Ik ben ook heel tevreden met mijn kobo clara! Echt een aanrader.
Ik ben afgelopen week pas begonnen, en aangezien het boek 750 paginaâs is, duurt het vast nog wel even totdat ik met een update kom. Dus even een tussentijdse (ben nu op pagina 250):
Het boek doet me denken aan Stranger Things meets Stephen King. Ik moest aan het begin even wennen aan de schrijfstijl, want veel hoofdstukken zijn vanuit Christopher geschreven, en vanwege zijn leeftijd (hij is zeven) zijn de zinnen vrij kort/kinderlijk. Later went dat wel. De eerste 100 paginaâs wist ik niet zo goed wat ik moest vinden, ook omdat ik het gevoel had dat alles veel bondiger beschreven kan worden, maar ik kom er nu wel lekker in! En ik zie nu ook waarom sommige beschrijvingen/dialogen wat langdradiger zijn. Het verhaal begint nu ook meer te lopen en het begint een beetje creepy te worden.
Ik denk dat ik maar een boekenblog ga beginnen. Maar ik twijfel of ik alles ga schrijven in het Nederlands of toch Engels.
Wat leuk! En ja lastige afwegingâŠ
Deel je hem hier? Ben wel benieuwd!
Oh wauw ik ben eindelijk weer eens helemaal verliefd op het lezen van een boek. Ik lees nu deel 1 van de Zeven Zussen en wat is het prachtig en leuk en meeslepend haha <3. Enige nadeel van het boek: zo zwaar 's avonds in bed
Ik kan niet meer zonder mân kobo! Ik reis veel met de trein en ik vind het heerlijk om altijd tig boeken bij me te hebben zonder het gewicht ervan in mân tas!
Ik ga binnenkort ook een ereader kopen, zoân zin in! Al denk ik wel dat ik ook gewone boeken blijf lezen, want vind dat ook wel heel fijn.
Zijn er hier meer mensen die de boeken van De Zeven Zussen lezen? Ik heb inmiddels het derde deel uit en het vierde deel ligt al klaar. Ik vind dat zulke mooie boeken. Leest echt fijn.
Momenteel lees ik Zoek Naar Mij van Lisa Gardner. Weer eens een spannend boek
Ik kom momenteel niet verder in Ninth House door mijn reading slump, dus ik ga maar een poging doen aan het herlezen van Scythe en Thunderhead, zodat alles weer vers in mijn geheugen zit voor The Toll.
Ik las beide boeken in een dag uit, dus ik heb goede moed dat ze gaan helpen bij mijn slump.
Omg, ik ben genomineerd voor de VIVA400 (categorie Creatieven), zo tof! Mocht er iemand willen stemmen⊠Ik zou het heel erg waarderen, ik heb iedere stem hard nodig! Ik bedoel, ik ga het nooit halen om ook maar op de shortlist te komen omdat mijn netwerk lang niet groot genoeg is (durf ook niet in wjekw te posten, dan betichten mensen me gelijk van spammen denk ik haha!) om te concurreren met al die actrices, presentators en Youtubers, maar hey, ik wil wel strijdend ten onder gaan.
Linkje
https://www.viva.nl/viva400/creatieven/
Volgens mij ben ik de enige Samantha in de lijst!
Ik heb gestemd en ik zou het zelf niet erg vinden als ik dit in het wjekw langs zou zien komen! Veel succes in ieder geval
Ik ben ook eindelijk begonnen aan De Zeven Zussen, ik ben inmiddels halverwege Parel. Ik vind het mooie verhalen. Een beetje het cliché liefdesverhaal, maar door de historische achtergronden zit er toch wat meer diepgang in.
Dankjewel!
Ja das waar, Parel (en de rest misschien ook wel) is wel wat cliché, maar het blijft wel mooi
Ik heb ook gestemd Zou het vooral lekker spammen hoor haha, als je het irritant vind lees je er maar overheen toch
Wat gaaf! Heb ook gelijk gestemd
Waarom gestresst? Ik ken het boek niet, en kan me niet herinneren dat ik ooit gestresst ben geraakt van een boek dus benieuwd
Gestemd!!
Zo wow, allebei de boeken in 1 dag! Dan lees je echt supersnel volgens mij haha
Ik ben nu bezig met het audioboek van deel III van The Themis Files en ik ben zo blij dat ze Evaâs stem hebben veranderd.