Ja ik heb ook nog een iPad met iets van 100 boeken erop dus kom sowieso niks te kort, maar ik wil dan perse ineens al deze boeken lezen haha
Heb jij ook echt een beroep gekozen voor Newts? en hoeveel boeken plan je te lezen
Ja ik heb ook nog een iPad met iets van 100 boeken erop dus kom sowieso niks te kort, maar ik wil dan perse ineens al deze boeken lezen haha
Heb jij ook echt een beroep gekozen voor Newts? en hoeveel boeken plan je te lezen
Ja ik ga voor Hogwarts Professor in Charms. Dus dat zijn sowieso 7 boeken, maar ik wil eigenlijk proberen er 9 te lezen omdat ik ook wat andere vakken wil halen. Jij?
Waar kan ik lezen wat het precies inhoudt? Ik ben nu op mijn werk, dus kan geen videos kijken haha
Het wordt allemaal uitgelegd in een video van Book Roast, maar als je bij haar video naar de beschrijving gaat dan staat er ook een linkje naar Google docs met alle informatie uitgeschreven. Het idee is gebaseerd op de NEWTs uit Harry Potter. Ieder vak kun je halen door een bepaald type boek ervoor te lezen. Voor bepaalde banen heb je een combinatie van vakken nodig. Ik vind het echt heel leuk uitgewerkt allemaal
Klinkt leuk! Thuis maar even bekijken dan
Zo blij:
Ze maken iedere dag een nominatie bekend. Mijn boek was nummer twee en het eerste boek was van Thomas Rueb (Laura H.), dus ik heb nu al geduchte concurrentie.
Ik wil De genadigden hebben, maar van het boek is dus (nog) geen ebook. Vind ik zo onhandig. Clavis brengt ook geen ebooks uit. Blossom Books doet het normaal meestal wel
[grapje]Ik maakte me klaar voor een fittie met iemand want hij had mijn boek 1 ster gegeven op Goodreads terwijl hij het boek ondertussen wel aanraadde op social media, maar het ging om een foutje, dus nagels zijn weer ingetrokken. [/grapje]
O, @Booklover - Zout van de zee bevalt tot nu toe erg goed! Ik moet af en toe wel hard nadenken wie wie nou ook alweer is, want ik heb na de eerste paar hoofdstukken iets te lang gewacht met het weer oppakken van het boek doordat ik ook die Spaanse thriller las. Ik vind Alfred nu al verschrikkelijk, wat een kwal.
Ah leuk! Ik zat ook te twijfelen tussen professor of auror, maar heb dus auror gekozen. Moet 9 boeken lezen maar ga proberen een O in al de 5 vakken te halen
Super leuk!
Ik ga voor Magizoologist en moet voor mijn NEWT’s 8 boeken lezen, waarvan 1 audioboek, een boek onder 300 pagina’s en 1 graphic novel… dus dat gaat al lekker snel haha… Maar ik wil ook een O in alle vakken halen, dus dat doe ik erna!
Vandaag deze twee boeken gescoord voor maar 4.99 per stuk! Lagen bij de boekhandel als restantpartijen. Eentje gaat over het huwelijk in de jaren '50 en de andere over een arts in de 18e eeuw die geen pijn kan voelen, ben benieuwd
Die linker heb ik ook thuis liggen maar ik twijfel of ik hem wil lezen of hem weg ga geven. Ben benieuwd wat je ervan vindt!
Hebben mensen hier weleens aan zo’n pre-order campaign meegedaan? Ik twijfel of ik Serpent & Dove ga bestellen, aangezien je hierbij character cards krijgt. Heeft iemand hier heel toevallig de arc al gelezen?
Ik ben nu bezig in de zeven zussen, schaduw. En ik heb nu in 2 weken 3 boeken ervan gelezen en vind het echt heel leuk. Ik wil steeds doorlezen om te weten te komen hoe het verder gaat. Alleen jammer dat ik nog niet veel wijzer over de vader ben geworden.
Als een auteur op een recensent gaat mopperen, omdat ie commentaar heeft, gaat die auteur echt bij mij op een zwarte lijst, haha (en ja, daar staan auteurs op ). Bedoel dan dus als het geen fout is of zo.
@Lapin Dat boek van Jill vond ik ook best leuk.
Ik heb van de week 3 boeken voor 14 euro gekocht. Supergoedkoop
Ik ben zelf ook recensent, zei niet voor niets dat het een grapje was want ik wist gelijk al dat het om een foutje ging. Hij had mijn boek namelijk aangeraden op zijn social media. Dus je hoeft je niet druk te maken / het zo serieus te nemen hoor. Het was een ontzettend ironisch bedoelde post (als in: ‘ha ha, zie je het al gebeuren’).
O, nee, ik nam het niet serieus hoor Was meer voor andere mensen die eventueel iets dachten.
Heb de post ook maar even iets geanonimiseerd voor het geval mensen mijn ironie echt niet konden lezen.
Overigens kom ik niet zo vaak commentaar op recensenten tegen, jij wel? Ik kan me slechts één auteur voor de geest halen.
Ik af en toe Ik heb het tot nu toe bij 1 feelgoodauteur gezien en naar aanleiding daarvan destijds ook een blogpost geschreven. Maar ik zie het internationaal vaker.
Ooh, dat meen je? Wij (vriendinnen en ik die samen een blog hebben) hebben dit nooit meegemaakt eigenlijk. Ik moet er wel bij zeggen dat ik ook geen van oorsprong Nederlandstalige boeken (meer) recenseer omdat ik niet beschuldigd wil worden van vriendjespolitiek, maar voor Hebban heb ik weleens 2-sterrenrecensies gegeven. (Volgens mij heb ik nooit 1 ster uitgedeeld aan een Nederlander.)
Waren dat dan beginnende schrijvers die een manuscript naar je stuurden of kreeg je echt een gepubliceerd boek opgestuurd?
Overigens vind ik het als auteur best fijn (constructieve) feedback te ontvangen. Ik kan niet altijd overal wat mee, maar zelfs als mensen mijn boek afbranden zonder mijn boek gelezen te hebben haal ik er soms nog wel nuttige dingen uit, grappig genoeg. Is overigens maar één keer voorgekomen, maar even ter illustratie.