Ik ga vandaag op jacht in de stad naar De testamenten van Margaret Atwood. Zo mega benieuwd naar!
Ik ook ik ook
Net dit boek uitgelezen, vind het echt een aanrader.
Het is een roman, gebaseerd op een echt verhaal, over een soort tuchtschool in het zuiden van de vs, ten tijden van Jim Crowe.
In de tegenwoordige tijd vindt een team de botten van een groot aantal jongens en dan ga je terug in de tijd en leest wat er is gebeurt met die jongens, heel heftig natuurlijk. Maar wel heel goed geschreven, maar ben sowieso groot fan van deze auteur.
Ah shit, ik kan niet.
Zag dat ie zondag bij Buitenhof was, ga ik ook even terugkijken
Ik ben hier ook in begonnen! Ik had die tijdsprong met die opgravingen nog niet zo goed geplaatst, dus bedankt daarvoor;)
Zijn geen spoilers hoor! Staat op de achterflap.
Underground railroad!
Die heeft de Pulitzer gewonnen! Maar misschien boeit dat je niet Haha. Vond die echt heel goed ook!
Haha, nee soms lees ik een beetje snel/onzorgvuldig. Ik had al een vermoeden dat ik die dingen later wel zou plaatsen.
Was ooit ook begonnen in de underground railroad, maar daar kwam ik niet echt in
Ik ben op zoek naar een boek, ik weet de titel niet meer. Het ging over een vrouw die dacht dat ze gek werd omdat er telkens dingetjes in haar huis anders waren, maar dat bleek een complottheorie van haar man en een andere vrouw. Ze had de mobiel van die vrouw gevonden en zag daar toen smsjes in dat ze dus haar voor de gek hielden. Het was wel een spannend boek en ik heb het gelezen in het Nederlands, maar het speelde zich niet af in Nederland denk ik. Iemand een idee?
Gebroken van B.A. Paris?
Hmm dat over de dode vrouw herinner ik me niet meer maar ik denk het wel! Super knap wow haha
Ik heb net de geïllustreerde versie van Harry Potter & The Prisoner of Azkaban uitgelezen en nu kan ik echt niet wachten tot deel 4 uitkomt. Nog minder dan een maand, eindelijk!!
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt! Ik was eraan begonnen maar heb hem na een tijdje weggelegd omdat ik dit type boek een beetje zat was (depressievige, doelloze, drugsgebruikende millenial die niet weet wat hij met zijn leven moet - ja oke dat ken ik nu wel een beetje eerlijk gezegd). Maar misschien heb ik te vroeg opgegeven, het was wel best goed ontvangen. Laat het me maar weten als ik het weer moet oppakken.
PS: Leuk dat je weer meepost!
Sta er ook stom van dat ik er zo snel op kon komen! Maar vind al haar boeken wel nog fijn om te lezen. Aanrader dus moest je de andere nog niet hebben gelezen
Ik heb The defence van Steve Cavanagh gelezen. Zo spannend geschreven, kon hem echt niet wegleggen tussendoor.
Zo ik heb Drift uitgelezen, van Bregje Hofstede. Wauw! Kon het moeilijk wegleggen.
En ook Zomervacht van Jaap Robben. Ook een erg goed boek.
Ik kijk graag detectives en thrillers, maar ik heb eigenlijk nog nooit boeken gelezen in dit genre. Lijkt me leuk om daar verandering in te brengen.
Ik overwoog Hex te kopen, maar dankzij het forum heb ik daar maar niet voor gekozen!
Wie heeft de gouden tip? Het liefst (nog) geen serie.
Edit: ik heb In cold blood besteld (truecrime). Meeste aanraders zijn serieboeken geloof ik.
Gisteren Echo van Thomas Olde Heuvelt gelezen, maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er van vond? Het ging soms heel traag en er werd zo weinig informatie gegeven, maar juist daardoor ging ik steeds verder lezen omdat ik wou weten hoe en wat nu precies. Einde vond ik wel tegenvallen, had op meer uitleg gehoopt.
Heb net eindelijk ‘The great Gatsby’ uitgelezen (had al wel de film gezien) en ik vond het zo mooi geschreven, en er zitten heel veel goeie citaten in over ouder worden en dromen najagen. Dus ik heb weer lekker veel materiaal toegevoegd aan Mn fotomapje van quotes.
Vond alleen Daisy wel echt een wijf om te janken hoor, wat een hopeloos en oppervlakkig geval is dat. Nu ga ik eindelijk aan Emma beginnen, hopen dat dat een leukere vrouw is want ik ben wel ff klaar met moeilijke manipulerende jankerds.
Heb m’n ereader weer aangevuld! Nu bijna Fenrir van Hella Haase uit, wat ga ik hierna als eerste lezen??
- And me - Oscar van den Boogaard
- De verzamelde levens van Paula S. - Ingrid Verhelst
- Hoe gaan we dit uitleggen - Jelmer Mommers
- Niemand in de stad - Philip Huff
- Liefde is een rebelse vogel - Mounir Samuel
0 stemmers
(Emma ga ik sowieso ook nog verder lezen natuurlijk)