Voor de thrillerlezers, gratis ebook bij Hebban als onderdeel van hun adventskalender: https://www.hebban.nl/artikelen/hebban-adventskalender-2019-dag-1-open
Ben er niet bekend mee hoor, dus weet niet of het wat is!
Dit zit trouwens onder de cover
Heeft dus eigenlijk een drukkere cover
Ik heb dit boek gisteren toevallig gekocht en zocht naar eventuele recensies op het forum maar zie enkel jouw vraag naar boven komen in de zoekresultaten. Heb jij het boek inmiddels gelezen?
Ja, heb 'm van de zomer gelezen! Eigenlijk het enige boek wat ik uitgelezen heb dit jaar. Ik zit erover na te denken wat ik ervan vond. Ik kan me herinneren dat ik niet heel enthousiast was. Het concept is heel interessant, maar had moeite om mân aandacht erbij te houden. Maar dat kan ook komen omdat ik 'm las toen het rond de 30 graden was, haha. Ik vond de eerste helft wel goed en tweede helft iets minder.
Toch maar zelf ondervinden dan, haha. Het concept sprak mij voor zover ik dat uit dat beschrijving kon halen erg aan, ben benieuwd. Bedankt voor je reactie in elk geval!
Haha, sorry voor mân lousy reactie. Ik wilde niet teveel zeggen, want ik wil niet spoilen. Maar ik had hetzelfde, concept sprak mij ook erg aan. Nog steeds trouwens, maar met een paar dingen had ik moeite. Maar idd zelf ondervinden, ben benieuwd wat je ervan vindt!
O, geeft niet hoor, soms weet ik ook niet zo goed wat ik van een boek moet vinden als ik het eenmaal uit heb gelezen. Ik laat het je weten! Mogelijk niet op korte termijn, december is altijd verschrikkelijk druk en dan schiet lezen er nog wel eens bij in, helaasâŠ
Dit lijkt er wel heel erg op ja!
Heb vandaag deze gekocht! Heb van de rechtse schrijfster al once upon a river en die vond ik heel fijn qua schrijfstijl
Ik vond the thirteenth tale echt goed! Wilde die al heel lang lezen en toen ik er eindelijk aan toe kwam stelde die zeker niet teleur.
Ah, goed om te horen!
Ik ben zelf ook heel benieuwd naar Diane Setterfield! Nog geen boek van haar gelezen (of ĂŒberhaupt in mijn bezit), maar ze spreken me wel aan.
Ik heb even een vraag en misschien dat jullie het antwoord weten: Ik wil als cadeau het boek 21 lessen voor de 21ste eeuw cadeau doen maar nu zie ik op Bol 2 varianten staan. Als eerste heb je het boek als paperback voor 25 euro en dan heb je hem als paperback voor 15 euro.
Beide boeken zijn nieuw, via Bol en Nederlands. Het enige verschil dat ik kan vinden is dat het duurdere boek de 1ste druk is en het goedkopere boek de 8ste druk. Zou hier verder verschil van kwaliteit in kunnen zitten? Ik vind het namelijk zo raar dat een nieuwere druk goedkoper is, ik zou verwachten dat dat juist meer kost.
Mijn ervaring is dat boeken op een gegeven moment een midprice edition kunnen krijgen met als reden dat dat een nieuwe boost aan de verkoop kan geven. Mensen die kopen op basis van auteur of bestsellerlijsten (of iets dergelijks) zouden het boek waarschijnlijk allang hebben gekocht. Je volgt dan namelijk automatisch de nieuwe(re) releases. De mensen die de nieuwe, net gepubliceerde boeken te duur vinden, wachten vaak op andere manieren om het boek te krijgen. Dat kan dan zijn via bijvoorbeeld de bibliotheek of een boekenmarkt, of dus een midprice edition. Ik denk dus dat die achtste druk een midprice edition is. Volgens mij is er normaliter geen verschil in kwaliteit, alleen soms wel een (net) andere kaft.
Bron: Ik ben auteur en mijn debuut krijgt na bijna twee jaar ook een midprice edition.
Dankjewel voor je antwoord! De kaft van het boek is inderdaad anders maar als de inhoud verder overeen komt, koop ik gewoon de goedkope versie dan kan ik nog wat extraâs erbij kopen
- Boek over Max Verstappen?
- Bio Cruijff idd
- De zeven zussen?
Voor je oma misschien Het Weesmeisje van Anne Jacobs?
Het is oorlog, maar niemand die het ziet? Of een andere non-fictieknaller?
Of misschien het enige fictieboek dat mijn vriend de afgelopen paar jaar heeft verslonden: Ready Player One.
Ik dacht gelijk aan Brandon Sanderson, ook al leest hij dus nooit.
Niet alleen een typische manneninteresse trouwens, ik raad iedereen Sanderson aan