Niet heel veel kunnen lezen helaas. Toch nog drie boeken uit, maar had gehoopt op meer.

Flowers for Algernon Daniel Keyes 4/5
Dit boek had ik gevonden op de kamer van mijn broertje bij een zoektocht naar boeken. Hij heeft dit toen moeten lezen voor Engels, waardoor ik er geen hoge verwachtingen van had omdat ik nog steeds een soort van negatieve associatie heb bij boeken die moest lezen op de middelbare school. Nou, dat was onzin. Vond het een heel mooi boek en ik ben eigenlijk blij dat het nu pas lees omdat ik weet dat ik dit nooit had kunnen waarderen toen ik 15 was. Leuke klassieker!
Trust Exercise Susan Choi 2/5
De omschrijving van dit boek sprak me enorm aan, maar helaas was het toch niks voor mij. Het was erg mooi geschreven maar tegelijkertijd mega ingewikkeld en snapte ik er negen van de tien keer echt niks van. Hele complexe relaties tussen de mensen. Ik had het als YA verwacht, maar het is echt literary fiction. Niet mijn ding, jammer.
The Tiger and the Wolf Andrian Tchaikovsky 4/5
Wat een gaaf boek! Het is een fantasyboek dat zich afspeelt tijdens een soort van steentijd waar alle mensen in dieren kunnen veranderen en onderverdeeld zijn in stammen. Ik had nog nooit zoiets gelezen en hoewel het verhaal erg langzaam is, vond ik het wel heel leuk. Het einde was ook erg spannend en ik heb veel zin in het vervolg.