@Slaapmuts @LizzyBennet Ah jammer! Ik ga 'm wel uitlezen maar wel met wat tegenzin. Ik ben benieuwd of het me nog echt pakt. Het zou mooi zijn als de hoofdpersoon toch geen onsympathieke vent blijkt te zijn maar daar heb ik een hard hoofd in.
Ja dat is het ook wel denk ik, dat ik Het diner zo goed vind dat ik nu wat teleurgesteld ben dit de eerste 100 paginaâs.
Het is idd wel een boek dat eenvoudig leest, dat is fijn
Ik heb hem ook gelezen en ik ben het ook eens met je vader. Vond Het Diner vele malen sterker.
Vind het wel fijn om te lezen dat het dus niet aan mij ligt dat ik Zomerhuis met zwembad minder vind.
Ik ben wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren in het boek maar het grijpt me niet vast helaas
Dat heb ik ook wel. En enkele keer heb ik een boek evt weggelegd maar doorgaans lees ik idd alles wat ik in begin ook uit, leuk of niet.
@Karen_Walker Ik heb hem destijds wel uitgelezen, maar hij is niet blijven hangen. En tegenwoordig lees ik niet meer alles uit. Als het me echt niet trekt, lees ik een boek niet uit. Daarvoor heb ik nog teveel om te lezen.
Ik lees nu de nieuwste van Holly Bourne (The Places Iâve Cried in Public) en ik vind het een tof boek, maar het verhaal gaat wel behoorlijk sloom ofzo. Ik heb echt moeite om door te blijven lezen.
Krijg net mijn preorder van de exclusive edition van Wayward Son binnen, beetje een teleurstelling dit
Had verwacht dat die print aan alle kanten zou zittenâŠ
Stond wel in de beschrijving dat het enkel de lange zijde zou zijn. Wel stom inderdaad, heb hem gisteren ook gekregen.
Wel heel sneaky trouwens (edge in plaats van edgeS)!
De naked hardback is wel mooi! En de endpapers!
Zo te lezen is het een impopulaire mening dat ik Het Diner best wel vond tegenvallen
Oh, sneaky ja! Was me niet eens opgevallen dat daar iets over stond. Onder de kaft is hij inderdaad wel supermooi Moet alleen nog wachten op een Carry On editie met de juiste print voordat ik kan gaan lezen helaas haha
Ik vond hem ook echt ruk. Wel al jaren geleden gelezen.
Ik vond hem ook niks. Koch is niet aan mij besteed
Ik heb hetzelfde âprobleemâ haha, hoop dat er snel een matchende hardback komt van Carry On! Heb gisteren nog wel even met de matchende paperback gestaan, maar ik wacht het wel af. Desnoods Carry On eerst maar als audiobook lezen/luisteren!
Ik weet niet wat ik moet lezen.
Waarom weet je het niet? Als in, teveel keus of eigenlijk geen zin of wat?
Ik heb wel zin om te lezen, maar ik weet niet zo goed waar ik nu zin in heb en kan daardoor dus niet kiezen haha. First world problem, ik weet het!
Zo herkenbaar en vervelend! Dat had ik gisteren.
Ik heb net The Fifth Season uitgelezen van N. K. Jemisin. Het is een post apocalyptisch fantasy boek over seizoenen een wereld waarin mensen constant leven met natuurrampen. Er zijn dan mensen die een soort zesde zintuig die de wereld kunnen âaanvoelenâ en rampen kunnen voorkomen of juist veroorzaken. Maar deze worden door de âgewoneâ mens als gevaarlijk gezien en niet als gelijke behandeld, maar natuurlijk wel gebruikt om de aarde te redden.
Ik vond het heel origineel en ik ging als een speer door het verhaal heen!
Gisteren The Nickel Boys uitgelezen, thanks voor de tip @Zemraluani ! Vond het heel tof. Heb helaas wel de titel als The Nickelson Boys opgeschreven in mn bulletjournal
Daarvoor Torenhoog en mijlenbreed gelezen van Tonke Dragt, zo vet hoe een sci fi boek uit 1969 nog steeds zo goed te lezen is 50 jaar later. Aanrader!
Nu op de to read lijst:
- De aanloopman van Martine de Jong
- Damn honey van Marie Lotte Hagen en Nydia van Voorthuizen
- De hormoonfabriek van Saskia Goldschmidt
- Moeders zondag van Graham Swift
- De testamenten van Margaret Atwoord
- Emma van Jane Austen
Oei, wat je hier beschrijft stoorde mij al aan het diner:). Sindsdien nooit meer iets van Koch gelezen (die ik ook heel onsympathiek vind)