_smile: Voor een special Edition vind ik het niet heel duur.

1 like

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: Waar heb je deze gekocht? Ik wil een collectie klassiekers in m’n boekenkast, deze zijn prachtig.

Ik heb er geen last van dat het een vertaling is. Voor mij is het prima, maar ik moet zeggen dat ik vaker in het Nederlands lees.

Ik vond de hele trilogie echt prachtig, zeker een van mijn favorieten! Geniet er van! :heart:

1 like

Je moet je kast ook niet uitzoeken. Gewoon een extra kast kopen

3 likes

Tja dan wordt het een nieuw huis :joy:

1 like

Doe desnoods een plank per keer!

Ik heb pas nog een stapel van 30 boeken weggedaan haha. Wel allemaal recensie-boeken.

1 like

Ik heb van haar Als laatste het hart gelezen (the heart goes last). Het gaat over een koppel dat meedoet aan een sociaal experiment waarbij ze de ene maand als gevangene leven en de andere maand als bewaker. Niet zo goed als the handmaid’s tale maar je leest door de wtf-momenten toch verder.

Ik ben vorige week begonnen in Emma Reyes - Het Boek Van Emma, het gaat over een Colombiaanse artieste die in briefvorm vertelt over haar moeilijke jeugd. Tot nu toe vind ik het een heftig verhaal, ik heb het al enkele keren weggelegd. Nu wissel ik dit boek af met Eleanor Oliphant is completely fine, om het wat luchtiger te houden.

1 like

@DaintyDream Wat vond je van Foundryside?

1 like

Ja heel goed! Had van te voren niet echt recensies gelezen ofzo, dus wist niet zo goed wat te verwachten, maar was echt positief verrast!

1 like

Waren hier nou meer mensen die meededen aan de NEWT readathon? Lijkt me wel leuk om elkaar een beetje op de hoogte te houden!

Ik heb echt interne kortsluiting bij het inpakken van mijn koffer. Boeken liggen al een tijd in mijn kast, maar nu denk ik natuurlijk ZE MOETEN ALLEMAAL MEE. Heb besloten dat ik er 4 mee mag, maar het is echt een struggle :joy:

@anon55799045 Ik doe mee!

2 likes

Leeeuk! En ik herken je boekkeuzestress, haha. Vind het ook ieder jaar weer lastig. Ik heb juist hiervoor een e-reader aangeschaft maar wil dan toch weer een aantal gewone boeken mee… en dan altijd meer dan eigenlijk handig is :see_no_evil: