Het algemene boekentopic (Deel 1)

Mijn amazon bestelling valt echt een beetje tegen :weary: Zou durven zweren dat ik hardcovers had besteld van The Cruel Prince & The Wicked King, maar die komen nu binnen in paperback? Kan ook nergens bij mijn bestelling vinden welke editie ik heb besteld, maar de paperbacks zijn nu goedkoper dan de prijs die ik heb betaald dus lijkt me sterk dat ik de paperbacks heb gekocht -_-

Verder is 1tje gewoon mega erg beschadigd (het hele boek is in 3 stukken doorgevouwen + doorgebroken cover :’)) en heb ik van 2 blijkbaar grote edities besteld :frowning_face:

Ohh jeetje balen, hoop dat je je geld nog terugkrijgt voor dat beschadigde boek. Hoe zien die grote edities er dan uit? Als 't goed is, kun je wel op je bestelde boek klikken en kom je op de pagina van de editie die je gekocht hebt, dus op die manier zou je nog moeten kunnen zien of je de hardcover had besteld of niet. Verder zie ik dat ook niet echt duidelijk staan.

Mijn bestelling komt morgenavond binnen, dus ben benieuwd.

Ah, dan komt er wel paperback te staan. Durf echt te zweren dat er gebunden editie (ofzo) bij stond bij bestellen. Heb nog alles gecheckt voor ik op betalen drukte. Gaan er nu wel 6 terug, scheelt weer geld :yum: Mijn boeken zijn wel slecht verzonden. Alle paperbacks hebben minstens lichte beschadigingen. Snap echt niet hoe je als zulke grote verkoper nog niet snapt dat je boeken niet zo verzend dat ze alle kanten op kunnen…

Hoop dat het bij jou meevalt!

1 like

Mijne zijn inderdaad ook slecht verzonden. Had 1 met een scheurtje, verder niets tot mijn verbazing.

En ik heb 1 boek dus dubbel besteld, 1 keer in paperback en 1 keer in hardcover. Stiekem zo kut, want ik wilde ze niet allebei :frowning:

Mijn enige Amazon-boek had 1 klein ezelsoortje.

1 like

Ben net begonnen in De oceaan aan het einde van het pad, zit er meteen helemaal in! Ben benieuwd hoe het verder gaat

2 likes

Ik had een berichtje gestuurd en krijg het geld terug + mag de paperbacks houden :scream: Goede service wel!

1 like

Amazon heeft een fijne service hoor! Maak me dus niet druk.

Daar zijn ze, blij mee! :heart_eyes: Volgens mij heb ik geen beschadigingen, alleen de doos waarin ze kwamen was een beetje kapot.

7 likes

Ik had deze besteld voor maar 7,50 en dacht dat het een boek in hetzelfde formaat zou zijn als mijn andere GoT boeken, alleen dan hardcover. Is het dus een enorm koffietafelboek met hele mooie illustraties en alles :heart:

7 likes

Heeft iemand Happy Life 365 uitgelezen en op de plank om door te verkopen?
Of überhaupt geen aanrader??

Summer Bird Blue ben ik benieuwd naar! Was helaas al weer richting de 18 euro, anders had ik hem ook besteld. Mooie buit!

Ohh stiekem wel een beetje kwijlen bij zo’n foto :heart_eyes:

1 like

Heb The Toll vorige week dan eindelijk uitgelezen! Ik vind dat Neil Shusterman alles goed heeft afgesloten. Wat ik wel heel jammer vond is dat er bijna geen ā€˜edge of your seat’ momenten waren. Ik geef m ook 4 sterren.

1 like

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Een hele tijd geleden zag ik in een Nederlandse vlog (van Jojan) een boek langskomen dat bestond uit een soort mysterie met allemaal losse briefjes in een soort envelopjes in het boek. Het was voor volwassenen. De beste omschrijving zou denk ik een soort escape room in boekvorm zijn. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? De voorkant was in mijn herinnering donker van kleur. (google helpt me met deze omschrijving ook geen stap verder)…

S van J. J. Abrams?

Ik geloof niet dat het deze was, maar het is wel dit idee! de voorkant was in mijn herinnering drukker.

(ik heb deze wel op m’n verlanglijstje gezet tho!)

1 like

Deze had toch geen envelopjes? Ook niet echt escaperoomesk, of vergis ik me?

Geen idee maar dit was wat mij te binnen schoot op dat tijdstip.