Ik heb de 50 gehaald afgelopen week! En volgens Goodreads ook 1.300 pagina’s meer dan vorig jaar gelezen (toen las ik ook 50 boeken). Ik denk niet dat ik dit jaar nog een nieuw boek uitkrijg, want ben pas op pagina 230 in die dikke pil The Goldfinch.
In 2019 challenge gezet op 25, bijgesteld naar 20 en toen weer naar 18, want wil wel 100% zien. Zo triest en nog triester dat ik er niet genoeg tijd voor heb vrijgemaakt. Ik wil in 2020, 20 boeken lezen. Ik hoop dat ik dat kan bijstellen naar 50 zoals een paar jaar geleden. Vroegah las ik veel meer.
Wederom 25 omdat ik erg competitief kan zijn ook wanneer het niet handig is met afstuderen en een taal leren in het achterhoofd.
Doen jullie de boekenchallenge op een bepaalde website of app of iets?
Op Goodreads!
Ik had mijn challenge op 52 boeken staan en heb er tot nu toe 66 gelezen, dus ik ga hem denk ik wat hoger zetten volgend jaar.
Ik ken zelf niet zoveel mensen die op Goodreads zitten, dus voeg me vooral toe als je dat leuk vindt (hoop dat dit is toegestaan) weg ivm herkenbaarheid, stuur een berichtje als je me toch wil toevoegen
Haha shit als je op die link klikt stuur je automatisch een vriendschapsverzoek.
O well
Oooh serieus, dat was niet de bedoeling! Heb 'm aangepast haha
Ze doet het met een youtuber van 20 met 300.000 abonnees. Het is natuurlijk niet persé een autobiografie, maar ik denk dat ze wel naar iemand refereert.
Mijn challenge stond op 50 en ik heb 61 gehaald. Ik ga volgend jaar weer voor 50!
Ik heb eigenlijk nooit een challenge gedaan, maar ga het voor 2020 zeker doen. Ik lees best wel veel per jaar, maar wil graag bijhouden hoe veel ik nu lees.
Ik ga mijn goal op 35 boeken zetten, dat lijkt me best haalbaar.
Ik ben wel klaar voor dit jaar! M’n doel was 50 en ik heb er 56 gelezen, maar een deel was voor mijn werk en een deel heb ik via Storytel beluisterd. Weet nog niet hoeveel ik er in 2020 wil gaan lezen.
Year in Books:
(Je kan je eigen hier vinden: https://www.goodreads.com/user/year_in_books/2019)
Mijn favorieten:
- Focus AAN/UIT
- Honden huilen niet
- Het puttertje
- Lampje
- House of Leaves
- De verborgen geschiedenis
Heb die volgens mij ook allemaal wel genoemd hier, haha.
Ik heb dit jaar 24 boeken gelezen en denk dat het daar ook bij blijft. Kan het alleen niet verkroppen dat ik mijn reading challenge dan niet heb gehaald dus ga die even verlagen nu
Op welke momenten lezen jullie? Ik merk dat ik er echt niet aan toe kom en als ik zou kunnen lezen, doe ik vaak toch Netflix aan oid omdat dat ‘makkelijk’ is en als ik in bed stap wil ik gewoon slapen.
Hoi! Ik heb een Goodreads-vraag en ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik wil een serie van vijf boeken lezen, maar als ik een van de boeken opzoek en bij Book Details kijk, staat er bij de serie maar vier van de vijf boeken. Die andere is wel te vinden op Goodreads, maar dan los zeg maar, niet in de serie en daar erger ik me aan haha ik wil het graag oplossen. Weet iemand hoe ik dat losse vijfde boek kan koppelen aan de serie? Of kan dat niet? Ik probeerde onderstaande van Goodreads zelf maar ik kom niet verder dan stap 4, want ik zie dan nergens ‘edit’ staan
Adding a book to a series that has previously been created:
- Find a new book which should be added to the series.
- Memorize it (or just leave the record open in a different tab).
- Find a different book that’s already in the series.
- Click on the series name in its title.
- Click on edit to open the series for editing.
- Click add book , search for the new book, and add it.
- Save the series.
Misschien lid worden van de Goodreads librarian groep en het daar aangeven. Zij kunnen dat soort dingen aanpassen.
Ik ben librarian, als je me een pb stuurt met de titel en serie kan ik morgen kijken of het mij wel lukt?