Ik ben begonnen in rebel of the sands. Meer mensen die deze hebben gelezen?
Oh en hebben mensen hier three dark crowns gelezen?
Ik ben begonnen in rebel of the sands. Meer mensen die deze hebben gelezen?
Oh en hebben mensen hier three dark crowns gelezen?
Ik heb Rebel of the Sands gelezen, maar vond hem niet zo heel bijzonder om eerlijk te zijn.
Heb je een kortingscode gebruikt?
Yesss, 10% korting voor Nederlandse kopers (NL10)! Of kom jij uit Belgiƫ?
Ah dankjewel, kon het op de site al niet vinden maar kom wel uit Nederland!
Onlangs uitgelezen:
Nu aan het lezen:
Nog op de to read-list:
Hier ben ik me ook al maanden doorheen aan het worstelen, soms zit ik er wel ineens een paar hoofdstukken echt in, maar dan valt het weer dood en ben ik er weer helemaal uit. Lees dus elke keer maar een paar hoofdstukken en tussendoor andere boeken.
1984 is overigens echt een van mijn lievelingsboeken, lees hem nog steeds wel elk jaar een keer volgens mij.
Ik heb de twee boeken van Hendrik Groen uit (zolang er leven is + leven en laten leven). Beide erg leuk!
Ik heb de zeven zussen aangeschaft maar lees nu eerst 2 boeken uit waar ik nog in bezig was: de witte kamer en zondagskind.
Ik vond 1984 ook top en 1q84 ook maar matig. Deel 1 vond ik wel gaaf maar 2 en 3 vond ik maar saai. Echt een van de mindere Murakamiās.
Ik ben dus aan het luisteren naar het boek van Stephen Hawking van de antwoorden op de grote vragen. Maar ik snap er echt gewoon niks van. Misschien omdat ik het luister ipv lees maar ik zit af en toe te luisteren en denk dan na 30 minuten van ik snap misschien 4 minuten. Voel me echt dom nu
Ik heb net de tweede Elena Ferrante uit. Ik vond de eerste heel leuk, maar hier heb ik me echt door moeten worstelen. Soms las hij als een trein, en dan viel het weer stil en moest ik me er echt doorworstelen; uiteindelijk heb ik het een paar maanden laten liggen, en nu net de laatste 200 paginaās uit. Hoewel ik hier weer hetzelfde gevoel bij had (soms veel te langdradig en uitgebreid) ben ik enthousiast geĆ«indigd. Dus nu twijfel ik om deel 3 te lezen. Wat vonden jullie van deze reeks?
Ik denk ook omdat je het luistert. De focus bij luisteren is minder dan bij lezen. Als je het zou luisteren en lezen tegelijk, zou je ook meer onthouden. āMoeilijkeā boeken luister ik zelden, vind ik zonde van mijn tijd, omdat ik ze toch wel een keer opnieuw moet lezen. Grappige, makkelijke, korte, soms wel hele slechte romans luister ik wel, zonde van mijn toch al schaarse leestijd dus tijdens sporten, schoonmaken, boodschappen kan het wel.
Noooo ik hou van dit boek. Weet niet of ik het zijn beste vind - want heb nog niet alles gelezen - maar het heeft echt veel indruk op me gemaakt.
Ja ik moet ook wel zeggen dat ik echt 0 weet van theorieƫn en het heelal en natuurkunde etc. Maar dat wordt nu wel extra duidelijk nu ik het zo luister haha
Volgens mij is hij wel bij meer mensen een favoriet! Vond je De kleurloze etc. dan toevallig ook goed? En Commendatore deel 1?Misschien hebben we een soort omgekeerde Murakami-smaak, haha.
Ja de kleurloze vond ik ook goed! Commendatore nog niet gelezen. Maar eigenlijk is Murakami me nooit heel erg tegengevallen. Het minst favoriet vond ik denk ik Norwegian Wood.
@instantramen hoe vond je 'm?
Ben dus bezig in The Girl in The Tower maar zag vandaag deze liggen en die kon ik niet weerstaan:
Haha je bent de tweede al die het zegt n.a.v. deze foto! Terwijl je ze niet eens zo goed kan zien. Dankjewel!