Het algemene boekentopic (Deel 1)

Mijn enige Amazon-boek had 1 klein ezelsoortje.

1 like

Ben net begonnen in De oceaan aan het einde van het pad, zit er meteen helemaal in! Ben benieuwd hoe het verder gaat

2 likes

Ik had een berichtje gestuurd en krijg het geld terug + mag de paperbacks houden :scream: Goede service wel!

1 like

Amazon heeft een fijne service hoor! Maak me dus niet druk.

Daar zijn ze, blij mee! :heart_eyes: Volgens mij heb ik geen beschadigingen, alleen de doos waarin ze kwamen was een beetje kapot.

7 likes

Ik had deze besteld voor maar 7,50 en dacht dat het een boek in hetzelfde formaat zou zijn als mijn andere GoT boeken, alleen dan hardcover. Is het dus een enorm koffietafelboek met hele mooie illustraties en alles :heart:

7 likes

Heeft iemand Happy Life 365 uitgelezen en op de plank om door te verkopen?
Of überhaupt geen aanrader??

Summer Bird Blue ben ik benieuwd naar! Was helaas al weer richting de 18 euro, anders had ik hem ook besteld. Mooie buit!

Ohh stiekem wel een beetje kwijlen bij zo’n foto :heart_eyes:

1 like

Heb The Toll vorige week dan eindelijk uitgelezen! Ik vind dat Neil Shusterman alles goed heeft afgesloten. Wat ik wel heel jammer vond is dat er bijna geen ‘edge of your seat’ momenten waren. Ik geef m ook 4 sterren.

1 like

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Een hele tijd geleden zag ik in een Nederlandse vlog (van Jojan) een boek langskomen dat bestond uit een soort mysterie met allemaal losse briefjes in een soort envelopjes in het boek. Het was voor volwassenen. De beste omschrijving zou denk ik een soort escape room in boekvorm zijn. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? De voorkant was in mijn herinnering donker van kleur. (google helpt me met deze omschrijving ook geen stap verder)…

S van J. J. Abrams?

Ik geloof niet dat het deze was, maar het is wel dit idee! de voorkant was in mijn herinnering drukker.

(ik heb deze wel op m’n verlanglijstje gezet tho!)

1 like

Deze had toch geen envelopjes? Ook niet echt escaperoomesk, of vergis ik me?

Geen idee maar dit was wat mij te binnen schoot op dat tijdstip.

Voor de thrillerlezers, gratis ebook bij Hebban als onderdeel van hun adventskalender: https://www.hebban.nl/artikelen/hebban-adventskalender-2019-dag-1-open

1 like

Ben er niet bekend mee hoor, dus weet niet of het wat is!

Dit zit trouwens onder de cover
image

Heeft dus eigenlijk een drukkere cover

Ik heb dit boek gisteren toevallig gekocht en zocht naar eventuele recensies op het forum maar zie enkel jouw vraag naar boven komen in de zoekresultaten. Heb jij het boek inmiddels gelezen?

Ja, heb 'm van de zomer gelezen! Eigenlijk het enige boek wat ik uitgelezen heb dit jaar. Ik zit erover na te denken wat ik ervan vond. Ik kan me herinneren dat ik niet heel enthousiast was. Het concept is heel interessant, maar had moeite om m’n aandacht erbij te houden. Maar dat kan ook komen omdat ik 'm las toen het rond de 30 graden was, haha. Ik vond de eerste helft wel goed en tweede helft iets minder.