Het algemene boekentopic (Deel 1)

Die heb ik in september gelezen! Dat vond ik inderdaad een heel goed boek.

Thanks voor alle tips, iedereen! Ik wil sowieso andere boeken van Du Maurier lezen en Shirley Jackson klinkt ook goed inderdaad. :hugs:

Mijn favo booktubers die nog niet genoemd zijn: Jeanbookishthoughts en EmmieReads!

1 like

Heb deze ook al jaren op mijn tbr, nog niet gelezen denk ik? Ik zocht toen op “pirates” en toen kwam deze naar voren haha.

2 likes

Gisterenavond eindelijk Nevernight gelezen. Aan het begin kon ik er echt niet inkomen door de vele, vrij rare, anologieën en beschrijvingen en wou hem bijna wegleggen, maar heb toch maar doorgezet door de enthousiaste verhalen hier. Gelukkig maar, want vanaf dat ze in the Red Church waren kon ik m niet meer wegleggen. Zeker een nieuw favoriet boek :heart:

Ga nu beginnen in Virus van Kathy Reichs. Deze staat al sinds 2014 in de kast, dus werd tijd om m eens op te pakken :sweat_smile:

3 likes

Waaaaarom die “sticker” in de cover verwerken :sob:

Ik ben trouwens aan deze begonnen! Wilde hem nog kopen, maar zag dat ie op Storytel staat. Eerst maar eens luisteren dus en als ie leuk is koop ik hem alsnog (ooit). :nerd_face:

4 likes

Heeft iemand tips voor fantasy zoals de boeken van Samantha Shannon?

Ik heb nu vier boeken achter elkaar gelezen die ik enorm vond tegenvallen en toe aan iets echt goeds.

Zooo tof deze

De enige die ik echt kijk is BasicallyBritt! Zij is ook Nederlands. En ze praat niet alleen maar over boeken, maar ook andere (sfeer)beelden.

Heeft iemand deze gelezen?

Op de man af/Getting Rid of Matthew van Jane Fallon
Gossip & Gucci/Everyone Worth Knowing van Lauren Weisberger

Ja Gossip en Gucci heb ik gelezen. Heel lang geleden. Vond het wel oké, maar niet fantastisch.

1 like

deze is echt heel leuk! echt van mijn faves van dit jaar.

2 likes

Ja ik denk dat ik hem ook wel wil hebben, tot zover vind ik hem heel leuk! Audiobook is dus ook wel een aanrader. :smile:

1 like

Ik heb net the Dutch House van Ann Patchett uit, zo’n prachtig boek. Ga nu gelijk door met Commonwealth van haar, ben heel benieuwd

1 like

Ik heb mijn reading challenge terug geschaald van 25 naar 20 boeken. Ik zit nu op 17/20 en vind dat al knap zat ik dit rare jaar met een onrustig hoofd.

Ik lees nu actief:

Amanda Leduc - Disfigured: On Fairy Tales, Disability, and Making Space (op 70%)
Adrienne Young - Fable (zojuist aan begonnen)

3 likes

Welke heb je gekocht ?

Ik ben the Invisible Live Of Addie Larue aan het lezen. Zon 130 pagina’s in, maar kom er niet lekker in. Hoop dat het snel beter word en interessanter.

Meer mensen hier die het boek gelezen hebben ?

Ik vond hem heel mooi, maar in het midden gaat het wel een beetje traag ja.

1 like

Ik heb Fable pas uitgelezen! Ik vond hem leuker dan Sky In The Deep (vond dat boek zelf niet zo, wel oké), maar dat was jouw lievelingsboek toch? Dan zal je deze vast ook mooi vinden!

1 like

Lievelingsboek qua YA ja. :slight_smile: Dat belooft wat :slight_smile:

:heart_eyes:

Oh boek van Obama ben ik ook benieuwd naar. Van Michelle heb ik toen wel gelezen.