Ik lees net Echo uit van Thomas Olde Heuvelt. Ik weet niet, het is zo’n raar boek. Maar het heeft me wel enorm bezig gehouden want ik heb het in 1,5 dag uitgelezen. Nu weer verder in HP5.
Ah oké, dan weet ik dat ook nu. Wil de serie kijken, maar misschien ook verdiepen in de boeken!
Ooooh de achterkant is wel prachtig toch blij dat ik hem niet geannuleerd heb!
Heeft iemand hier misschien interesse in de paperback van The Nightcircus van deze schrijfster? Heb namelijk een matchende hardcover besteld en 2 vind ik overbodig.
Aaaaah, je hebt The Night Circus van Waterstones besteld? Ik wil hem eigenlijk ook, maar heb al een andere hardcover van TNC.
Cool! Hoeveel verzendkosten betaalde je voor zo’n box?
Ik geloof dat het $19.99 was! Ze zetten ook een lagere waarde op het pakket, dus geen invoerkosten.
Oh beter, ik wil het al jaren een keer proberen, misschien mezelf maar eens een keer trakteren.
Ik ben nu Harry Potter deel III aan het lezen (las deze ooit als kind al, de andere delen zijn/waren nieuw voor me) en ik moet zeggen dat ik dit deel echt veel leuker en spannender vind dan deel I en II. Ben benieuwd wat de rest van de serie gaat brengen!
Moet wel zeggen dat ik alle films wel heb gezien, en deel I en II misschien wel het vaakst. Dat zou ook mijn mening over de boeken kunnen kleuren.
Ja! Vond het wel een mooie cover en wou toch een hardback als ik een hardback van het andere boek nam. Welke heb jij?
Gisteren naar de boekwinkel gelopen voor The Toll, wist niemand wat het was maar ze hebben hem besteld dus hoop hem voor dit weekend te kunnen ophalen. Mn laatste aankoop van 2019 waarschijnlijk (op pre orders na)
Als iemand snel is, The Toll exclusive Owlcrate edition is nu nog te koop via de shop van Owlcrate! Heb m net besteld yessss
Niet mijn foto’s:
http://erinmorgenstern.com/wp-content/uploads/2011/07/uk-finished-night-circus-clock.jpg
En ik heb vandaag mijn Owlcrate editie van The Toll ontvangen! Ben hem al aan het lezen!
Jaaa ik ga nu ook beginnen met The Toll!! Zo spannenddd maar ik ben het al twee dagen aan het uitstellen want wil niet dat het eindigt
Omdat ik The Toll MOEST lezen op de release datum heb ik de ebook versie gekocht en de paperback, zodat ik hem in alle gemak kon lezen en overal (heb een Scribd abo maar is nog niet beschikbaar) en wilde ook hardback maar was moeilijk aan te komen in NL, iig niet op de hele korte termijn. En nu ben ik het lezen aan het uitstellen omdat ik niet klaar ben voor het einde hahahaha. Nu heb ik de Owlcrate versie hardback besteld, zooo blij mee! Is ie een beetje mooi?
Ik!!
Ja vind ik wel! Toen de cover van The Toll onthuld werd, was ik stiekem een beetje teleurgesteld dat ie alweer groen zou zijn (voor die cover reveal zat ik een beetje te speculeren welke kleur het zou kunnen zijn). Vind het dus leuk dat deze heel donkerpaars is! En Neal doet weinig aan voorsigneren, dus dat hij dat bij deze wel heeft gedaan vind ik wel tof, toch een gesigneerd boek van een van mijn favoriete YA!
Leuk, jouw enthousiasme haha! Let’s buddyread.
Stuur me even een pb met je adresgegevens
Jaaa buddyread!! Heb m denk ik vanavond of morgen wel uit, jij?
Dat gaat mij hoogstwaarschijnlijk niet lukken haha, zo weer werken en ook het hele weekend. Ben nog maar bij bladzijde 136 ofzo. Ik denk dat ik hem maandag of dinsdag uit kan hebben!
Ik weet vrij zeker dat ik na dit boek er echt even over moet praten haha, dus dan weet ik dat ik bij jou moet zijn!
Ja ik ben daar ook ongeveer maar heb nu en morgenochtend geen planning dus ga binge lezen haha. Balen dat je weinig tijd hebt om te lezen door werk, werkse in ieder geval