Het algemene boekentopic (Deel 1)

Ik zit nu op 3 boeken:

Scythe - Neal Shusterman
't Hooge Nest - Roxane van Iperen
A Darker Shade of Magic - V. E. Schwab (reread)

En nu ben ik bezig in A Gathering of Shadows, het vervolg van A Darker Shade of Magic. Ik wil heel graag verder lezen in the Arc of a Scythe, maar ik mag even geen nieuwe boeken kopen van mezelf…

Het lezen gaat best wel moeizaam de laatste tijd, ik merk dat ik snel ben afgeleid en ik mis het om mezelf echt te verliezen in een boek/het niet weg kunnen leggen…

Heeft iemand toevallig een idee wat het verschil is tussen deze twee edities? Zijn beide hardcover, dus snap 't prijsverschil niet zo?

https://www.bookdepository.com/House-Earth-Blood-Sarah-J-Maas/9781408884416?ref=grid-view&qid=1581180472888&sr=1-22

https://www.bookdepository.com/House-Earth-Blood-Sarah-J-Maas/9781635574043?ref=grid-view&qid=1581180472888&sr=1-23

:heart_eyes: Gister Ninth House van Leigh Bardugo gekocht.

2 likes

Ik ben nu ongeveer op de helft van het eerste deel van De Zeven Zussen van Lucinda Riley. Heb hem van mijn schoonmoeder gekregen en zowel.zij als mn vriendinnen zijn helemaal wild van deze serie, maar ik vind het boek nogal tegenvallen… zit voor mij iets te weinig diepgang in ofzo.
Wordt dit nog beter of zal ik in een ander boek beginnen?

Iemand al eens bij BookOutlet Store via Amazon besteld? Is dat van BookOutlet.com? Ik heb zelf nog nooit bij een externe verkoper gekocht.

Ik wil graag een boek bestellen, maar op BookDepo én Amazon als verkoper zelf is het boek aardig duurder.

Ik heb deze serie laatst ook gelezen en qua diepgang vond ik het niet zo, maar ik vond het wel fijn weglezen, omdat het dus echt zo’n boek is waarbij je niet hoeft na te denken haha. Als het je tegenvalt zou ik stoppen, want de hele serie is in mijn ogen wel een beetje hetzelfde.

Ja het leest wel heerlijk weg!! Maar naar mijn smaak iets té makkelijk, waardoor ik niet echt getriggerd wordt om het boek weer op te pakken als ik wil gaan lezen.

Ben inderdaad gestopt en in John Boyne begonnen😁

2 likes

Beetje late to the party, maar ik heb Zondagskind gelezen en omg, het is zoooooo goed.

8 likes

Niet bij die specifiek, maar wel bij andere externe verkopers, zowel voor boeken als andere producten, en nog nooit een probleem gehad

Is dit topic ook de goede plek om om aanraders te vragen?
Ik wil graag een paar lekkere weglees boeken maar kom er niet helemaal uit.

Om een idee te geven wat ik leuk vind:
De Aanloopman - Martine de Jong
De Platenzaak / De onwaarschijnlijke reis van Harold Fry - Rachel Joyce
Een buitengewoon leven - Monica Wood
Paaz - Myrthe van der Meer

Ik heb net ‘een lied voor Achilles’ uit gelezen. Ben er echt van onder indruk, wat een ontzettend mooi (liefdes)verhaal!

5 likes

Net ‘De tien schrijvers van Laura Witte’ uitgelezen, ben normaal niet zo van dingen die met volksmythes te maken hebben maar dit was zo mooi en mysterieus en spannend, wauw!

2 likes

Oohh deze vond ik ook zo mooi :heart_eyes:

1 like

Ik heb ze allemaal niet gelezen, maar op basis van de omschrijvingen van deze boeken zijn deze misschien leuk (wel ook allebei heel erg bekend):

• Het geheime dagboek van Hendrik Groen
  • The rosie effect
1 like

Bedankt! Goede aanraders maar toevallig wel allebei al gelezen :sweat_smile: Ik ga nu maar beginnen aan de zeven zussen, ben benieuwd.

1 like

Ik heb vroeger het boek Tot stof vergaan van Tami Hoag gelezen, is wel een gaaf boek. Er zijn meerdere boeken van deze schrijver zag ik, weet niet of het met dezelfde hoofdpersonen is.

Bedankt voor de tip! Heb Het boek van de Baltimores gereserveerd :+1:

Vanmiddag Children of Virtue and Vengeance van Tomi Adeyemi uitgelezen en ik vond hem wel minder dan het eerste boek. Had wat meer verwacht na twee jaar wachten op het vervolg. Hopelijk maakt het volgende deel het weer goed! Kreeg drie sterren van me.

Ik kon weer eens niet kiezen, dus heb twee boeken gepakt en mijn vriend heeft besloten dat ik aan Starsight van Brandon Sanderson ga beginnen. :nerd_face: Priory maar weer even op de plank.

Ik heb zojuist “Stad van meisjes” uitgelezen in bad, eerste boek van het jaar. Eindelijk haha. Nu door met een volgende kiezen mm. Ik wil mogelijk beginnen aan “De meeste mensen deugen”, aanrader?

Ik vond die heel interessant!

1 like