Circe vind ik wel echt een aanrader! Wil nu ook haar andere boek lezen (A Song of Achilles)!
Mijn maximum is toch wel drie hoor, pfoe. Van jouw stapel word ik zenuwachtig.
Ik ben er in 5 tegelijk bezig op het moment. Hou alles bij in goodreads. Heb als reading challenge 50 boeken staan dit jaar en zit op 37 Dus dat moet gaan lukken!
Ohh ik twijfel zo of ik mân Goodreads account ga afstoffen en gebruiken. Aan de ene kant heel leuk, aan de andere kant wéér iets om bij te houden. Ben ik niet goed in.
En ik erger me er dan aan dat aaaaaalle boeken die ik al gelezen heb er niet instaan. Misschien gewoon vanaf 2019 en dan me niet zo aanstellen.
De schoenen zijn van Graceland btw! @PeanutButterCup
Ah dan valt mijn 8 boeken nog wel mee.
Ik zit al een hele tijd te denken dat ik weer meer offline wil doen in plaats van alles digitaal te hebben en daar hoort het bijhouden van de gelezen boeken ook bij. Hou van websites als Goodreads en Hebban, maar ik wil eigenlijk ook lekker ouderwets ergens doorheen kunnen bladeren later. Nu kwam ik laatst mooie vegan notitieboekjes tegen waarvan een deel naar het WNF gaat (= ik hoef me ook niet schuldig te voelen over de aankoop, zelfs als ik uiteindelijk het notitieboekje niet veel gebruik) en dus heb ik er weer een aangeschaft. Helemaal zin in om daarin outlines en researchnotities te maken voor mijn derde boek, gelezen boeken bij te houden met quotes, misschien ook van series en zoâŠ
Van Zout van de zee ben ik nu ook alvast citaten aan het bijhouden.
En lekker kneuterig dit ook, maar goed.
Wow! Ik mag van mezelf altijd maar één boek tegelijk lezen, anders ben ik het overzicht kwijt haha
Ik hou ook alles bij in Goodreads! Mijn reading challenge heb ik op 50 gezet dit jaar en ik zit nu op 27. Gelukkig ga ik nu drie weken op vakantie en heb ik een aantal boeken ingepakt en nog een heleboel ebooks, dus ik hoop mijn achterstand in te halen
Vandaag heeft mijn broer me meegenomen naar Deventer (boekenstad van NL) voor mân verjaardag. Echt de perfecte dag⊠kan me niets beters bedenken dan een dagje tussen de boeken
Ik hou echt van standaard boeken/schrijvers; Sophie kinsella, stephen King, Sandra brown, etc⊠heeft iemand nog tips voor me?
Ik hou van liefdesverhalen, spannende boeken, romantische thrillers en mysterieuze verhalen.
Mijn good reads account staat ook echt vol met dit soort boeken
Ik ben precies hetzelfde hoor, Ik âleefâ nog altijd een poosje in een boek.
Heb ooit gehoord over een âbookhangoverâ en dat je dan real life en andere boeken/films/series even on hold zet. Daar herken ik mezelf wel in.
Iets van Liane Moriarty misschien? Vaak een combinatie van spanning en romantiek.
Ik begin maar weer eens aan een nieuwe poging om alle Harry Potter boeken te lezen. Ik ben tot en met het vierde boek gekomen, maar ik weet wel dat ik dat laatste boek enorm afraffelde (ik wilde in iets anders beginnen ). De rest nog nooit gelezen, ik heb wel de films gezien.
Ik begin maar weer met de eerste, misschien kom ik er dan echt eens in en kan ik in een keer door haha.
Aan de covers zal het niet liggen, ik hou echt van deze edities:
Mooie cover inderdaad! Ik ben bij de order of the phoenix, maar ben het lezen ook al maanden aam het uitstellem omdat ik deze film het minst leuk vind en hij aardig dik is. Toch ga ik het ook maar weer oppakken denk ik
@Foucher @Paperclip Harry Potter.
â
Zout van de zee bijna uit inmiddels! Ik moet nog 50 paginaâs of zoiets, dus ik krijg het boek vandaag wel uit. Daarna beginnen in Een goede daad van David Baldacci.
Hoe vind je Zout van de Zee?
Ik moet 'm denk ik uitlezen voor ik echt een goede mening kan vormen! Het boek leest makkelijk weg en ik vind de personages leuk, goede keuze ook om iemand als Alfred toe te voegen. Ik moet vaak best om hem lachen omdat het zoân droeftoeter is. Ik weet niet of dat de bedoeling van zijn personage is, maar toch haha.
Aan de andere kant zijn de hoofdstukken zĂł kort en herhalend (je ziet dezelfde gebeurtenis vaak vanuit meerdere perspectieven) dat ik me ook een beetje afstandelijk voel of zo. Ik hou van korte hoofdstukken, maar hier zijn ze wel heel kort. Heb het idee dat ik sneller dingen vergeet daardoor.
Bijvoorbeeld dat Joana tegen Florian zei dat ze een moordenaar is, dat was ik alweer vergeten tegen de tijd dat ze het herhaalde. En het is me niet helemaal duidelijk in welke hoedanigheid August nou âechtâ is, in de zin van: welke handelingen zijn echt, welke niet? Na haar bekentenis doet hij in haar herinneringen nog steeds aardig en beschermend namelijk.
Dankje! Ik ga meteen kijken!
Ik ben echt jaloers op mensen die Harry Potter nog voor de eerste keer kunnen lezen Aan de andere kant zou ik misschien niet dezelfde connectie ermee krijgen als dat ik nu heb, dus misschien ook niet haha
Ik heb An Ember in the Ashes even omgewisseld voor Mannen Die Vrouwen Haten (Millenium 1). Heeft iemand deze gelezen? Ik weet tot nu toe nog niet zo goed wat ik ervan moet vindenâŠ
Die serie van Nicolas Flamel vond ik zo intens saai he.
Ik lees/luister op dit moment trouwens 4 boeken.