Ik vind ze heel goed en ben echt door de tweede gevlogen met lezen, zoveel actie en spanning! Zou zeker eens verder gaan, weet niet of je Storytel oid hebt maar de audiobooks zijn ook erg fijn vind ik!
Dat klinkt goed! Ik heb Storytel ja, wist niet dat ze daar ook op stonden. Is nog wel een idee. Al merk ik dat ik minder luister. Ik deed dit altijd in de auto, maar door het thuiswerken rij ik veel minder.
Ik luister zelf veel voor het slapen gaan, tijdens koken, huishouden, puzzelen en inderdaad tijdens het autorijden! Maar ook weleens als ik een rondje loop, Animal Crossing speel, et cetera haha.
Ik ook! Eind augustus nog welâŠ
@DelilahBard hahaha ja dat moordzaak-gevoel is leuk. En ik vind het ook wel een goede vraag van mezelf eigenlijk! Het hangt er misschien ook van af wat je van een boek verwacht. Ik had voor ik begon met lezen geen idee dat het verhaal zo complex zou worden, maar ja, dat zet je ook niet op de kaft natuurlijk: âhet meest ingewikkelde mystery-verhaal dat je ooit zult lezenâ. Al zegt âduizelingwekkend mysterieâ misschien wel genoeg (quote uit de Nederlandse flaptekst).
Ik heb gisteren weer drie nieuwe boeken besteld. Mythos van Stephen Fry, The Poppy War en The Invisible Life of Addie LaRue. Vooral naar die laatste ben ik benieuwd.
Ben net klaar met House of Earth and Blood van Sarah J. Maas, maar dat boek had 300 paginaâs korter kunnen zijn en dan was het nog niet fantastisch.
Pas ook Tussen de beesten en wilde rozen gelezen. Die was heel mooi. Een mooi duister sprookje.
Nu bezig in Muse of Nightmares. Ben benieuwd.
Nice! Ze zien er super mooi uit.
Jaaaa The Poppy War! Addie vond ik ook mooi, Muse of Nightmares ook haha. Strange the Dreamer vind ik prachtig, hou ook echt van de stem van de audiobook narrator (Steve West).
Jaaa ik vond Strange the Dreamer ook heel mooi. Weet eigenlijk niet waarom het zou lang duurde voordat ik het vervolg ben gaan lezenđ
The Poppy War is zo goed Ben ook heel benieuwd naar Addie Larue!
Vond je de andere boeken van Sarah J. Maas wel leuk of heb je die niet gelezen? Ik heb House of Earth and Blood superduur gekocht toen hij uit kwam en nog steeds gelezen omdat de manier van schrijven en de dikte me bang maakt haha
Ik hoopte op een mega amazon black fridaysale zoals vorig jaar, maar denk niet dat dat er nog in zit dit jaar⊠Dus toch maar wat boeken zonder sale besteld.
Ugh ja ben zo teleurgesteld, heb er echt op gewacht en had me er helemaal op verheugd lekker veel boeken te bestellen. Vorig jaar had ik mijn mandje vol, maar doordat ik aan het werk was niet op tijd besteld. Prijzen waren dan ook verdrievoudigd. Laat maar dan hahah.
Ik vond Het Hof serie op zich best leuk op wat lichte irritaties over het woord mate na. Throne of Glass serie heb ik tot ongeveer boek 3 of 4 gelezen en die vond ik ook leuk. Maar bij deze nieuwste gebeurt er werkelijk 600 paginaâs helemaal niets en dan in de laatste 200 moet ineens alle actie gebeuren en wordt het tweede deel snel opgezet. Dat is jammer.
Ja same De afgelopen twee maanden dacht ik bij elk boek, nee afwachten tot black friday anders is het zonde, en dan doen ze het dit jaar gewoon niet⊠Vorig jaar was ook al zo onduidelijk wat nou in de sale was en hoelang het duurde.
@Valkyrie oei haha, dat maakt het niet echt aantrekkelijker. Volgens mij zijn er best veel mensen teleurgesteld in dit boek.
Ik heb nog een boek besteld, oeps :â)
Eindelijk mijn Jane Austen set van deze boeken compleet Alle anderen zijn vaak in de aanbieding voor 5,09, maar dit was de eerste keer dat deze meedeed dus was nog wel een goed excuus.
Ooohhh die zijn mooi! Waar koop je ze zo goedkoop?
Amazon NL of DE en dan zoeken op Austen vintage classic. De prijzen veranderen wel steeds dus het is altijd ff afwachten tot ze weer 5.09 (en sommige 4.99) zijn. Op dit moment zijn er best veel 5.09!
De boeken die ik in november heb gelezen:
Carlie van Tongeren - Het zusje van
Karen M. McManus - One of us is next
Karen M. McManus - One of us is lying
Lisette Jonkman - Onverbeterlijk
Nicola May - Een nieuwe kans in Cockleberry Bay
Beach read - Emily Henry:
Voor mij nog iets te zoetsappig denk ik. Al vond ik het wel een leuk boek en snel weglezen.
The bear and the nightingale - Katherine Arden
Ik moest me echt door het begin heen wurmen maar het boek maakte daarna een hoop goed. Love Vasja. Ik heb er wel een tijdje over gedaan dus ik weet niet of ik direct doorga naar de volgende.
Hurricane Season - Fernanda Melchor
Gaat over een âheksâ die vermoord wordt in een Mexicaanse plaats. Steeds vanuit een ander perspectief. Het begint met zinnen die gemiddeld een pagina lang zijn dus ik heb er echt lang over gedaan. Maar ook hier, toen het interessant begon te worden heb ik het wel snel uitgelezen. Het is een heel tragisch verhaal, ook super expliciet dus als je er niet tegen kan zou ik het ook echt niet aanraden. Maar het gaat indirect over Mexico en de vrouwenhaat/femicide en is daardoor wel heel intrigerend en moeilijk om te lezen maar ook goed en eerlijk.
Ahhhh moet deze trilogie echt eens herlezen.
Het is ook wel de juiste tijd van het jaar ervoor qua sfeer
Niet heel veel kunnen lezen helaas. Toch nog drie boeken uit, maar had gehoopt op meer.
Flowers for Algernon Daniel Keyes 4/5
Dit boek had ik gevonden op de kamer van mijn broertje bij een zoektocht naar boeken. Hij heeft dit toen moeten lezen voor Engels, waardoor ik er geen hoge verwachtingen van had omdat ik nog steeds een soort van negatieve associatie heb bij boeken die moest lezen op de middelbare school. Nou, dat was onzin. Vond het een heel mooi boek en ik ben eigenlijk blij dat het nu pas lees omdat ik weet dat ik dit nooit had kunnen waarderen toen ik 15 was. Leuke klassieker!
Trust Exercise Susan Choi 2/5
De omschrijving van dit boek sprak me enorm aan, maar helaas was het toch niks voor mij. Het was erg mooi geschreven maar tegelijkertijd mega ingewikkeld en snapte ik er negen van de tien keer echt niks van. Hele complexe relaties tussen de mensen. Ik had het als YA verwacht, maar het is echt literary fiction. Niet mijn ding, jammer.
The Tiger and the Wolf Andrian Tchaikovsky 4/5
Wat een gaaf boek! Het is een fantasyboek dat zich afspeelt tijdens een soort van steentijd waar alle mensen in dieren kunnen veranderen en onderverdeeld zijn in stammen. Ik had nog nooit zoiets gelezen en hoewel het verhaal erg langzaam is, vond ik het wel heel leuk. Het einde was ook erg spannend en ik heb veel zin in het vervolg.