Het algemene boekentopic (Deel 1)

Ik heb voor mijn verjaardag Het Instituut van Stephen King gekregen, nu al zo’n zin in om te gaan lezen!!!

Maar ben eerst nog bezig in Zand van Hugh Howey, gelukkig al wel over de helft.

Ik kan dus niet meerdere boeken tegelijk lezen. Tenzij de één fictie en de ander non-fictie is. Maar 2x fictie lukt helaas echt niet.

1 like

Jaaa goed zo, de hele trilogie is mooi! :heart:

1 like

Heb je alle ‘oldschool’ gothic novels al een keer gelezen?

Ben echt benieuwd, hij heeft volgens mij een heel interessant leven gehad

1 like

Dan vind je Juliet Marillier ook goed denk ik!

2 likes

Ja inderdaad! Heb je Rocketman gezien? Vond ik echt heel goed.

1 like

Ik zit in een reading slump. :unamused:

Ik ben David Sedaris - Wanneer je omringd bent door vlammen aan het lezen en zit de hele tijd hardop te grinniken :ok_hand:t3:

Ik kan haar niet vaal genoeg aanraden! Weet jij soortgelijke schrijvers misschien?

Nee nog niet, moet ik nog steeds doen.

1 like

Dankje voor de tip! Ga meteen even kijken

1 like

Is er hier iemand anders die ook toevallig Scribd heeft? Mijne doet sinds gister zo raar namelijk, wordt helemaal gek want zit midden in een thriller en het werkt niet!!!

Bedankt! Ik ga kijken :slight_smile: ik vind Robin Hobb ook heel fijn. Wat donkerder dan Juliet en niet dezelfde sfeer, maar wel heel goed!

1 like

image

Kan nu mijn preorder annuleren, heb deze net besteld! :nerd_face:

3 likes

Wat gaaf!! Moet je daarvoor een subscription hebben of kan je die ook los bestellen? En kan je dan nu opgeven en dat je dan die box krijgt met The Toll? Zou m ook zooo graag willen hebben haha

Ik had nog een ‘actief lidmaatschap’ omdat ik eenmalig zo’n box bij ze had besteld. Ze gaven eerst die mensen de kans, maar ik geloof dat daarna mensen komen die ingeschreven staan voor hun nieuwsbrief, daarna komt ie in de reguliere verkoop!

1 like

Ik twijfel of ik een ereader wil gaan kopen. Iemand ervaringen?

Als je in dit topic zoekt op ereader/e-reader kom je heel veel tips en zo tegen! :slight_smile:

Ik vind mijn kobo clara hd heel fijn!

Heb hun aankondiging even teruggezocht, ik denk dan dat de reguliere aankoop ergens vandaag begint!

1 like