Ja dat kan natuurlijk! Ben je al ver?
Valt mee pagina 66, maar als ik bedenk hoelang ik daarover heb gedaanā¦
Ik vond het na dat eerste stuk wel echt beter worden maar als je er niet inkomt zou ik hem lekker wegleggen haha
Ik ben benieuwd, ik ga gewoon nog een door. Vanaf waar wordt het beter?
Ik ben ook bezig in het boek! Het leest allemaal heel vlot, wel benieuwd of er echt iets gaat gebeuren of dat het een beschrijving is van zijn leven. Ik lees hem (gelukkig) via de e-reader. Het e-book bevat 2714 paginaās
Het fysieke boek ziet er wel prachtig uit!
Ik vond het beter worden toen hij over zijn jeugd ging vertellen.
@Nebula oh leuk! hebben we een mini boekenclubje
Gelezen vanaf 9 maart - 11 april
- Pussy album - Stella Bergsma
- Dingen die we verloren in het vuur - Maria Enriquez
- American Psycho - Bret Easton Ellis
- Such a fun age - Kiley Reid
- Dertig dates cadeau - Noor Spanjer
- De mooiste tijd van ons leven - Claire Lombardo
- Efter - Hanna Bervoets
- De consequenties - NiƱa Weijers
- Dark places - Gillian Flynn
- Het dagboek van Floor Faber
- Gebrek is een groot woord - Nina Polak
- Ik nog wel van jou - Elke Geurts
Op 1 na (Bret Easton Ellis) alleen maar vrouwelijke schrijvers
Okay daar begin ik nu net denk ik. Ik ben net klaar met de beschrijving van zijn toneeltour.
Wat vond je van dit boek?
Ja, ik ben nu ook waar hij al een tijdje over zijn jeugd aan het vertellen is! Vind dit nu al leuker dan het eerste deel.
Vond ik verrassend leuk! Het ziet eruit alsof het een Young Adultboek is, maar dat is het totaal niet. De manier waarop het klasse- en generatieverschillen beschrijft op een realistische manier zonder heel zwaar te worden is knap gedaan.
En van deze?
Heel goed debuut van een goede schrijfster! Mooi kunstig geschreven en een origineel verhaal, over een jonge vrouw in Amsterdam die kunstenaar is en ineens vrij beroemd wordt maar zelf eigenlijk geen idee heeft wat ze doet
Mocht je van historische fictie houden met een fantasie twist, dan is The Kingdom of Back van Marie Lu een aanrader.
Ik ben ook benieuwd naar deze!
Ik vond hem heel prettig lezen. Mooi en soms ook wel een beetje creepy. Een duister sprookje in de echte wereld voor een groot deel. Maar daar hou ik wel van.
Ik heb een klein leven uit en ik heb echt het gevoel dat ik in mn maag gestompt ben
Ik moet echt even bijkomen
luisteren jullie muziek tijdens het lezen? zo ja, tips?
Meestal niet, als ik muziek op de achtergrond heb en ik het nummer ken zal ik vrijwel altijd meeneuriƫn in mijn hoofd.
Soms zet ik instrumentale muziek op, dat gaat wel beter haha.
Ik zet ook weleens Rainy Mood op. Oh of een haarvuur (Arendelle Yule blok geloof ik).
Ik doe dat eigenlijk nooit maar het lijkt me best tof om naar muziek te luisteren die bij het boek past! Wat ik wel soms doe is naar knisperende haardvuurtjes of regenbuien (of een combinatie van die twee) luisteren.
@Evenveel heel herkenbaar dit. Sterkte met bijkomen! Wat vond je verder van het boek? Of ben je nog te aangedaan om een semi-objectief oordeel te kunnen vormen?
Ik heb laatst trouwens de speedreadoefeningen uit dit artikel gedaan, en dat vond ik best wel interessant! Je leert eigenlijk gewoon om efficiƫnter te lezen. Bij mij was het resultaat niet zo grandioos als bij de schrijver van het artikel (hij zegt dat hij 300% sneller las na het doen van de oefeningen), maar mijn tempo ging wel echt omhoog. En het kost je maar 20 minuten oefenen dus het is het wel waard om het eens te proberen!