Het algemene boekentopic (Deel 1)

Noooo ik hou van dit boek. Weet niet of ik het zijn beste vind - want heb nog niet alles gelezen - maar het heeft echt veel indruk op me gemaakt.

Ja ik moet ook wel zeggen dat ik echt 0 weet van theorieën en het heelal en natuurkunde etc. Maar dat wordt nu wel extra duidelijk nu ik het zo luister haha

1 like

Volgens mij is hij wel bij meer mensen een favoriet! Vond je De kleurloze etc. dan toevallig ook goed? En Commendatore deel 1?Misschien hebben we een soort omgekeerde Murakami-smaak, haha.

1 like

Ja de kleurloze vond ik ook goed! Commendatore nog niet gelezen. Maar eigenlijk is Murakami me nooit heel erg tegengevallen. Het minst favoriet vond ik denk ik Norwegian Wood.

Eerste boek sinds een jaar uitgelezen!!!

7 likes

@instantramen hoe vond je 'm?

Ben dus bezig in The Girl in The Tower maar zag vandaag deze liggen en die kon ik niet weerstaan:

5 likes

Haha je bent de tweede al die het zegt n.a.v. deze foto! Terwijl je ze niet eens zo goed kan zien. :smile: Dankjewel!

1 like

Wat? De cake of het boek?

Love je schoenen​:heart_eyes::heart_eyes: waar heb je ze gekocht? Die heb ik namelijk nog niet en ik spaar ze allemaal.

Hoeveel boeken hebben jullie dit jaar al gelezen? Ik zit nu op 21 boeken en vind dat al echt veel voor mijn doen. Zat normaal denk ik op 15 boeken in een jaar denk ik. Ben benieuwd naar jullie aantallen.

Helemaal mee eens. Uitgelezen, maar geen voldaan gevoel. Veeeeel gebeurtenissen maar verdomd weinig over het ‘hoe en waarom’ erachter.

1 like

Ben weer alle Harry Potters aan het herlezen, 1x per jaar lees ik ze allemaal. Zo fijn om me even helemaal te verliezen in die wereld <3

@Lakshmana wil je laten weten wat je ervan vond als je het uit hebt?

3 likes

59 geloof ik!

1 like

Ik zit nu op 51 maar zitten ook aantal luisterboeken bij.

1 like

ik vond hem ook tegenvallen, sommige verhaallijnen vond ik echt ongeloofwaardig. Jammer, de vorige twee vond ik wel goed.

33, maar een deel is voor mijn werk en er zitten ook een paar luisterboeken bij.

1 like

Het is vandaag Book Lovers Day hĂš! :stuck_out_tongue: Gefeliciteerd!

5 likes

Heeft iemand niet te moeilijke boekenaanraders (die het liefst ook op storytel staan)? Ik houd niet zo van te veel fantasy of nadruk op geschiedenis. Ik houd wel van romantische, spannende, dramatische en detectiveverhalen die makkelijk weglezen/luisteren! Boeken die ik bijvoorbeeld fijn vind zijn die van Linda van Rijn en Suzanne Vermeer, dat zijn echt vakantieboeken. Maar tips zijn echt super welkom :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Wow jullie lezen veel! Knap hoor. Ik vind het zelf jammer genoeg heel moeilijk om snel/veel boeken te lezen, omdat ik altijd een soort verwerkingsproces nodig heb als ik net een goed boek uit heb. Of soms wil ik gewoon een paar dagen nagenieten, erover nadenken of dingen opzoeken ofzo. En dan wil ik gewoon niet beginnen aan een ander boek totdat dat een beetje is overgewaaid. Maar misschien ben ik gewoon een emotioneel watje. :thinking: Dus bij mij staat de teller pas op 15 dit jaar.

1 like

Wowww achterlopen? Hoe? Jij leest gewoon 2 boeken per week of zo? Wat knap!

1 like

Ik lees nu Verlaten van Jane Harper. Ik ben op een derde maar vind het nu al heel goed. Leest lekker weg en is spannend en houdt je aandacht goed vast.