Jaar of 15 geleden gelezen
staat al wel een tijdje op mn reread lijst… Ik vond hem tof, beetje old skool horror. Ik meen me te herinneren dat ik het wel wat oudbollig vond ofzo, maar was nogal een zure tiener dus valt vast mee 
Ja ik heb Pet Sematary gelezen (dodenwake). Ik vind dit zijn allerbeste boek. Ik was dan ook helemaal gelukkig toen het verfilmd werd maar het boek is zoveel beter.
Je leeft enorm mee met de personages en de spanning wordt zó langzaam opgebouwd dat je het zelf nauwelijks in de gaten hebt.
Echt een aanrader!
Laat weten wat je van Vicious vindt!
Ik vind Dolan’s cadillac ook heel goed. Gaat over wraak
Als je hem nog nooit gezien hebt, de 1989 film is hilarisch
trailer staat wel op youtube.
Hahaha, inderdaad! Ik had wel echt slapeloze nachten van zelda vroeger…
Wat vond je van Juliana?
Dimitri Verhulst 
Ik ben nu op 30% en het valt me een beetje tegen eigenlijk! Best wel een interessante verhaallijn (hoewel niet zo origineel), maar de karakters zijn zo oppervlakkig en hun persoonlijkheid is niet zo goed uitgewerkt vind ik. Ik lees verder en hoop dat ik t beter ga vinden.
Hoooly de moeder, 181 boeken?
Respect idd voor de hoeveelheid! Of waren het allemaal boeken van tien pagina’s? 
Toevallig heeft een van m’n favo Booktubers hier van de week een video over gemaakt! Heb ‘m nog niet gekeken zelf maar hopelijk heb je er iets aan. En anders kun je altijd de comments nog doorlezen.
Laatste weken gaat het lezen wat minder, maar luisterboeken kan ik me wel op concentreren. Ben nu bezig met stieg larsson- mannen die vrouwen haten, word door ron brandsteder gelezen. Vind het zo’n fijne stem om naar te luisteren. En ben the instituut van stephen King aan het luisteren.
Ik heb hem (The Institute) gisteren uitgelezen! Gaf hem 4 van de 5 sterren.
Ik lees het nu ook!
Ik heb m’n Goodreads challenge gehaald! 31 boeken gelezen tot nu toe, terwijl m’n doel ingesteld staat op 30. Ik moet wel toegeven dat een groot deel daarvan non-fictie boeken zijn en/of graphic novels, maar ben alsnog blij dat ik al zoveel boeken gelezen heb dit jaar.
Op dit moment een klassieker aan het lezen: One Flew Over The Cuckoo’s Nest. Het leest niet zo vlot als ik zou willen waardoor ik al een poosje bezig ben, maar vind het wel heel mooi omschreven allemaal. Hoe het voelt om onder de medicatie te zitten en zo afgesloten te zijn van de “normale” wereld. Heb de film uiteraard ook al gezien maar ben tot hiertoe meer fan van het boek, hoewel er wel meer shwung zit in de film dan het boek.
Die wil ik ook echt gaan lezen.
Ik lees nog steeds boeken die ik snel uit heb. Nu Ik wil graag weer verder in Vicious van Victoria Schwab (wat is zij leuk irl trouwens!), maar daar begon mijn echte leesdip vorige maand, dus ik durf nog niet.
Was je bij YALFU? Ik twijfelde om te gaan omdat zij kwam, maar ik moest werken.
Jup. Ik ging ook vooral voor Victoria, haha. Met de rest van de auteurs had ik niet zoveel, al ben ik erdoor wel nieuwsgierig geworden naar dat boek van Astrid Boonstoppel (Alles wat er is ofzo) en die van Enrico Galiano (De bijzondere woorden van Gioia ofzo)
En ik vond het wel leuk dat Rima Orie er was, die ken ik een beetje.
De rij voor Victoria was wel bijzonder lang, hoor. Het moest om 17 uur afgelopen zijn, maar ze was pas iets na zessen klaar.