Haha toevallig twee Nederlandse boeken, terwijl ik toch meestal Engels lees. M’n challenge staat op 40 dus loop een beetje achter, maar denk dat ik het nog wel inhaal.
Leuk dit! Dacht altijd dat je het alleen aan het einde van het jaar kon zien.
Heb mijn challenge van 52 boeken al gehaald, maar hoop nu 75 te halen
Oke, Sleeping Giants is uit en ik ga maar gelijk verder met de sequel: Waking Gods! Ik lees weinig SciFi, maar ik vond deze wel erg interessant en ben heel benieuwd naar de andere twee boeken.
Zo leuk om al die screenshots te zien!
Ik heb net La Superba uit van Ilja Leonard Pfeiffer. Ik vond het eerlijk gezegd een raar boek en vrij lastig om te volgen soms. Wat vonden jullie? (voor degenen die het ook gelezen hebben)
Ik heb mijn leesdoel al gehaald, maar daarna gaat het niet meer zo snel helaas. Heb echt last van een leesdip Mijn doel was trouwens 100 en heb er nu 114 gelezen, dacht ik.
Ik ben zo benieuwd hoe je dit doet? Ik vind het al zo knap dat ik 30 heb gehaald. Lees jij elk vrij moment? Ik niet, dus ik zou meer kunnen lezen maar soms heb ik gewoon even geen zin
Ik lees normaalgesproken in elk geval elke dag een halfuur - uur (nu wat minder, want leesdip). Daarnaast luister ik dagelijks audiobooks en die tel ik dus ook gewoon mee En ik lees sowieso ook vrij snel en niet zulke moeilijke boeken, dat scheelt ook.
Weet je hoeveel pagina’s je ongeveer per uur leest? Of hoelang je bijv. doet over een boek van ± 320 pagina’s?
Over 320 blz normaalgesproken een dag of 2, 3. Nu eerder 7-10 dagen.
Mijn doel is een stuk lager dan het doel van de meeste van jullie hier, namelijk 15 boeken. Heb nu bijna het veertiende boek uit dus denk dat ik er zelfs overheen ga. Vroeger las ik echt veel meer en wilde dit jaar graag weer meer lezen, ben blij dat het me inderdaad lukt!
Nou, wat wordt de volgende?
Ik ben inmiddels aan het laatste deel van de Themis Files begonnen, Only Human!
De covers van deze serie zijn zo mooi
Ja, vooral de derde vind ik iets hebben met die kleur! Al vind ik de US hardcovers ook wel iets hebben, zonder de dustjacket gaat die tekening gewoon door!
Mijn favoriet is de tweede, die paperback is om welke reden dan ook een stuk flexibeler (een beetje een floppy paperback) dan de andere twee, ondanks dat ze bij elkaar horen haha.
Jaaaa ga daar ook mee verder! Ik doe een combinatie van lezen en luisteren, de audiobooks van Sleeping Giants/Waking Gods/Only Human zijn ook leuk!