Het algemene boekentopic (Deel 1)

Wat leuk! Ik ben langzaam aan ook opnieuw verliefd aan het worden op lezen. Ik heb ook een aantal YA booktubers ontdekt en nu wil ik zoveel boeken tegelijk lezen haha. Ik weet niet van wat voor een boeken je houdt?

Mijn goodreads account

@Lakshmana ik heb (blijkbaar) in 2016 een goodreads account aangemaakt. Ik las vooral veel toen ik nog jonger dan 18 was en veel naar de bieb ging. Maar veel boeken kan ik me niet meer herinneren, vind het wel jammer dat ik geen overzicht heb van alle boeken die ik ooit gelezen heb haha

1 like

Haha ja ik moest (en moet steeds) me daar ook echt overheen zetten. Ben toen ik 6 was al begonnen met het lezen van volwassen boeken en ik heb zó veel gelezen. Dan wil ik het óf helemaal compleet (onmogelijk) of gewoon vanaf 2019 dan maar.

Thanks voor die youtube tip btw, had nog nooit boekfilmpjes gekeken maar zij is echt leuk!

2 likes

Ja zo’n overzicht lijkt me zo fijn! Maarja. :woman_shrugging:

1 like

En als het te donker wordt: ‘Lumos!’

@Foucher Stiekem jaloers dat je een soort van blanco begint.

@Charmander (en iedereen die me toe wil voegen) Link naar Goodreads :slight_smile: Ben er best actief.

2 likes

1q84 was mijn eerste Murakami, and I love it. Ik vloog hier doorheen, vond het zo fantastisch. Echt zo bizar, het voelt zo echt he. Heb ik overigens met al zijn boeken (ik vond Hardboiled wonderland ook zo zo mooi, die komt op de 2e plek!)

Ik heb net wat mensen die hun Goodreads hadden gedeeld, toegevoegd!
Overigens lees ik op dit moment ‘ik reis alleen’. Niet mijn favo genre, maar had zin in een simpel boek.

Ik vind het leuk om Basically Britt te kijken! Zij is Nederlandse, maar vlogt in het Engels. Wel jammer dat de meeste booktubers vooral fantasy/YA lezen, dat is eigenlijk helemaal niet mijn genre haha.

Mijn Goodreads!

Ik heb een aantal mensen toegevoegd op Goodreads :blush: Ik ben nu op vakantie wat random boeken aan het lezen die we nog thuis hadden liggen, maar daarna mag ik weer een leuk boek uitzoeken van mezelf.

Sinds vorige zomer ben ik weer fanatiek aan het lezen, maar ik vind ook het wel jammer dat ik niet alle boeken die ik ooit heb gelezen op Goodreads heb staan. Achja haha

Dankje! Hierbij mijn Goodreads (wel pas het weekend aangemaakt dus ben beetje bij beetje alles aan het toevoegen) Goodreads account

Dankje! Lijkt me zeker een leuk kanaal, dus heb geabonneerd :slight_smile:

Ik probeer tegenwoordig mijn goodreads account beter bij te houden. Ik ben nu een een bepaald boek aan het lezen dat ik alleen had gekocht omdat er een Oudsnoors symbool op de kaft stond. :upside_down_face:

Ik heb je toegevoegd, lees zelf ook veel YA!

1 like

@Wolf gister heb ik Mama’s Laatste Omhelzing uitgelezen en ik heb 'm 4 sterren gegeven omdat ik lichtelijk teleurgesteld ben dat hij bepaalde conclusies niet trekt op basis van wat hij allemaal weet en omschrijft. Had hij dat wel gedaan dan zeker 5 sterren, want heel interessant!

1 like

Mijn goodreads profiel

Ik wil echt meer gaan lezen. Ga nu denk ik aan love, life, and the list beginnen van Kasie West.

Ik heb wat mensen toegevoegd! Zo leuk om te zien wat iedereen leest.

Zelf heb ik een beetje een leesdip. Ik ben ‘bezig’ in vier boeken maar heb ze al een tijd niet aangeraakt. :grimacing: En ik heb ook nog Red, white and royal blue hier op mijn nachtkastje liggen van Casey Mcquiston.

2 likes

Mijn Goodreads
Ik ga ook wat mensen toevoegen, leuk! Ben een iets te passieve lezer, voornamelijk romans, maar vind t sowieso leuk om te zien wat anderen lezen en er inspiratie uit te halen!

Over red, white and royal blue heb ik al menig booktuber over gehoord, lijkt me een enorm leuk boek dus ga deze zeker snel lezen. Geef je een mini-review als je m uit hebt haha?

Is goed! Mijn plan is om die nu toch te gaan lezen ipv de vier waar ik al mee bezig was haha.

1 like

Ik heb ook een aantal toegevoegd. Vind het leuk om bij te houden welke boeken ik heb gelezen en nog wil lezen. Krijg geen link ingevoegd dus dan maar zo, www.goodreads.com/baukje23. Hoop dat het zo lukt.