Het algemene boekentopic (Deel 1)

Ik kom hier volledig binnen vallen maar ik heb net een fantastisch boek uit. Een van de beste boeken die ik ooit gelezen heb met de beste heroin ever.

It Ends With Us van Colleen Hoover. Als je hem wil lezen, geen samenvattingen opzoeken en gewoon beginnen. Ik heb hardop dingen geroepen, gelachen en gehuild. Echt heel, heel goed.

8 likes

Dat klinkt wel als een handige manier! Op bepaalde momenten kiezen voor een bepaalde manier van lezen.
Enige is dat je dan echt zoveel dingen ook moet onthouden. Ik volg namelijk ook vier series ofzo. Misschien even goed bedenken wat ik precies wil lezen qua non-fictie, wil luisteren qua podcasts en audioboeken en wil lezen ter ontspanning. Dan komen we er vast wel uit. (Er is gewoon teveel wat leuk is :smiley:)

1 like

Heb m in het Nederlands gelezen (nooit meer). Was ook echt onder de indruk. Echt een boek wat ik in 1 weekend heb uitgelezen en dat komt helaas zelden voor tegenwoordig. Als je nog meer aanraders hebt??

Ik vind de boeken van Colleen sowieso fantastisch! Dus elk boek van haar is een aanrader. Maar deze steekt er wel kop en schouders bovenuit.

Andere aanraders;

• If There’s No Tomorrow - Jennifer Armentrout
  • Far From The Tree - Robin Benway
  • November 9 - Colleen Hoover
  • The Time Of My Life - Cecelia Ahern

Ik vond hem ook goed. Maar ik vind al haar boeken goed :slight_smile:

Verity (romantische thriller) vond ik overigens de beste totnutoe. En Regretting you.

1 like

Jaa vind ik ook! Heb ze volgens mij ook allemaal gelezen nu.
Maar dank voor je tips, die 2e en 4e heb ik nog niet gelezen!

1 like

Oooh ja dat boek is ook heerlijk :heart:

Ja! Ik kan steeds moeilijker boeken gratis online vinden de laatste tijd

1 like

Ik heb je dit nu al in een paar topics zien posten volgens mij en dit verspreiden hier lijkt me niet helemaal de bedoeling.

1 like

Dan verwijder ik mijn bericht weer! Mijn excuses daarvoor. Ik wil zelf het liefste dat mensen binnen blijven dus vandaar dat ik dit deel. Een legale manier om aan boeken te komen zonder lidmaatschap van de bibliotheek is bijvoorbeeld project Gutenburg. Daar staan allemaal boeken in waarvoor het auteursrecht is komen te vervallen.

Voor de mensen met een Kindle E-reader, Colleen Hoover biedt 5 gratis ebooks aan via Amazon. Vindt haar boeken ook heel leuk!

4 likes

Je hebt helemaal gelijk! Ik zou het bericht hier niet meer actief delen. Ik hoop voor je dat alles goed gaat komen bij de KLM en dat er snel voor noodfonds komt voor alle grote en kleine ondernemers.

2 likes

Ik ben nu bezig in After The Flood van Kassandra Montag. Wel passend bij deze apocalyptische scenario’s😁. In dat genre is Station Eleven overigens ook een aanrader.

Eindelijk binnen :hugs:

1 like

Wil je laten weten wat je ervan vindt? Heb alleen Throne of Glass van haar gelezen (alleen de eerste dus), maar dat vond ik wel oké en niet per se de moeite waard om verder te gaan.

Jup! Volgens mij is haar schrijfstijl sowieso wel wat veranderd sinds het eerste TOG-boek! Ik heb die serie ook niet helemaal gelezen, maar de A Court of Thorns and Roses serie wel. Die vind ik zelf heel leuk.

Ja ik had/heb dit ook wel. Maar leg nu vaak mn mobiel weg als ik ga lezen. Dat helpt al een hele boel. En het verschilt ook echt wel per boek, als ik er lekker inzit neem ik mn boek/ereader nog mee naar de koelkast als ik wat te drinken pak. Of lees ik in bed door tot veel te laat. Dan hoef ik er geen moeite voor te doen.

1 like

@Foucher deel 1 van ToG is echt een inleiding en Sarah was 16 toen ze dat schreef, dus haar schrijfstijl is wel echt verbeterd. ACOTAR vind ik wel echt tof, ToG iets minder.

Ik ben echt Sarah J. Maas trash :joy: Vond ToG en ACOTAR allebei superleuk! Kan wel zien dat het niet mega goede boeken zijn, maar wel heerlijk om te lezen. Dit nieuwe boek though… Ik heb pas 30 bladzijden gelezen, maar het is wel even een ander level. Nu heb ik die 30 blz wel verpreid gelezen deze week, maar ik heb echt de hele tijd geen idee waar wat over gaat. ToG is heel makkelijk YA fantasy, dit is wel ingewikkelder. Totaal niet vergelijkbaar met haar YA boeken.

Hier ook een SJM fan, schaam me nu een beetje, maar de Throne of Glass serie is zelfs mijn favoriete boekenserie :joy: Het leest gewoon zo lekker weg, en vind die wereld helemaal leuk. Vind TOG zelfs leuker dan ACOTAR, en heb Crescent City nog niet gelezen, maar daar kijk ik wel heel erg naar uit!

1 like