Het algemene boekentopic (Deel 1)

Ik lees nu De Pest en als in-slaap-val-boek De avonturen van een jonge bioloog (David Attenborough)

Net kobo plus aangeschaft en mn ereader weer afgestoft en opgeladen, want de ebook-bibliotheek van m’n bieb-abbo vind ik toch niet zo fantastisch…

Ik ben dit boek nu door jou en @Runnerlongs aan het beluisteren en het is zo verslavend!

2 likes

Ben nu hierin bezig:

En het is allemaal zo verschillend, heerlijk vind ik dat. Beetje afwisselen en zo.

O ja en voor m’n werk lees ik echt zo’n basisschoolboek voor meisjes, voor nóg meer variatie haha.

5 likes

Ik ben hierin bezig, ook fijn afwisselend:
image

3 likes

Een vriendin zei tegen mij ‘er zitten zoveel boeken in jouw hoofd’ en dat vond ik echt leuk haha. Ik hoop dat ik altijd zoveel blijf lezen. Dat wilde ik even delen met mijn mede boekenwurmen hier.

20 likes

Ja zag op insta al dat cynthia hem ook aan het lezen was. Ben benieuwd! Nog eventjes wachten totdat hij uitkomt :smiley:

2 likes

Hij heeft een beetje een aparte schrijfstijl, maar ik vind al zijn boeken echt geweldig

1 like

Dat is meestal daar. Die heb ik ook nog staan trouwens.

Ik heb net een ARC van een romance boek uit en nu ga ik verder met Ninth House van Leigh Bardugo.

Haha true, maar hier was het wel erg extreem. Ik heb The Infernal Devices 5-6 jaar geleden gelezen, dus ik wist ook niet meer hoe al die verhoudingen zaten. Heb uiteindelijk maar een family tree opgezocht maar dat spoilt wel meteen wie met wie eindigd :sweat_smile: Was uiteindelijk wel een leuk boek!
Ben benieuwd naar Ninth House, laat je weten hoe die was?

Ik ben momenteel bezig in Children of Virtue and Vengeance. Zijn echt veel mixed reviews over te vinden dus hoop dat ik bij de goede kant zit :grimacing:

Voor mij is TID ook een tijd geleden, dus ben benieuwd haha.

Ninth House vind ik totnutoe best pittig, maar intrigeert ook wel. Ben ergens rond de 75 bladzijdes en daarna schijnt het interessant te worden.

heeft iemand hier de avond is ongemak gelezen? Ik ben hem gaan lezen omdat ik zag dat ie op de man booker shortlists stond, maar om eerlijk te zijn vind ik er niet zo veel aan. Ik ben nu halverwege en in het begin vond ik het wel intrigerend, maar nu echt heel veel van hetzelfde en ik vind de beschrijvingen van de boerderij ook echt saai, maar dat ligt misschien aan mij

Ik ga hem lezen met mijn boekenclubje!

1 like

Heeft iemand nog tips voor goede thrillers die ik op Storytel kan beluisteren? Ben niet zo van de politie-/recherchethrillers. (Heb zo zitten genieten van De patiënt dat ik meer pageturners wil beluisteren, vandaar! Hoe noemen we zoiets? Minuteturners?)

1 like

@June @McApple Hoe gaat het met lezen van Max, Mischa en het TET-offensief? Ik ben nu op pagina 418.

Ik zit op pagina 115 (ik lees via mijn ereader) ik moet zeggen het lezen gaat wel beter maar ik ben nog niet op een punt dat ik het boek niet meer kan wegleggen. Ik moet mij er echt bewust toe zetten het boek te pakken. Maar ik wil nog niet opgeven vooral omdat ik mega nieuwsgierig ben waarom iedereen zo enthousiast is over het boek.

Bedoel je De kleine bakkerij aan het strand? Dit klink ook wel cute haha

1 like

Eindelijk weer eens in relatief korte tijd een boek uit gelezen! Normaliter duurt het maanden bij mij, waarvan ik sowieso een gedeelte op vakantie moest zijn, maar nu een zonnige middag op het balkon en vanavond en nu is hij uit. Heb buzz aldrin waar ben je gebleven gelezen, debuut van de schrijver van Max en mischa. Aanrader wel!

Wauww thanks voor je tips! Ik luister nu Mijn laatste leugen van Riley Sager, dat bevalt wel tot nu toe!

@Papegaaiduiker I Am Pilgrim leek me ook wel tof maar ik luister liever Nederlands (tenzij het om Harry Potter gaat). Wel interessant om die wisselende meningen te zien op Goodreads!

Deze staat er niet op volgens mij. Hij kwam hier meermaals voorbij dus ik had al eerder zitten zoeken. Of ik kijk met m’n neus, haha. Of hebben jullie hem via de luisterbieb beluisterd of zo?

De rest gaat op m’n opties-lijstje voor na Sagers boek! :slight_smile: Thanks voor je tips.

Heb net het boek ‘Als je het licht niet kunt zien’ uit, echt een heel mooi boek die ik niet wilde wegleggen eigenlijk. Ook wel weer zielig trouwens (het boek, niet over dat ik het niet wilde wegleggen haha)

2 likes

Ik ben ergens op pagina 650 geloof ik en ik vind het nog steeds heerlijk weglezen! Wat vind jij?