Niet de beste leesmaand ooit, veel boeken begonnen en veel niet uitgelezen. Ach heb je wel eens. Ik zal alle niet uitgelezen boeken hier opnoemen, dat zijn er echt teveel, haha.
Gelezen deze maand:
- De onbreekbaar trilogie van Lisette Jonkman - fantastisch! Ik vind haar boeken zo grappig en ze is heerlijk overdreven. Het is zo lekker Hollands en Abby en Ferdi zijn echt (L)
- Teen Titans Raven - stripboek. Mooi getekend, lekker vlot. Grappig verhaaltje, maar niet heel diepgaand.
- De terugkeer van de Wespendief van Aimee de Jongh - stripboek en zo mooi getekend. Echt heel gaaf. Apart en bijzonder verhaal. Aangrijpend en wilde het bijna opnieuw en opnieuw lezen. (er is ook een telefilm van gemaakt kwam ik achter)
- In het diepe van Kate Davies - heerlijk onbeschaamd en zeer grappig
- Zoān leuke leeftijd van Kiley Reid - vlot, confronterend en ergens een bizar verhaal (satire?) vond het echt een leuk boek!
- Giant Days / Nieuwe vrienden van Allison + Treimon + Sarin + Cogar - leuke tekenstijl, aparte groep vrienden maar wel erg amusant.
Uitgelezen (eerder begonnen)
- De antwoorden van Catherine Lacy - prima boek, apart verhaal maar las vlot weg
In begonnen
- Krabben van Daan Borrel & Milou Deelen
- Finding Audrey van Sophie Kinsella

hou ook niet van happy ends, ik wil dood en verderf