Het algemene boekentopic (Deel 1)

Ik ben ook ontzettend benieuwd naar Ninth House! Zie zowel op Goodreads als op YouTube gemixte reviews, dus ik vrees een beetje dat ie tegenvalt. Zou je een (mini) review willen geven als je m uit hebt?

Ik lees veel fantasy, dus dat kan ik prima hebben haha. Ik ga die titels opzoeken!

Heb je toevallig ook Pet Sematary gelezen? Ben daar ook wel nieuwsgierig naar!

Zal ik doen! Misschien dat het morgen lukt om hem op te halen, wil er na The Institute wel in beginnen denk ik.

1 like

Sartre - Huis Clos, heel klein maar superinteressant en semi komisch toneelstukje. Zeker een klassieker en niet te zwaar.

Ik ben na alle enthousiaste verhalen hier begonnen in Vicious van Schwab :relaxed: binnenkort het nieuwe boek van Juliet Marillier <3

2 likes

Jaar of 15 geleden gelezen :sweat_smile: staat al wel een tijdje op mn reread lijst… Ik vond hem tof, beetje old skool horror. Ik meen me te herinneren dat ik het wel wat oudbollig vond ofzo, maar was nogal een zure tiener dus valt vast mee :sweat_smile:

1 like

Ja ik heb Pet Sematary gelezen (dodenwake). Ik vind dit zijn allerbeste boek. Ik was dan ook helemaal gelukkig toen het verfilmd werd maar het boek is zoveel beter.
Je leeft enorm mee met de personages en de spanning wordt zó langzaam opgebouwd dat je het zelf nauwelijks in de gaten hebt.
Echt een aanrader!

2 likes

Laat weten wat je van Vicious vindt!

1 like

Ik vind Dolan’s cadillac ook heel goed. Gaat over wraak

1 like

Als je hem nog nooit gezien hebt, de 1989 film is hilarisch :rofl: trailer staat wel op youtube.

1 like

Hahaha, inderdaad! Ik had wel echt slapeloze nachten van zelda vroeger…

1 like

Wat vond je van Juliana?

Dimitri Verhulst :slightly_smiling_face:

1 like

Ik ben nu op 30% en het valt me een beetje tegen eigenlijk! Best wel een interessante verhaallijn (hoewel niet zo origineel), maar de karakters zijn zo oppervlakkig en hun persoonlijkheid is niet zo goed uitgewerkt vind ik. Ik lees verder en hoop dat ik t beter ga vinden.

Hoooly de moeder, 181 boeken?

2 likes

Respect idd voor de hoeveelheid! Of waren het allemaal boeken van tien pagina’s? :stuck_out_tongue:

Toevallig heeft een van m’n favo Booktubers hier van de week een video over gemaakt! Heb ‘m nog niet gekeken zelf maar hopelijk heb je er iets aan. En anders kun je altijd de comments nog doorlezen.

2 likes

Laatste weken gaat het lezen wat minder, maar luisterboeken kan ik me wel op concentreren. Ben nu bezig met stieg larsson- mannen die vrouwen haten, word door ron brandsteder gelezen. Vind het zo’n fijne stem om naar te luisteren. En ben the instituut van stephen King aan het luisteren.

1 like

Ik heb hem (The Institute) gisteren uitgelezen! Gaf hem 4 van de 5 sterren.

1 like

:heart_eyes:

6 likes

Ik lees het nu ook!

2 likes