Spoilers De avond is ongemak
Ja dat ging wel heel ver. Die situaties met dat blikje cola en dat stierensperma hadden echt niet gehoeven. 
Ja dat ging wel heel ver. Die situaties met dat blikje cola en dat stierensperma hadden echt niet gehoeven. 
Ik vond dat vooral in dat soort stukjes een sterke gelijkenis met bijvoorbeeld Jan Wolkers, maar het voegde voor mij echt helemaal niks toe en het was eerder vervelend om te lezen. Heb het boek ook halverwege weggelegd.
Gelezen in de maand mei

+0,5

Ik luister nu ook naar de Hongerspelen - De ballade van slangen en zangvogels en lees de biografie van Gordon haha
Edit: @Runnerlongs sorry haha, was niet de bedoeling om als reactie op jou te plaatsen
Oké en deze ook alvast besteld, komt in november uit. Nu hou ik op. 

Jaaa Such a fun age
Cool boek vond ik!
Ja ik heb hetzelfde! Kom er eigenlijk niet doorheen en heb in de tussentijd ook al vijf andere boeken gelezen. Weet niet of ik nog verder ga.
Heeft iemand hier toevallig Bloed en Beenderen gelezen van Tomi Adeyemi en is de vertaling een beetje goed?
Ik vond hem best redelijk gedaan 
Ik vind Anna woltz echt de beste hedendaagse kinderboekenschrijfster. Ze heeft echt geweldige vloeiende zinnen. Vond het boek Alaska echt heel leuk. En ook het kinderboekenweek geschenk van vorig jaar is de moeite waard.
Ben het met je eens wat divergent betreft. heb die ook net uitgelezen. Het blijft wel jammer dat de films nooit zijn afgemaakt. Four keek wel heerlijk weg.
In mei besloten dat ik stop met Anna Karenina, ben op de helft gekomen. Na wat andere boeken te hebben gelezen ga ik nu mijn duistere Vanessa lezen.
Geen idee of de vertaling goed is ten opzichte van het origineel, maar het las wel lekker weg. Prima zinnen ook dacht ik. Boek vond ik echt leuk! Aanrader 
Iemand een aanrader voor een makkelijk te volgen boek? Echt iets laagdrempeligs zoals Suzanne Vermeer ofzo. Ik heb het nogal druk maar wil wel mijn Storytel abbo gebruiken : )
Alles van Sophie Kinsella! Naast de shopaholic serie heeft ze ook veel andere boeken die ik zelf eigenlijk nog veel leuker vind
En @London
Vergeet dan ook haar Young adult boek, Niet te filmen, niet! Dit is echt een onwijs grappig boek over een meisje dat straatvrees heeft/angst heeft om mensen aan te kijken.
Jill Mansell is ook wel makkelijk te lezen. Chantal van Gastel (maar vind ik zelf niet zo) en anders misschien jeugdboeken lezen? Op www.jaapleest.nl staan altijd wel heel veel.
Vandaag The 7 Deaths of Evelyn Hardcastle uitgelezen. Ik lees niet veel thrillers dus raad sowieso vaak de plottwist niet, maar vond het toch goed gedaan haha. Gaat over een man die steeds dezelfde dag herleeft, maar elke keer als een ander persoon. Heel interessant en goed in elkaar gezet (:
Nu beginnen in Vicious van V. E. Schwab. Volgens mij is die hier ook een aantal keer aangeraden.
Ben heel benieuwd wat je van Vicious vindt!
Ooo jongens het nieuwe boek van Kiera Cass is zo slecht. De Selectie vond ik vermakelijk-guilty-pleasure-slecht maar dit is ook gewoon saai?!
Ah jammer! Vond de eerste triologie van de slection idd echt een guilty pleasure. Beetje zoals Temptation Island en the Bachelor. Je weet dat het slecht is, maar toch is het entertaining haha
ik moet even mijn rant kwijt over Philip Roth - De Vernedering (The Humbling)
rijke oude man raakt z’n talent voor theater kwijt, wilt zel opgenomen worden in een psychiatrische klinien want ja hoe kan zo’n brilliant persoon nou opeens talent kwijtraken. mag kliniek uit, 25 jaar jongere lesbische dochter van vrienden komt op bezoek, hij ontwikkelt een engig zorgsyndroom voor haar, hoopt haar hetero te kunnen maken
zij gaat weg
hij pleegt zelfmoord want hij is zo zielig
wel voldoenend om een eerste 1-ster waardering te kunnen geven op goodreads