Jij houdt vast ook van Murakami dan? Lekker zo voortkabbelend… mmm…
@Zebra o ja ik ben ook ongeveer daar, op 164. Wel nog van plan om hem uit te lezen.
Jij houdt vast ook van Murakami dan? Lekker zo voortkabbelend… mmm…
@Zebra o ja ik ben ook ongeveer daar, op 164. Wel nog van plan om hem uit te lezen.
Haha nog nooit gelezen! Maar ga ik zeker proberen
Wat is voor jou dan de reden dat je hem niet zo snel leest? Ben ik wel benieuwd naar
Ik word steeds als ik dit boek lees een beetje ongelukkig/chagrijnig. Het frustreert me gewoon hoe de hoofdpersonen zo langs elkaar heen leven en praten. Tegelijkertijd heeft de auteur dat gebrek aan communicatie wel knap beschreven en die vlakke, simpele schrijfstijl vind ik er ook goed bij passen. Daarom wil ik het boek nog uitlezen. Ligt het bij jou meer aan de inhoud of aan de stijl, denk je?
Ik vind het lastig om te zeggen waar het nu precies aan ligt, maar ik denk dat het een combinatie is van de inhoud en de schrijfstijl. Ik heb vooral dat ik me niet in de twee personages kan verplaatsen. Ik vind het frustrerend om te lezen hoe ze continu zo langs elkaar heen leven en dus eigenlijk zo ver van elkaar af staan. Daarnaast heb ik (tot nu toe in ieder geval) het idee dat hun verschil in klasse veel duidelijker naar voren had kunnen komen. Misschien dat dat er voor mij ook aan bijdraagt dat ik me niet helemaal in de personages kan verplaatsen. Ik vind het allemaal een beetje te vlak ofzo.
Ik heb net mn reread van Harry Potter and the Philosopher’s Stone uit
Ik zag hier wat enthousiaste reacties over de verborgen geschiedenis dus daar ben ik in begonnen en het is zo goed. Moet echt moeite doen om het boek weg te leggen. Ben nu net over de helft.
Hoe staat het met jullie reading challenge zo’n ±1,5e maand voor het einde van het jaar.
0 stemmers
Ik zit echt in een enorme slump dit jaar, ben aan best wat boeken begonnen, maar heb weinig uitgelezen omdat ik gewoon het concentratievermogen mis momenteel. De eerste helft van dit jaar was gewoon kut, ik zat heel slecht in mijn vel, en de tweede helft van het jaar is tot nu toe vooral heel heftig qua werk en ik heb gewoon echt nul energie om naast af en toe wat sociaals en de standaardverplichtingen als huishouden iets anders te doen dan hersenloze tv te kijken. De enige keren dat ik echt lekker heb kunnen lezen was tijdens lange treinreizen naar NL, dus ik hoop rond kerst nog wel wat te lezen, en hopelijk wordt het volgend jaar beter.
Ik zit nu op 37 van de 40. Gaat dit jaar een stuk beter dan vorige jaren, met dank aan luisterboeken.
Ik heb echt veel boeken gelezen dit jaar (voordeel van lange reistijd!), maar een challenge zou voor mij het plezier eruit halen denk ik.
Ik moet nog 5 boeken dit jaar voor mijn challenge van 50 boeken, dus dat ga ik wel halen! Heb 2 boeken ook bijna uit. Ik vind zo’n challenge altijd een fijne stok achter de deur, maar ik ben dan ook een stats-junkie.
Vaak zou ik best meer tijd in een dag willen. Zou graag nog meer lezen (want ik heb nog zoveel titels op mijn wenslijstje staan en er komen er ook zo vaak zoveel bij!), maar ja.
Waar halen jullie je boeken vandaan? Ik ben lid van de bieb in ons dorp (en kan ook online ebooks lenen via hun) maar ze hebben zo veel boeken die ik wil lezen niet. En om iedere keer een nieuw boek te kopen wat ik wil lezen vind ik te duur, dus ik ben eigenlijk op zoek naar een ander abonnement.
Ik koop eerlijk gezegd alles. Koop gewoon in de boekwinkel en s9ms bij boekenkraam ook koop ik veel ebooks(stuk goedkoper) en heb ik via rentepunten bonnen voor Bookchoice,
Ik koop alles (voornamelijk via Bookdepository, Amazon Duitsland of gewoon in een boekhandel) en luister daarnaast het een en ander via Storytel.
Vanuit de kringloopwinkel en de boekenzolder (plek waar je gratis boeken kunt halen)
Ook via de bieb, maar hier zit de (volgens mij) hele provincie in het systeem, dus kan ook naar andere bieb + boeken reserveren uit hele provincie.
Ik heb eergisteren boek 70 uitgelezen, had 50 als doel
Nu op mijn ereader gezet:
@Wolf ik lees heel veel via onlinebibliotheek.nl