Ik weet niet van wat voor soort boeken je houdt, maar ik ben fan van Regan van Peruse Project. Zij leest vooral veel fantasy.
Ok, na mijn twijfelpost van laatst heb ik een nieuw account aangemaakt op Goodreads, vanaf 2019. Ik heb vrede gesloten met het idee dat daar aaaaalle boeken die ik al gelezen heb niet op staan. Denk ik.
ik heb je ook toegevoegd!
Haha leuk! Vroeger kon je ook zelf boeken toevoegen dacht ik, maar geen idee of dat nog mogelijk isâŠ
Oh ik bedoel dat ze dan niet op mân read shelves staan. 
Als je eerder gelezen boeken alsnog een rating geeft, dan staan ze gewoon bij read. Ik geloof dat ik dat zo gedaan heb toen ik mijn account een jaar of zes geleden maakte.
Yes, klopt inderdaad. Ik heb alleen zĂł veel boeken gelezen en ik ben echt te lui om die allemaal te gaan toevoegen.
Dus ik ga proberen het gewoon bij te houden vanaf dit jaar.
Oh zooo ja snap ik, ben blij dat ik het al jaren bijhoud, ik ben te OCD om het niet achteraf allemaal in te vullen 
Wat leuk! Ik ben langzaam aan ook opnieuw verliefd aan het worden op lezen. Ik heb ook een aantal YA booktubers ontdekt en nu wil ik zoveel boeken tegelijk lezen haha. Ik weet niet van wat voor een boeken je houdt?
@Lakshmana ik heb (blijkbaar) in 2016 een goodreads account aangemaakt. Ik las vooral veel toen ik nog jonger dan 18 was en veel naar de bieb ging. Maar veel boeken kan ik me niet meer herinneren, vind het wel jammer dat ik geen overzicht heb van alle boeken die ik ooit gelezen heb haha
Haha ja ik moest (en moet steeds) me daar ook echt overheen zetten. Ben toen ik 6 was al begonnen met het lezen van volwassen boeken en ik heb zĂł veel gelezen. Dan wil ik het Ăłf helemaal compleet (onmogelijk) of gewoon vanaf 2019 dan maar.
Thanks voor die youtube tip btw, had nog nooit boekfilmpjes gekeken maar zij is echt leuk!
Ja zoân overzicht lijkt me zo fijn! Maarja. 
En als het te donker wordt: âLumos!â
@Foucher Stiekem jaloers dat je een soort van blanco begint.
@Charmander (en iedereen die me toe wil voegen) Link naar Goodreads
Ben er best actief.
1q84 was mijn eerste Murakami, and I love it. Ik vloog hier doorheen, vond het zo fantastisch. Echt zo bizar, het voelt zo echt he. Heb ik overigens met al zijn boeken (ik vond Hardboiled wonderland ook zo zo mooi, die komt op de 2e plek!)
Ik heb net wat mensen die hun Goodreads hadden gedeeld, toegevoegd!
Overigens lees ik op dit moment âik reis alleenâ. Niet mijn favo genre, maar had zin in een simpel boek.
Ik vind het leuk om Basically Britt te kijken! Zij is Nederlandse, maar vlogt in het Engels. Wel jammer dat de meeste booktubers vooral fantasy/YA lezen, dat is eigenlijk helemaal niet mijn genre haha.
Ik heb een aantal mensen toegevoegd op Goodreads
Ik ben nu op vakantie wat random boeken aan het lezen die we nog thuis hadden liggen, maar daarna mag ik weer een leuk boek uitzoeken van mezelf.
Sinds vorige zomer ben ik weer fanatiek aan het lezen, maar ik vind ook het wel jammer dat ik niet alle boeken die ik ooit heb gelezen op Goodreads heb staan. Achja haha
Dankje! Hierbij mijn Goodreads (wel pas het weekend aangemaakt dus ben beetje bij beetje alles aan het toevoegen) Goodreads account
Dankje! Lijkt me zeker een leuk kanaal, dus heb geabonneerd 
Ik probeer tegenwoordig mijn goodreads account beter bij te houden. Ik ben nu een een bepaald boek aan het lezen dat ik alleen had gekocht omdat er een Oudsnoors symbool op de kaft stond. 
Ik heb je toegevoegd, lees zelf ook veel YA!