Deze twee besteld!
The Test is van Sylvain Neuvel en The Enchanted van Rene Denfeld. Zijn wel heel andere soort boeken dan ik je verder aanraadde en die je dus wel leuk vond haha.
Als je die romans leuk vindt, is Fix Her Up misschien ook nog wat. Vond ik wat minder dan de andere twee maar wel erg leuk. Het ‘vervolg’ vond ik niks though. Heb in dezelfde stijl nog deze boeken op mijn boekenplank staan om te luisteren: The Worst Best Man, Get a Life Chloe Brown (deze wordt echt veel aangeraden) en The Right Swipe, maar weet dus niet of de audiobooks leuk zijn.
Haha toevallig! Heb jij dan misschien nog aanraders voor mij?
Thanks! Voorlopig genoeg keuze
Christina Lauren vind ik ook echt top. Vind het juist fijn om dit soort boeken te luisteren omdat het minder erg is als je even uitzoned haha
Ik vind de boeken van Nicola May en Jenny Colgan fijn weg luisteren, al zijn het wel vertalingen (die ik wel oké gedaan vind overigens). En die van Colleen Hoover ook.
Verder luister ik nu de Edelsteentrilogie (ook een vertaling, maar vanuit het Duits) die ik erg leuk vind.
O, en die Karina Halle vind ik ook tof, vooral Smut.
Waarom vond je de testamenten van Margaret Atwood een overbodig vervolg?
Ik vond het echt een supergoed en leuk boek. Ik wil alleen maar meer informatie hebben over die wereld en vond het jammer dat ik het boek al uit had. Maar doordat het boek op goodreads veel lage waarderingen krijgt heb ik nu echt het idee dat ik geen smaak of geen kennis van zaken heb haha.
Oh dan hebben we het tweede boek helemaal anders ervaren. Ik vond het niet nodig dat er veel extra info werd gegeven over die wereld. Dat vond ik net de sterkte van het eerste boek, het liet ruimte voor interpretatie. Omdat het tweede boek zich niet focust op maar 1 personage (handmaid) maar op meerdere, vond ik dat er te veel details over de wereld gegeven. Grappig dat jou de negatieve reviews op goodreads opvallen, mij viel vooral de hoge score van 4,20/5 op 
Oohh huh wat grappig echt helemaal anders inderdaad. Ik vond het juist superleuk om de andere kant te lezen en andere ervaringsverhalen. Cijfer is inderdaad goed, maar toen scrolde ik omlaag voor de reacties en zag ik alleen maar 1 ster, 2 sterren. Nouja net als bij zoveel, smaakgevoelig dus. 
Heeft een van jullie Beloved/Beminde van Toni Morrison gelezen? Wat vond je ervan? Ik heb hem net uit en weet nog niet zo goed wat ik ervan vind. Wel indrukwekkend en ik vond de poëtische stukken heel fijn, maar ik vond het soms ook lastig te volgen en te veel herhaling.
En leest er iemand (origineel) Spaanstalige boeken? Welke schrijvers/titels vinden jullie leuk en welke juist niet?
Jij houdt van vrouwelijke auteurs 
Haha, ja dat klopt! Ik vind vaak dat mannelijke auteurs een vrouwenrol een beetje vlak beschrijven. Grady Hendrix is hierop een positieve uitzondering, ik dacht zelfs dat het eerste boek dat ik van hem las door een vrouw geschreven was. En ik probeer ook meer niet-Westerse auteurs te lezen 
Gevonden in een tweedehands winkel
American Royals heeft ook nog roze sprayed edges en op wat lichte lijnen aan de achterkant (die ik zelf ook vaak maak) in topstaat. Had echt geluk volgens mij, was net een hele lading nog ongestickerde YA afgegeven die ik toch mocht bekijken, maar het meeste had ik al
Verder ook nog deze twee in de boekwinkel gekocht:
Ja voor Toni Morrison heb je soms echt een literatuurcursus/leesclub nodig voor de interpretatie. Ik heb ook Songs of Solomon moet lezen voor mijn studie, en ik snapte er echt zo weinig van, ik dacht wel ‘oke leuk boek’ maar had alle verwijzingen enzo gemist 
Omg jaaaa The Poppy War!
Veel plezier (en sterkte)
Ik lees nu Chain of Gold van Cassandra Clare, maar ik kom echt totaal niet in het boek.
Haha thanks, ben voorbereid op janken 
Oeh welke tweedehands winkel is dit?
De Slegte in Rotterdam. Was ook wel veel troep hoor en de prijzen zijn niet zoals in kringloopwinkels.
Ik kom even dit topic binnenvallen, maar ik heb net If we were villains van M.L. Rio uit en het is zo intens en wrang. Ik kan het nog niet helemaal verwerken