Ik ben alleen fan van Draco in AVPM . Ben ook geen Harry fan overigens, love Luna & Neville. Zou graag meer over Nevilleās ouders leren, en over hoe het Luna en Neville vergaan is na de Battle of Hogwarts, buiten de al bekende feiten.
Na het zien van het toneelstuk van de Cursed Child vond ik Draco opeens een stuk leuker. (Ok, de acteur die in dat stuk Draco speelt hielp ook wel mee )
Hehehehehehe ik vind 'm ook leuker na wat fanfiction te hebben gelezen hehehehehehe
Ik heb afgelopen week mijn dochter van 2,5 lid gemaakt van de Bieb, dus nu kan ik ook gratis boeken lenen tot ze 18 is
Al ben ik nog steeds de grootste afnemer op Bookdepository.
Het is gewoon chill dat ik stiekem die influencer boeken kan lezen zonder ze te kopen hahaha, oh en kookboeken!
Afgelopen vakantie heb ik 4 hoeken gelezen. Op aanraden van iemand op het forum las ik Verlangen naar vrijheid. Moest me echt door de eerste 100 bladzijden worstelen, maar daarna greep het boek mee echt. Het zette me namelijk aan het nadenken over mijn positie als vrouw in Nederland.
Ook Het pad van de gele slippers, van Kader Abdolah. Prettig geschreven en in ƩƩn ruk uitgelezen.
Het eiland van mijn vader, viel ontzettend tegen qua schrijfstijl. De schrijfster wil je meenemen in een heftige en spannend verhaal maar dat lukte totaal niet.
En Wie scheep gaat, een verrassnd boek met fijne hoofdpersonen. Ik haat alleen open eindes
Omg dit is zo slim!
Mag je dan wel āvolwassenā boeken lenen? Toen ik vroeger lid was van de bieb en de hele jeugdafdeling al gelezen had mocht ik eigenlijk nog helemaal geen volwassen boeken lenen. Maar misschien dat dat per bieb verschilt natuurlijk.
Dat wist ik ook niet, dus ik had naast de prentenboeken ook een volwassenen boek meegenomen, gewoon om uit te proberen. Alles is hier zelfscan en kon gewoon mee op het pasje!
Ooh wat handig dan!
Ik heb best weer wat gelezen de laatste tijd, nu bezig in Op de hoogte, roman van Christophe van Gerrewey. Een soort brief in boekvorm aan een ex, vind het wel een leuk en beetje apart boek.
Laatst gelezen:
- Vergeet de meisjes, Alma Mathijsen (heel tof!)
- Minder dan niks, Bret Easton Ellis (ook cool, wel spijt dat ik m niet in t Engels had maar de online bibliotheek heeft die niet)
- Gesprekken met vrienden, Sally Rooney (echt een goede schrijfster)
- Hoe de wereld perfect functioneert zonder mij, Joost Vandecasteele (nogal bizar dystopisch boek)
Ik ben nu in mn 50e boek bezig en dan heb ik mijn streefdoel behaald. Maar ik ga zo hard nu ik die ereader heb, niet normaal. Vind het wel moeilijk om toffe dingen te vinden in de Online Bibliotheek, dus aanraders zijn welkom!
Ik ben nog nooit begonnen aan Harry Potter, dacht altijd dat dat kinderboeken waren, vandaar.
Maar door jullie enthousiasme heb ik nu deel 1 gekocht, ik ben zo benieuwd! Heb er helemaal zin in nu!
Deel 1 is nog wel echt een beetje meer kinderboek, dus laat je er niet door afschrikken. Geniet ervan!!
Dankjewel!!!
Ik heb laatst Het Wapen van Sjeng van Pepijn Lanen gelezen, echt iets totaal anders dan ik normaal zou lezen maar ik vond het wel de moeite waard! Het thema/onderwerp is super vaag en de schrijfstijl vrij specifiek dus het is niet voor iedereen denk ik.
Ik heb gisteren The Silence of the Girls uitgelezen. Vond ik erg leuk. Ik heb nu ook The Penelopyad bijna uit. Iets minder, maar nog steeds goed. En een ideale combinatie om na elkaar te lezen.
Ik wil nu eigenlijk ook Circe lezen, maar die moet ik nog kopen en ik had net beslist om geen nieuwe boeken meer te kopen, haha .
Edit: Ik heb The Penelopiad uit, dat einde kwam sneller dan ik dacht .
De Waterstones editie van Ninth House was eerst uitverkocht en nu toch weer te bestellen.
Mocht iemand hem nog willen, hij is er dus weer even!
Verder de signed Starsight editie van Brandon Sanderson en de Waterstones exclusive Wayward Son er bij besteld (ook al heb ik Carry On nog niet eens gelezen), ik vind het anders zo zonde van die hoge verzendkosten. Als ik Carry On niks vind, verkoop ik hem wel.
Oh that reminds me dat ik Ninth House nog wilde kopen ja.
Vandaag de Winternight Trilogy uitgelezen brb even drie jaar huilen dat het voorbij is
Na die drie jaar huilen gewoon weer eens herlezen! Ben ik ook van plan.
Ik heb laatst āthe girlsā van Emma Cline gelezen, vond het verhaal wel boeiend, maar het boek niet goed geschreven. Ook een beetje oppervlakkig qua karakters etc, denk dat het meer had kunnen zijn.
Was begonnen aan āblack Leopard, red wolfā van Marlon James, maar daar kwam ik nog niet echt in. Had besloten om even wat simpeler boeken te lezen, omdat ik in een leesdip zat en ik met allerlei ingewikkelde boeken er niet in kwam.
Ik heb jullie toegevoegd op Goodreads wie zijn account heeft gedeeld
Ik ben nu bezig met The Alchemist van Paulo Coelho aan het lezen en vind het tot nu toe wel een mooi boek! Zet je ook wel aan het denken.
Heb laatst de hele Witcher serie uitgelezen vond alleen het laatste boek best tegenvallen, had het heel anders verwacht. Nu wachten op de serie