Het algemene boekentopic (Deel 1)

Ik heb m’n challenge op 50 staan en ben nu op 32, dus heb nog aardig wat te lezen

Ik heb laatst Wakenhyrst van Michelle Paver gelezen. Was best een goed boek, als je van die historische gotic thrillers houdt, dan is dit zeker een aanrader.

1 like

Oh, dat klinkt als een boek wat ik wil lezen!
(En hij is ook nog eens verkrijgbaar bij Kobo Plus :grin:)

1 like

Amazon.de heeft mega sale :open_mouth: Heb net 14 (oké, 15, maar 1 is een cadeautje) boeken gekocht (Deels hardcovers) voor maar 62 euro.

3 likes

Oeh welke heb je allemaal gekocht?

!

Bij die laatste staat geen naam, maar die ook dus :slight_smile: En The Book Jumper heb ik 2 keer.

7 likes

Omg tof!

Ik heb net dit besteld:
image

Dit is de special edition van de illustrated versie van Harry Potter 4, maar deze is normaal 160 euro en nu 38??? Ik kan bijna niet geloven dat dit echt is dus hoop hem wel echt te ontvangen :joy: Nu ga ik verder kijken want ik durfde met deze deal niet te wachten haha

6 likes

:joy: Ik heb uiteindelijk nog 8 boeken erbij besteld ofzo, haha. Even 83 euro uitgegeven. Ik ga ze inpakken als cadeaus voor mezelf.

1 like

Wauw, thanks! Heb net ook een aantal besteld, zaten echt superleuke deals bij! :heart_eyes:

@Bill

Als het goed is, zie je bij Boeken (Nederlands, Engels en meer) staan: Englische Bücher bis zu 70% reduziert. Daar staan ze tussen. Is niet alleen maar fantasy!

1 like

Ik kwam er via een Whatsappgroep en een groep op Facebook :slight_smile: Maar ook niet-fantasy, want een vriendin heeft romance (zonder fantasy) besteld.

1 like

Ik zit nu op boek 54 van de 64 die ik wil lezen dus nog 10 te gaan :smiley:

Gisteren heb ik The Queen of Nothing ontvangen via bol, maar rechtsonder is de cover gescheurd dat er bijna een hoek uit is en daarbij is heel de onderkant gekreukeld. Ik baal er best van, want vind het sowieso een mooie cover en verheugde me er op. Zou ik dit kunnen melden oid en een nieuwe kunnen aanvragen of gaat het met veel gedoe?

Volgens mij gaat dat heel makkelijk en mag je het kapotte exemplaar ook houden!

1 like

Heb ik pas ook gehad en kreeg direct een nieuwe toegestuurd! Ik moest de oude wel retourneren

1 like

Bol doet totaal niet moeilijk als het om retourtjes gaat! Helaas zelf al vaak boeken moeten retourneren, maar het wordt altijd netjes opgelost.

1 like

Mijn Amazon aankopen tot nu toe, kon de verleiding toch niet weerstaan. Magnus Chase is misschien eindelijk motivatie om eens de Percy Jackson en vervolgseries te lezen, ik kon een hardcover van 85 cent niet weerstaan. :sweat_smile:

3 likes

Oops… Ben iets te los gegaan haha, maar wanneer heb je nou hardcovers voor deze prijzen? De Mortal Instruments box & de The Dark Artifices box wordt waarschijnlijk een kerstcadeautje van mn vader, dus dat scheelt wel iets, maar ik ga vanaf nu ECHT op een book buying ban. Ik had juist dit jaar zoveel boeken van mn tbr gelezen waardoor hij nog ‘maar’ op 30 stond, en nu is het weer 65 :no_mouth: #firstworldproblems

Tot hij weer op 30 staat mag ik niks kopen.

3 likes

Ik ben ook schuldig hoor, ben al die pagina’s aan het bekijken. Heb echt last van FOMO. :upside_down_face:

1 like

Haha, heb ik ook gedaan.

Ik heb uiteindelijk 22 boeken besteld :grimacing:

1 like

Ik zag deze ook nog voor de liefhebber, ook een goede deal! Helaas heb ik ze allebei al :joy: